איך להתחיל להרוויח כסף באינטרנט | שאלות ותשובות

הפחד מפני תהליך ההתחלה גורם לאנשים להתעכב בהקמת עסק משלהם. בכל דבר חדש יש משהו מפחיד, בעיקר בהתחלה של עסק חדש. הפחד הזה בסופו של דבר מבוסס על העובדה שהם פשוט לא יודעים איך לעשות את זה, או אפילו איפה להתחיל. מאמר זה יעזור לך בתהליך, כך שאתה יכול להניח לפחדים שלך ולנוע אל שלב ההתחלה.
בוא נתחיל עם כמה שאלות נפוצות שמתעוררות בקרב מרבית האנשים שמהססים איך להתחיל בתהליך.

"האם צריכות להיות לי מיומנויות מיוחדות או איזושהי או הסמכה כדי להתחיל עסק משלי?" - צריך להיות לך ידע מסוים בתחום שבו החלטת לעסוק, אבל זה לא הכרחי שתהיה לך תעודה בתחום העסקים או איזושהי הסמכה, כדי להתחיל עסק משלך. כמובן, זה תלוי בסוג העסק שתרצה להשיק. בדיקה קצרה בתחום שבו אמור לפעול העסק הפוטנציאלי שלך, תספיק על מנת להראות לך מה אתה צריך. אם אתה מתכנן להציע שירות כמו עיצוב אתרים, וכ''ו. הרי שצריכים להיות ברשותך מיומנויות מסוימות בתחום הזה, לפני שאתה מנסה להקים את העסק ולהשיק אותו. תואר אוניברסיטאי וניסיון תמיד יכולים לעזור בהפיכה למומחה בתחום שלך, אבל בדרך כלל אתה לא זקוק לתעודות הסמכה כדי שיהיה לך עסק משלך און ליין. לידע יש הרבה יותר עוצמה און ליין, כך שלקרוא כל מה שאתה רק יכול להשיג תחת ידך בתחום הזה, יהיה הרבה יותר חשוב מכל תעודת הסמכה כלשהי.
"האם זה יעלה לי הרבה כסף להקים עסק כזה?"  -  להתחיל עסק משלך באינטרנט באופן כללי לא עולה הרבה כסף. הכסף שאתה שם הוא בדרך כלל על רכישת מחשב, חיבור לאינטרנט, ואתר אינטרנט. למרבית האנשים ממילא יש כבר מחשב סביר, וחיבור מהיר לאינטרנט, כך שזה לא מהווה בעיה. עלויות נוספות כרוכות באופי העסק שאתה רוצה להשיק. אם מדובר בעסק שמוכר מוצרים שאתה יצרת בעצמך, ייתכן שיהיה נחוץ מעט כסף כדי לאחסן את המלאי, אבל ישנם דילים מצוינים שאפשר למצוא באינטרנט למטרה זו. אם אתה מתכנן למכור שירות, כמו למשל, עיצוב אתרים, הרי שתזדקק לתוכנות עיצוב מתאימות לצורך עבודתך. מרבית המקרים, לא תצטרך לרוץ אל סניף הבנק המקומי שלך כדי לקחת הלוואה. מצא את הדילים הטובים ביותר על המוצרים והתוכנות שתזדקק להם לצורך הקמת שבו בחרת לפעול.
"אם מעולם לא היה לי עסק באינטרנט, האם עדיין אני אהיה מסוגל להתחיל עסק משלי?"  - בהחלט! אלפי משווקי אינטרנט התחילו להקים את העסקים שלהם און ליין וקצרו הצלחה, מבלי שיהיה להם ניסיון קודם בתחום. שוב, זה תלוי כמובן בזמן והמאמצים שאתה משקיע. האינטרנט עצמו, מחזיק אוקיינוס אדיר של אינפורמציה, הנגיש עבורך כדי לעזור לך ללמוד כל אספקט וכל היבט של העסק שאותו אתה רוצה להקים. אתה יכול למצוא טיפים, טריקים ואת כל סוגי המידע הספציפי לו תזדקק בתחום בו תעסוק.
"כמה כסף אני יכול להרוויח מעסק באינטרנט?”  -  זה משתנה ותלוי בגורמים רבים. איזה עסק הקמת, כמה זמן ומאמץ אתה משקיע בו, והחזר ההשקעה ועל מה שאתה מציע. כל אלה משחקים תפקיד לגבי כמה כסף תעשה. חלק מהמשווקים באינטרנט עושים סכומי כסף גדולים מאוד, של 6 ספרות, בשעה שאחרים יוצרים הכנסה של אלף או אלפיים שקלים בחודש. לא משנה כמה כסף העסק שלך מכניס פנימה, אתה עדיין תהיה צעד קדימה לפני אלה שמסתפקים אך ורק במשכורת החודשית הרגילה שלהם ממקום עבודתם הקבוע. הכסף שהם מוציאים על דלק כדי להגיע לעבודה, על ארוחות בעבודה, וביגוד, להתלבש למקום עבודתם. זה כסף שהולך ישירות אל הכיס שלך ולא אל כיסו של מישהו אחר.
"האם באמת אני זקוק לאתר אינטרנט?”  -  אתר אינטרנט זה דבר שאתה צריך על מנת שיהיה לך מקום שממנו תהיה מסוגל לנהל את העסק שלך. אתה צריך למכור את המוצרים שלך, או להראות ללקוחות פוטנציאליים איזה שירותים יש לך להציע להם. האתר שלך משמש כמו המשרד שלך, או החנות הווירטואלית שלך, רק שלא תצטרך לשלם דמי שכירות בעבור חלל יקר בבניין, כדי לקיים את העסק שלך. אתרי אינטרנט קלים מאוד להקמה, אם אתה משתמש באחד מתוכנות עיצוב האתרים הקיימות בשוק, או שירות להקמת אתרים.
"האם אני זקוק לאישורים מיוחדים לעסק, כדי להריץ עסק באינטרנט?”  -   באופן כללי, אם העסק שלך הוא עסק שקט, שמסתכם בעבודה נטו במחשב באינטרנט, סביר שלא תזדקק לאישורים מיוחדים, אבל אם זה עסק שמעניק שירות כלשהו, ולצורך כך מארח אנשים אחרים, ייתכן שכן, כל מקרה לגופו. זוהי נקודה שדורשת בדיקה עם הרשויות. בכל מדינה החוקים שונים, לכן הכי טוב זה לבדוק ולראות למה אתה זקוק לפני שאתה פותח עסק.
"מלחיץ אותי לגבות כספים מלקוחות. מה אם אשגה בתהליך התשלום?”  - אם אתה מוכר מוצרים, סביר שתעדיף מערכת לחיוב און ליין כמו פייפאל או שתירשם לאתר קליקבנק ותמכור את המוצרים שלך באמצעותו. התוכניות הללו יטפלו בתהליכי התשלום עבורך כולל החזרות.

להתחיל להרוויח כסף באינטרנט - שאלות ותשובות - חלק ב

הישאר מעודכן וקבל מתנה: