איך לעשות כסף גדול באינטרנט ממוצרים משלך




הרבה מאוד אנשים ברגע שהם שומעים על המודל העסקי של לעשות כסף באינטרנט מהמוצרים שלהם, חוששים מכך מאוד. זה נראה להם קשה מדי ומורכב מדי. אני רוצה להראות לך דרך קלה ופשוטה ליצור מוצרים משלך במהירות, מוצרים איכותיים, כאלה שאתה יכול אחר כך למכור ולעשות מזה כסף, כך ש 100% מהרווחים נשארים אצלך. כאשר אתה מקדם מוצרים של אחרים בשיטה של אפיליאט אז נכון, אתה יכול להרוויח מזה כסף, אבל תמיד אתה עושה כסף בשביל אנשים אחרים. תבדוק היטב את החשבון של מי אתה מעשיר ולאיזה כיס אתה מזרים את כסף. אולי קיבלת 20 שקלים או אפילו 40 שקלים תמורת ההפניה שלך. אבל זה כסף קטן. אם אתה רוצה את הכסף הגדול אז אתה באמת זקוק למוצרים משלך.



עכשיו, יש שתי דרכים. דרך אחת היא לחשוב על מוצר אינפורמציה מסוים, ולהתחיל לעבוד עליו, לכתוב אותו, להעלות רעיונות, לפתח אותו, לראיין אנשי מקצוע בתחום, וכולי. זוהי הדרך הקשה והארוכה. דרך שאינני ממליץ עליה, אם תלך בנתיב הזה, סביר מאוד להניח שתתייאש בדרך ותפרוש. וזאת בהחלט לא המטרה שלנו, אנו רוצים שאתה תלך במסלול ותעשה את הכסף. אז מהי הדרך השנייה, מהי האלטרנטיבה?



הדרך השנייה היא לרכוש מוצרים מוכנים שהבעלים שלהם מוכרים לך לא רק את המוצר אלא אף את הזכויות על המוצר הזה. מה שהרבה אנשים אינם יודעים הוא שישנם הרבה מאוד יזמים באינטרנט שאינם כותבים בעצמם את הספרים שהם מוכרים. הם רוכשים אותם עם הזכויות המלאות, מסבים אותם על שמם, ומשווקים אותם כמוצרים שלהם לכל דבר. אגב זה די דומה למודל העסקי של חברות הוצאה לאור שרוכשות זכויות להוציא לאור ספר בארצם. הוצאה לאור יכולה לרכוש את הזכויות לספר רב מכר אמריקאי - את זכויות ההוצאה לאור בשפה העברית בישראל. העקרון דומה. אחד הדברים שמפחידים חלק מהאנשים הוא שהם צריכים ליצור אתר המאפשר סליקת כרטיסי אשראי, בימנו זה דבר די קל ופשוט לביצוע. אז איך אתה יכול באתר שלך לקבל תשלומי אשראי, הדרך הפשוטה ביותר היא להירשם לאתר פיי פאל בתור חשבון של עסק. באמצעות פיי פאל אתה יכול לקבל תשלומי כרטיס אשראי וכך למכור את המוצרים שלך דרך האינטרנט.


רבים אינם יודעים אך באותו שירות אחסון אתרים שאתה רוכש אתה יכול לשים כמה וכמה אתרים, רק שעליך קודם לרכוש מספר דומיינים. היכן אתה יכול לקבל רעיונות למוצרים. בין אם החלטת לרכוש מוצרים מוכנים עם זכויות היוצרים שלהם, כפי שאני ממליץ, ובין אם החלטת ליצור בעצמך מוצרים משלך מההתחלה, הרי שדרך נפלאה לגלות מה הם המוצרים הפופולריים ביותר, ומה בעצם אנשים קונים הוא באמצעות בדיקה קצרה באתר קליקבנק. אם אתה לא מכיר את האתר הזה, אז אני ממליץ לך לגלוש אליו ולהתחיל לעבור בו על המוצרים. באתר עבודה מהבית יש המון מידע אודות קליק בנק, ואיך לחפש בו מוצרים. אני בכלל ממליץ לך מדי פעם להיכנס לאתר הזה ולגלוש בו, אתה עשוי לקבל השראה ורעיונות רק ממה שתראה שם.

באופן כללי אני יכול כבר לומר לך עכשיו מחיפושים שאני בעצמי ערכתי באתר זה, שהמוצרים הנמכרים ביותר הם מוצרים שעוסקים בעשיית כסף, בשיווק, הכנסה פסיבית, ומוצרים שעוסקים בדיאטות וירידה במשקל. אבל גם מוצרים נוספים אחרים.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: