איך לעשות כסף גדול באינטרנט מתוכניות שותפים

עבור אנשים רבים זה נראה כמו קסם, אדם יושב מול המחשב, מתחבר לאינטרנט, ותוך זמן קצר, מופיעים בחשבון שלו דולרים. איך זה קורה? אני רוצה לתת לך את האינפורמציה שתסייע לך בדרכך לעשיית כסף.
אני רוצה לדבר איתך על תוכניות שותפים, וגריפת רווחים גדולים. ישנם הרבה מאוד אנשים שמנסים את מזלם בשיווק תוכניות שותפים. הרוב המכריע של האנשים הללו לא מצליח להכניס כסף בכלל, אחרים מצליחים להרוויח קצת כסף, אבל מדובר אך ורק בכמה מאות שקלים מדי חודש. בשעה שאולי זה נחמד, להרוויח עוד כמה מאות שקלים מדי חודש, הרי שזה לא דבר שמשנה לך את החיים. בוודאי שאינך יכול לעזוב את מקום עבודתך הנוכחי. זה נחמד, אבל זה לא מספיק.
אנחנו רוצים לדבר היום איך לגרוף רווחים גדולים דרך תוכניות שותפים. להיות משווק תוכניות שותפים מצליח. הבעיה של מרבית האנשים שלא מצליחים להרוויח כסף בשיטה זו היא שהם מתעלמים מהכלי השיווקי החזק ביותר בקידום תוכניות שותפים והוא רשימת תפוצה. לשווק לרשימת תפוצה זוהי הדרך הבטוחה ביותר לעשות כסף ממודל עסקי זה. אם זה כך,  מדוע רבים אינם פועלים בשיטה זו ומנסים דרכים אחרות, כמו לשים לינקים ומודעות בבלוגים? הסיבה היא הטבע האנושי, אנשים מעוניינים בסיפוק מהיר, הם רוצים להקים בלוג, להציב כמה מודעות אפיליאט ולהתחיל להרוויח. אין להם סבלנות, הם כבר רוצים להתחיל להרוויח כבר מחר בבוקר. סיבה נוספת היא שאנשים לא רוצים להתחייב לחשבון אוטוריספונדר שעולה להם כסף.
יחד עם זאת הדרך הנכונה לפעולה היא הדרך הסבלנית והאיטית אבל הבטוחה. לבנות צעד אחר צעד רשימה טובה, לטפח אותה, ולהתחיל לדוור ולשווק לרשימה הזאת. זה ההבדל בין המקצוענים לחובבנים, זה ההבדל בין מי שמעוניין לייסד עסק של ממש באינטרנט, לבין מי שמסתפק בהכנסה צדדית קטנה. היתרון הגדול בטיפוח רשימה הוא שבשלב כלשהו אתה יכול לשווק לרשימה לא רק מוצרים של אחרים, אלא אף מוצרים משלך שפיתחת בכוחות עצמך. זה אומר שעליך להקים עמוד הרשמה, כדי לבנות את רשימת התפוצה שלך.
דבר נוסף שאתה פשוט חייב הוא אתר אינטרנט משלך עם דומיין משלך, אתה צריך ללמוד איך למשוך תנועת גולשים אל האתר שלך. כאשר תגיע לכמות של לפחות 200 מבקרים ביום הרווחים יתחילו להתחולל, אבל אני תמיד שואף לכ – 400 מבקרים מדי יום. דבר נוסף חשוב שאתה צריך ללמוד הוא איך ליצור אחוזי המרה גבוהים. אתה צריך להבין שהמילים שלך הן שמוכרות את המוצר, ושימוש במילים הנכונות מהווה מיומנות קריטית לעשיית כסף בשיווק בכלל ומתוכניות שותפים בפרט. 

הישאר מעודכן וקבל מתנה: