איך להרוויח כסף מספר אלקטרוני

כתבת ספר המרת אותו והפכת אותו לפורמט אלקטרוני. איך אפשר להרוויח כסף מספר שכזה? אם אינך יודע איך להפוך קובץ וורד לספר אלקטרוני, כדאי שתקרא את המאמר איך להפוך קובץ וורד לקובץ PDF
להרוויח כסף
כדי למכור את הספר, השלב הראשון הוא להקים אתר אינטרנט סביב הספר. אתה מקים אתר אינטרנט ייעודי אך ורק למען הספר. באתר הזה יופיע תיאור של הספר, מהם התכנים שהוא מכיל, תתאר מה ייצא למי שיקרא את הספר ואיזה תועלת הוא יפיק מכך. מה הוא יילמד. כתוב מה כל כך טוב בספר הזה. (אחרי הכול אם אתה לא יודע לענות על כל השאלות הללו להעלות אותם על הכתב, אז אולי לא כדאי להיכנס לזה בכלל). אבל אם אתה באמת מאמין שהמידע בספר הזה הוא מידע חשוב ויש לו ערך בעבור אנשים אחרים שלא מכירים את הנושא ואין בידם את הידע שאתה מחזיק ברשותך, הרי שכדאי שתלך את כל המסלול, זה עשוי להיות שווה לך הרבה מאוד כסף.

אתה יכול להציג את ראשי הפרקים בספר, אתה יכול אפילו לחשוף פרק אחד לדוגמה ,על מנת לסקרן את הגולשים ולגרום להם לרצות לקרוא עוד ולגלות יותר. האם הספר שלך עוסק במידע? מוצרי מידע נמכרים יפה מאוד כיום ברחבי העולם, ובישראל זה גם מתחיל לצבור תאוצה.

קיים בווינר. מדובר בסמינר המתקיים ברשת האינטרנט. אתה מזמין אנשים דרך האימייל להשתתף בסמינר הזה, ואתה מדבר על נושאים שקשורים לספר. בוובינר אתה חולק עם הגולשים מידע היקפי. כלומר אתה לא ממש מגלה את התוכן העיקרי של הספר, את הבשר אתה שומר עבור מי שקונה ומשלם עבור רכישת הספר הדיגיטלי, אבל אתה מדבר באופן כללי ולעתים פה ושם אפילו קצת מתעמק. אתה מספר למאזינים מה כולל הספר, איזה חלקים מרתקים יש בו, ואיזה ערך יקבל מי שירכוש את הספר, וכמובן אתה בסופו של דבר מפנה אותם לרכוש את הספר. אתה יכול לשתף בוובינר מישהו שכבר קרא את הספר שלך ומצא אותו מועיל, על מנת שימליץ ויספר עד כמה הספר  הזה והמידע שבו עזרו לו ,ושיפרו את מצבו. היתרון בוובינר שהוא יכול להתבצע מכל מחשב עם חיבור לאינטרנט. בניגוד לסמינר אמיתי שבו צריך להביא את האנשים למקום פיזי, הרי שהאנשים כל אחד יושב בביתו מתחבר, ומקשיב לשידור האינטרנטי.

במקביל לאתר הרשמי של הספר מומלץ לפתוח בלוג חינמי אשר יתמוך באתר הראשי, בבלוג אתה יכול לפרסם תכנים נוספים ומידע כללי הקשור לתחום בו עוסק הספר, ולהפנות את הגולשים מהבלוג אל האתר הראשי הרשמי. דרך נוספת להגביר את המכירות היא על ידי יצירת תוכנית שותפים, אפיליאט, המאפשרת לבעלי אתרים ומשווקים להציע את הספר שלך באינטרנט ללקוחות תמורת אחוזים מכל מכירה שהם מצליחים להשיג.

אתה יכול לעבוד בדרך הזאת שוב ושוב ולפרסם עוד ועוד ספרים אלקטרוניים, אבל ברגע שתגיע אל הספר שפתאום יעבור במכירות את כל התחזיות, תדע שיש לך ביד מכרה זהב. וזה אולי הזמן לפנות לחברות הוצאה לאור מסורתיות ולהציע להם להוציא את הספר לאור במהדורה מודפסת. אתה מבין, כיום קשה מאוד לשכנע חברות הוצאה לאור לפרסם ספר, בעיקר של מחבר אנונימי, אבל אם אתה מגיע עם הצלחה מוכחת באינטרנט, זה עשוי לשנות את התמונה לחלוטין.

להרוויח כסף באינטרנט - הטכניקה של המקצוענים

הישאר מעודכן וקבל מתנה: