כסף באינטרנט מאתר חברים

מרוויחים כסף באינטרנט
מעוניין להרוויח כסף באינטרנט? אולי זה יישמע לך קצת מוזר, כי התרגלת שכמעט הכל חינם באינטרנט. הרי אפילו אפשר לקרוא עיתונים חינם באינטרנט. למעשה, אני רוצה לומר לך שמאז שאתר Ynet ו NRG אפשרו לקרוא את העיתונים שלהם באינטרנט, חדלתי לחלוטין לקנות עיתונים. למה לשלם על משהו שכבר יש בחינם, נכון? יחד עם זאת, תתפלא לשמוע שישנם עשרות אלפי אתרים שגובים תשלום עבור האינפורמציה שהם מכילים בתוכם, ומרוויחים כסף באינטרנט בכמויות עצומות. בארצות הברית ובאתרים בעולם, דווקא המודל העסקי הזה מצליח לא רע. ישנם אנשים שמוכנים לשלם מספר דולרים בחודש תמורת אינפורמציה איכותית, שתהיה נגישה רק עבורם ועבור חוג מצומצם של אנשים, האנשים שהם חברים באתר.

אם תחשוב על זה לרגע, אולי תגלה שיש בזה משהו. יש אנשים רבים שהכסף לא משחק אצלם תפקיד, יש להם כסף, והם מעוניינים באינפורמציה היוצאת דופן. בנוסף לכך, הם גם נהנים להשתייך לחוג אנשים אקסקלוסיבי שאך ורק לו יש נגישות למידע הזה. בעוד שבישראל הסיכויים להצלחה של אתר כזה נמוכים, הרי שבמקומות אחרים בעולם, ובראשם בארה''ב האתרים הללו זוכים להצלחה גדולה, והם מכניסים הרבה מאוד כסף לבעליהם, והאנשים הללו מרוויחים מהאינטרנט הכנסה יפה מאוד. מי שנרשם לאתרים הללו משלם סכום חודשי ומקבל שם משתמש וסיסמת כניסה לאתר. תחשוב לרגע אחד על אתרי ההיכרויות הללו שגובים תשלום חודשי, ישנם גם אתרים אחרים שגולש נדרש לשלם עבור גישה אליהם, ורבים גם משלמים. היתרון באתרים כאלה הוא שלא מדובר ברכישה חדש פעמית, אלא הם מייצרים הכנסה נוספת בכל חודש מחדש, כל עוד הלקוח רשום לאתר.

כאשר אתה שוקל להקים אתר בתשלום, עליך לקחת בחשבון שאתה צריך לספק תוכן טוב שקשה מאוד למצוא בחינם. זוהי הדרך הטובה ביותר להרוויח כסף באינטרנט. אם את התוכן שאתה מציע קל מאוד למצוא בחינם, אז יהיה קשה גם לשכנע אנשים להירשם לאתר בתשלום. אחת הדרכים לשכנע אנשים להירשם לאתר שלך בתשלום הוא להציע להם מתנות וירטואליות. למשל אם האתר שלך הוא אתר היכרויות ואתה מעוניין למשוך גולשים להירשם אליו בתשלום, תציע להם בהרשמה להוריד בחינם ספר אלקטרוני, בפורמט PDF שעוסק בזוגיות. למשל אתה יכול לכתוב ספר שנקרא 21 דרכים להשיג את הבחורה שאתה רוצה. אם האתר שלך עוסק באיך להקים אתרי אינטרנט, אז תעניק לכל מי שנרשם לאתר, ספר אלקטרוני שנקרא למשל: 10 דברים שכל מקים אתרים צריך לדעת. האפשרויות הן אינסופיות.

לסיכום ניתן להרוויח כסף, כסף באינטרנט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: