לעשות כסף בשיטת עצלן האינטרנט

ישנו בעל חיים שנקרא עצלן. בעל חיים זה שוכן בין ענפי העצים ביערות הגשם של דרום אמריקה. די להתבונן ביצור ובתנועותיו המגושמות והאטיות על מנת להבין עד כמה השם הזה הולם אותו. במרבית הזמן העצלן אפילו אינו זז ממקומו, ואפשר לראות אותו תלוי על ענף במשך שעות ארוכות מבלי לבצע אפילו תנועה אחת. הוא איטי עד כדי כך שכאשר הוא ממהר הוא נע במהירות של ארבעה מטרים בדקה אחת.
לעשות כסף בשיטת העצלן
אם אתה מטבעך עצלן, אז אתה צריך להיות מאוד יצירתי והמצאתי כדי לעשות כסף באינטרנט. אנו מתחנכים וגדלים על ערכים של התמדה, שקדנות, חריצות ועבודה קשה. כל אלה הם ערכים חשובים, שרבים מהאנשים המצליחים השכילו לאמץ לליבם. אך מה יעשו כל אותם אנשים עצלים. האם נגזר עליהם לחיות חיי עוני?



השיטה לעשות כסף באינטרנט בשיטת העצלן אינה אומרת שאתה לא עושה שום דבר והכסף זורם אליך מעצמו, אבל זה כן אומר שאתה עושה את המינימום הדרוש. עצלן אינטרנט לוחץ על כפתור והמערכת של הכסף מתניעה, מתעוררת לחיים ונכנסת לפעולה. הלחיצה הזאת על הכפתור יכולה להיות בעולם המעשי להפעיל תוכנה. תוכנה אשר נכנסת לפעולה ומבצעת פעולות אוטומטיות שמפעילות מערכת המחוללת הכנסות וכסף.



השאיפה האמיתית שלך צריכה לכוון לבניית מערכת שכזאת, וכאשר המערכת הזאת מוכיחה את עצמה ומרוויחה כסף עבורך, אתה יכול לעשות הרבה מאוד כסף מכך שתציע למכירה את המערכת עצמה. אנשים פשוט אוהבים לקנות מערכת אוטומטית שתרוויח עבורם כסף. עכשיו, ייתכן שאתה שואל את עצמך, מדוע למכור את המערכת? הרי אם יש לך תחת ידך מערכת אוטומטית שעושה עבורך כסף, אז אתה יכול להניח לה לעשות כסף למענך ולמען חשבון הבנק שלך, מדוע למכור אותה לאחרים? התשובה היא שאתה יכול לעשות מזה הרבה מאוד כסף. נאמר שיש לך מערכת אוטומטית לעשיית כסף באינטרנט שמרוויחה בממוצע 150$ בחודש, אז נכון, אתה יכול להכניס אותה לפעולה ולהניח לה לעבוד עבורך, ואז מה? תרוויח רק 150$ בחודש. מצד שני, אם תמכור את המערכת הזאת ב 50 דולר למאה אנשים בכל חודש, אז בכל חודש תרוויח סכום של 5,000 $. מה עדיף להרוויח מאה וחמישים דולר בחודש, או חמשת אלפים דולר בחודש? התשובה ברורה מאליה.


הלקוחות שירכשו את המערכת עדיין יהיו מרוצים מכיוון שהם ירוויחו כסף בשיטת עצלן האינטרנט. הם ירכשו את המוצר בתשלום חד פעמי של 50 $ , ובכל חודש תיכנס להם לבנק הכנסה פסיבית, הכנסה נוספת של 150$ לאורך שנים ארוכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: