כסף קל



רוצים לעשות כסף קל? אף על פי שנקרות בדרכנו לפעמים הזדמנויות בחיים שאפשר לקרוא להם כסף קל, הרי שאותו כסף שהגיע בקלות באותו סיטואציה הגיע לאחר שהשקענו מאמץ מתמשך במשהו אחר. מיד נסביר מה הכוונה. אתה יכול לשמוע על מישהו שעשה עסקת נדל''ן והרוויח המון כסף בכמה שעות. אותו אדם רכש בית בסכום של 3 מיליון שקלים. אבל זה לא סוף הסיפור, מייד לאחר הרכישה הוא פוגש אדם אחר ומצליח לשכנע אותו לרכוש ממנו את הבית בסכום של 4.5 מיליון שקלים. כך שיוצא שאותו מישהו ביצע עסקה שבה הרוויח מיליון וחצי שקלים תוך ארבע שעות. זה נשמע כמו כסף קל ומהיר. מי לא היה רוצה להרוויח סכום של מיליון וחצי שקלים תוך 4 שעות בלבד? ואני רוצה לומר לך שהסיפור הזה אינו סיפור אגדות, אלה הם דברים שקרו במציאות. אלא שהסיפור הזה בפני עצמו הוא בידוד של נסיבות. אנחנו רואים רק חלק מהתמונה, ומהי התמונה כולה? התמונה כולה מראה שאותו אדם שביצע את העסקה הרווחית הוא אדם שמתעסק בנדל''ן כבר שנים, הוא צבר הרבה מאוד ניסיון, והוא כל הזמן מחפש הזדמנויות לרכישה. מכיוון שהוא כבר עשה כמה עסקאות נדלן מוצלחות בחייו, הוא הצליח לצבור הון של שלושה מיליון שקלים, ואותו בעל בית שמכר לו את הבית במיליון שקלים היה חייב כסף במיידי. היזם החרוץ סיפק את הכסף במזומן ובמהירות רבה, וסגר את עסקת חייו. היה לו את האומץ לעשות את זה, אבל גם היה לו את הניסיון ואת ההון הדרוש.
כסף קל
אני שואל אותך, כמה אנשים אתה מכיר שאילו היו נקלעים בדיוק לאותה ההזדמנות, היו מדלגים עליה? האם אתה עצמך בסיטואציה הזאת היית מרוויח כסף, או שהיית מתעלם מהעסקה? סביר להניח שהיית מתעלם, ואני רוצה לומר לך שכך גם אני הייתי נוהג, מהסיבה הפשוטה שאין בידי סכום כזה במזומן. העניין הוא שאולי על פניו נראה שהכסף הזה שהושג בקלות, אך מאחורי הקלעים יש עבודה קשה שנעשתה לאורך זמן. כן, אנשים מחפשים כסף קל, הם לא רוצים לעבוד קשה, הם היו מעדיפים לשכב כל היום בחוף הים, או לרבוץ בפאב ולשתות, אבל מי שרוצה להרוויח כסף צריך להפשיל שרוולים ולעבוד. ובדרך כלל מדובר בעבודה קשה, גם אם כלפי חוץ זה לא נראה כך.

כאן הייתי רוצה להוסיף מילת אזהרה למי שמחפש כסף קל באינטרנט. מניסיוני האישי לפחות אין כזה דבר כסף קל ברשת האינטרנט. אתה יכול להרוויח כסף, ויש שיטות להרוויח. אבל אתה מבין זאת עבודה ממש כמו כל עבודה אחרת. זה לא שאתה צופה בפרסומות או מקבל כסף על הגלישה ויכול להתפרנס מזה. אבל מהי מילת האזהרה שרציתי לומר כאן? האנשים שמחפשים כסף קל באינטרנט עלולים להוות טרף קל להונאות. אני רוצה לשאול אותך, איך זה יכול להיות שיש כל כך הרבה אתרים באנגלית שכולם מחפשים אנשים שיענו על סקרים? אומרים לך שתמלא סקר, תקדיש לו רק כמה דקות, ותתוגמל בגינו בסכום של בין עשרה דולר עד שבעים דולר. יש הרבה אנשים שזה קורץ להם, על פניו בוודאי שזה נשמע טוב. אני אשב לי בבית אמלא 10 סקרים ביום (זה ייקח לי לא יותר משעתיים) וארוויח 700$ בכל יום מחדש. החיים הטובים – דולצ'ה ויטה. האם אתה מאמין לזה? מצד שני מדוע כל כך הרבה אתרים באינטרנט תומכים בכך ומספרים לנו שזה נכון, ויש אפילו כאלה שנשבעים שהם קיבלו 20 סקרים ביום ועשו מאות דולרים ביום אחד? הסיבה היא שכאשר אתה נרשם דרכם הם מרוויחים עמלה. אז מה יוצא לחברות הללו? כדי לקבל את העונג להצטרף אליהן אתה צריך לשלם דמי הרשמה. אם לדוגמה אלף אנשים יירשמו ביום וכל אחד ישלם 20$, אז האתר שלהם ירוויח 20,000 $ ביום.

מה אז כולם רמאים? לא, יש אתרים לגיטימיים שאכן מתגמלים את מי שממלא סקרים עבורן. מדובר בחברות סקרים אמיתיות, שאכן עורכות סקרים בעבור לקוחותיהן. בחברות הללו גם לא תידרש לשלם דמי הרשמה. בעוד שבאתרים שצריך להיזהר מהם מבטיחים לך מאות דולרים ביום תמורת מילוי סקרים, הרי שעליך לדעת שבאתר הלגיטימי לא תוכל להרוויח הרבה. מכיוון שהתשלום בעבור כל סקר הוא מספר שקלים בודדים, ושולחים לך סקר פעם בתקופה. אז אם בנית על לעשות כסף קל מסקרים, צר לי לאכזב אותך. אם בכל זאת אתה עדיין רוצה להירשם לאתרי סקרים לגיטימיים אתה יכול להירשם לפרויקט המדגם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: