לעשות כסף באינטרנט מ Twitter / חלק שישי

איפה הכסף בטוויטר ?

זהו החלק השישי והאחרון בסדרת המאמרים – להרוויח כסף מ Twitter אם טרם קראת את החלקים הקודמים עבור אל:

להרוויח כסף מ Twitter/ חלק ראשון
להרוויח כסף Twitter/ חלק שני
להרוויח כסף מ Twitter/ חלק שלישי
להרוויח כסף מ Twitter/ חלק רביעי
להרוויח כסף מ Twitter/ חלק חמישי

 בשלב זה ייתכן שאתה תוהה, איפה הכסף? איך אפשר לעשות מכל הטוויטר הזה כסף? זה בדיוק כמו בכל דבר אחר. צריך ליצור לזה מוניטציה. אפילו ערוץ 2 בלי פרסומות לא יכול להרוויח כסף, מה לגבי 80% מהאתרים באינטרנט. הרי רובם מבוססים פרסומות. טוויטר הוא רק כלי, הוא עצמו לא מייצר לך כסף באופן ישיר, אבל משמש ככלי שבאמצעותו ניתן לעשות כסף. למעשה מדובר בכלי שיווקי מעולה. ידוע שהקמפיין הבחירות של ברק אובמה לנשיאות היה מבוסס על הרשתות החברתיות, ובמידה רבה על טוויטר. באמצעות כלי זה נשלחו הודעות למשתמשים והועברו מסרים לציבור הבוחרים.

לעשות כסף מטוויטר

השיטה הפשוטה ביותר עבורך היא להקים בלוג חינם, להירשם לתוכנית השותפים של קליק און ולארח פרסומות והצעות של חברות שונות בבלוג שלך. באמצעות טוויטר למשוך לקוחות מתעניינים אל הבלוג שלך. כאשר תיצור לעצמך מסה קריטית של עוקבים, הרי שתהיה מסוגל להמיר את זה לכסף. אתה יכול להמליץ על אחד מתוך מאות השרותים והמוצרים שיש באתר קליק און, ולקבל עמלה, כסף לכיס שלך, בכל פעם שמישהו מגלה עניין אמיתי בהצעות הללו, ונרשם להם.

שיטה נוספת להרוויח כסף מטוויטר היא להיות ספק שרות סביב המוצר הזה שנקרא טוויטר. שים לב שבמאמר הקודם דיברנו על רקעים, ואמרנו שכל משתמש שרוצה להבדיל את עצמו ולבלוט, חייב לבחור ברקע ייחודי ומתאים. איך אתה יכול לעשות מזה כסף? פשוט לבנות אתר שמציע רקעים למשתמשים. אם יש לך מעט ידע בפוטושופ, או בתוכנות עריכה אחרות, אתה יכול ליצור רקעים יוצאים מן הכלל, ולבסס אודות זה עסק באינטרנט. כמובן שהאתר צריך להיות באנגלית. יחד עם זאת באתר שכזה אין צורך ביותר מדי מלל, ודי בידע בסיסי באנגלית כדי לשלב את המשפטים המתארים את הרקעים השונים. תחשוב רק לאיזה שוק ענק אתה פונה. טוויטר הוא מדיה פופולרית מאוד, ולא רק שכל הזמן מצטרפים משתמשים חדשים, אלא שגם משתמשים קיימים לעתים משתעממים מהרקע שיש להם ומחפשים רקעים חדשים ורעננים. אם אתה תהיה שם כדי לספק להם את הרקעים הללו, אז אתה תעשה מזה כסף. איך? על ידי ניצול השטח של האתר למודעות פרסום, ומודעות של תוכניות שותפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: