איך להפוך קובץ וורד לpdf

אם כתבת ספר כלשהו בנישה ספציפית ואתה מעוניין להרוויח ממנו כסף, ראשית עליך להפוך אותו לפורמט דיגיטלי. אם שאלת את עצמך איך להפוך קובץ וורד לpdf, אז זה אחד הדברים שתלמד במאמר זה. יש כמה אופציות לעשות את זה, אבל אני רוצה לתת לך את הדרך הטובה ביותר להמרת קובץ וורד לpdf. בסופו של דבר יש תוכנות פשוטות שמבצעות את ההמרה, אתה יכול לעשות בהן שימוש, הבעיה היא בכל התוכנות הללו היא שהן אינן מאפשרות לשמור על הלינקים שלך בספר הדיגיטלי. אתה מבין, כאשר אתה יוצר ספר דיגיטלי אתה רוצה לשים לינקים אל האתר שלך, כך שהספר יהווה מעין מוקד להיכרות עם האתר שלך. זהו סוג של פרסום שאתה מקבל מהספר. יש אנשים שלקחו את כל העניין הזה צעד אחד קדימה ולא רק שהם שמים בספר הדיגיטלי לינק אל האתר שלהם, אלא הם גם מוכרים לבעלי אתרים אחרים שטח של מודעות פרסום בתוך הספר, כאשר המודעה מכילה בתוכה לינק אל האתר של המפרסם.

אגב, אתה יכול  להוריד את הספר  "תאהבי אותי לנצח" ולראות דוגמה מצוינת לספר שכזה שמפרסם בתוכו אתרי אינטרנט. המחבר יצר קשר עם עשרות אתרים, הציע להם חשיפה ופרסום בתוך הספר. כל בעל אתר קנה שטח פרסום בתוך הספר הדיגיטלי, וכך נוצר מקור מימון לספר. זוהי סיטואציה שבה כל הצדדים מרוויחים. מחבר הספר קיבל תמורה כספית עבור הספר (השטח של הפרסום שהוא מכר לבעלי האתרים).  הגולשים מקבלים ספר חינם, מתנה. הם אפילו רשאים להעביר את הספר הזה הלאה לחברים שלהם אם הם רוצים. המפרסמים מרוויחים את הפרסום בספר שהוא פרסום נצחי. אין מדובר כאן בפרסום לפרק זמן של שבוע או חודש, שאחר כך יורד. המודעות תמיד יהיו שם, ותמיד אנשים שייקראו את הספר וייהנו ממנו, יעבירו אותו לרשימת התפוצה שלהם. ספרים כאלה לעתים מסתובבים שנים ארוכות ברשת ועוברים מאחד לשני, אנשים משתפים את חבריהם, באמצעות פייסבוק, וטוויטר, ואף שולחים את הספר ישירות אל האימייל שלהם. האם אתה מתאר לעצמך בתור כותב ספר שכזה איזה יתרון אתה משיג? אתה מקבל תשלום בעבור הספר אפילו עוד לפני שהוא רואה אור ומתפרסם. אתה לא תלוי במכירות, ואתה לא צריך לחשוש אם הספר יצליח להימכר או לא יימכר. אתה לא דואג מתחרות עם רבי מכר אחרים, כי הספר שלך מופץ חינם, מי לא ירצה להוריד אותו?

ראשית, בקובץ הוורד עצמו. אם למשל אתה מעוניין שבספר המילים – איך לעשות כסף – יובילו אל כתובת של אתר הרצוי, סמן עם העכבר את הטקסט. עכשיו בצע קליק ימני של העכבר על הטקסט המסומן. מהתפריט שנפתח הקלק על  "היפר קישור" בשורה כתובת, הקלד את הכתובת של אתר היעד הרצוי. שים לב שעליך להקליד את הכתובת המלאה של האתר כולל ה  http://.  הקש אישור.

הורד את תוכנת open office אל מחשבך והתקן אותה על המחשב. אם אתה לא מתמצא בהתקנות ומעולם לא התקנת תוכנה, בקש ממשהו שמבין לעשות את זה עבורך. תוכנת open office היא תוכנה חינמית וקיימת לה גרסה בשפה העברית. היא די דומה למייקרוסופט אופיס, רק שאין היא שייכת לחברת מייקרוסופט, אלא מהווה קוד פתוח. זוהי בדיוק התוכנה עמה אני משתמש על מנת ליצור ספרים דיגיטליים, וגם אתה יכול לעשות כן.
להפוך קובץ וורד לpdf
לאחר ההתקנה של תוכנת אופן אופיס העברית, פתח את התוכנה ופתח גם את הקובץ הכתוב בוורד. בצע העתקה והדבקה של הקובץ מתוכנת וורד אל תוכנת אופן אופיס (מסמך כיתוב)  שמור את הקובץ. עכשיו זה הזמן להמיר אותו מפורמט רגיל לפורמט דיגיטלי, ותוך שניות אחדות תחזיק בידך ספר דיגיטלי מעשה ידיך להתפאר. חפש בסרגל הכלים את הסמל  "ייצוא ישיר ב PDF" ובצע את ההמרה.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: