הכנסה נוספת באינטרט על טייס אוטומטי



מי לא היה רוצה מקור הכנסה נוספת ועוד כזה שעובד על טייס אוטומטי, כלומר כמעט ללא כל התערבות מצידו? אבל נשאלת השאלה האם אכן יש לזה אחיזה במציאות או שמא מדובר במיתוס שמטפחים גורואים למיניהם המתיימרים ללמד אותנו איך להרוויח כסף באינטרנט באופן אוטומטי?
הכנסה נוספת באינטרנט
כאשר אנו בונים עסק באינטרנט, ואפילו שמדובר בעסק קטן שמאחוריו עומד אדם אחד בלבד, הרי שישנן פעולות רבות שאנו יכולים לתזמן באופן אוטומטי, כך שלא נצטרך לבצע אותן בזמן אמת, ונהיה מסוגלים לחסוך הרבה מאוד זמן ומשאבים. באופן זה אנו יוצרים לעצמנו מקור הכנסה נוספת. אחד הדברים שאני אוהב לבצע באופן אוטומטי הוא פרסום של מאמרים ופוסטים. אני פשוט מתזמן אותם מראש לתאריכים עתידיים, כך שהם מתפרסמים ללא התערבות נוספת מצידי. אני יכול להיות בכלל בטיול, או על חוף הים, וזה קורה מעצמו. אבל אם אתה באמת רוצה להפוך את כל העניין לאוטומטי ולהרוויח כסף בקלות יחסית, עליך לדוור לרשימת תפוצה. כאשר יש לך רשימת תפוצה מספיק גדולה, רשימה ממוקדת ומפולחת אתה יכול לתזמן את ההודעות באופן כזה שכאשר מישהו נרשם אליך, הוא מקבל מהמערכת הודעת תודה, ולאחר מכן המערכת שולחת לו באופן מתוזמן כל שלושה או ארבעה ימים אימייל חדש שכולל אינפורמציה ואף אפשרות לרכוש  מוצרים ושירותים אודותיהם אתה ממליץ לו.
לזה קוראים מכונה אוטומטית לייצור כסף. אתה מכין את המערכת מראש, והדברים מתחוללים על טייס אוטומטי ללא כל התערבות מצידך. שיווק באימייל הוא כלי רב עוצמה, ולא לשווא המשווקים המצליחים ביותר עושים בו שימוש.הם מתזמנים הודעות הכוללות תוכן טוב ומועיל. שגיאה נפוצה היא לשלוח מספר הודעות ואז להפסיק לשלוח במשך תקופה ארוכה. לאנשים יש זיכרון קצר ואם לא תנחת בתיבת האימייל שלהם הודעה כל מספר ימים, הם פשוט ישכחו ממך. בוודאי אם לא יגיע אליהם אימייל ממך למשך מספר חודשים. זוהי הסיבה שעליך להכין מראש סדרה של אימיילים, ולתזמן עוד ועוד כאלה. אל תשלח אך ורק הודעות פרסומיות. נכון שאלה הן ההודעות שבפועל עושות עבורך כסף, אבל עליך לאזן עם הודעות תוכן אחרות בעלות ערך, אחרת הגולשים שלך ירגישו שכל הזמן אתה רק מנסה למכור להם משהו, ומהר מאוד יתנתקו מהרשימה. הם צריכים להרגיש שזה שווה וכדאי להיות ברשימה שלך, כי אם הם לא יהיו שם הם פשוט יפספסו מידע חשוב וחיוני.
בכל מקרה אל תסתער אל הלקוחות שלך מייד עם הצעות רכישה. כאשר מישהו נרשם לרשימת התפוצה שלך, הוא אמור לקבל הודעה אוטומטית שמודה לו על ההרשמה ומפנה אותו להורדת המוצר החינמי שהצעת בתמורה להרשמה.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: