המיומנות ליצור כסף באינטרנט



משום מה נדמה לנו שיש אנשים שיש להם איזושהי מיומנות מיוחדת, הם אלופים ביצירת כסף באינטרנט. מה שעל פניו נראה הסוג של מיומנות ליצור כסף און ליין, אינו אלא סט של ידע מצטבר שהופך את מי שמחזיק בו לאדם שמסוגל להרוויח.
 
ליצור כסף באינטרנט
בכל דבר שאנו עושים בחיים נדרש ידע בסיסי כלשהו. על מנת להקים אתר אינטרנט נדרש ידע, אפילו כדי להקים בלוג נדרש ידע. למרות שהקמת בלוגים קלה בהרבה מהקמת אתרים. יחד עם זאת מה שקובע זה בעצם היכולת שלנו להיכנס לפרטים. לדוגמה, יש אנשים שכל מה שהם עושים זה ליצור עמודי נחיתה ולהשיק קמפיינים פרסומיים בגוגל. הם מציעים מוצרים ושרותים שונים ללקוחות שזקוקים להם, ומושכים את הלקוחות הללו ע''י מודעות פרסום. לכאורה כל אחד  יכול לעשות את זה, אך על מנת לצבור את הידע הנדרש לכך, לוקח זמן.


כדי להתחיל את צעדיך הראשונים בעשיית כסף באינטרנט עליך ללמוד כמה מיומנויות טכניות. לא מדובר כאן במדע טילים, ואלה הם דברים שגם האדם הלא טכני בעולם יכול ללמוד. עליך ללמוד כיצד להקים אתר או בלוג. איך להוסיף תמונות או וידאו לעמודי התוכן שלך. כיצד להקטין תמונה לגודל הרצוי על מנת לשלב אותה בתוכן. איך יוצרים וידאו, ואיך מעלים אותו ליוטיוב. אלה הן מיומנויות פשוטות אך בסופו של דבר חובה לשלוט בהן.

מיומנות אחרת שכדאי לשלוט בה אם רוצים להרוויח כסף און ליין, היא קידום אתרים. ואם יש לך בלוג אתה לא יוצא  פטור מהעניין הזה. גם בלוג צריך לקדם, וצריך לדעת איך. זוהי מיומנות נרכשת ונלמדת שכל אחד יכול לרכוש לעצמו תוך פרק זמן לא ארוך. וזה מלהיב! מאוד מלהיב לראו כיצד הבלוג שלך מתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל. אני זוכר איך הבלוג הראשון שהקמתי היה קבור עמוק בעמוד 40 בגוגל, ותוך מספר חודשים הצלחתי להביא אותו אל העמוד הראשון. כשהוא התקדם לעמוד מספר 4, הרגשתי שאני עושה כאן משהו נכון וטוב, אבל כאשר הבלוג הגיע לעמוד הראשון של גוגל,  ממש קפצתי משמחה. לא ידעתי שבסופו של דבר הוא יכבוש את הצמרת.


אחת מהמיומנויות החשובות היא מיומנות הכתיבה. בנקודה הזאת נוכחתי לגלות שהרבה מאוד אנשים מתקשים. נכון לא כולם נולדו ש''י עגנון, או א.ב. יהושע, מצד שני על מנת לכתוב בבלוג אין צורך להעפיל לאולימפוס ספרותי. אנשים מגיעים לבלוגים כדי לצרוך ידע, ללמוד דברים חדשים, וליהנות מזמנם הפנוי. אם תספק להם את זה, אז הם יחזרו שוב ושוב.  מצד שני, עליך להקפיד על כתיבה נקייה משגיאות, ומנוסחת נכון. הדבר הכי מרתיע הוא בלוג מלא בשגיאות שכתוב כאילו ילד בכיתה אלף כתב אותו.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: