הבהלה לכסף באינטרנט

אם הייתי צריך לשרטט את מפת האוצר אל הכסף באינטרנט, בוודאי היו מסומנים במפה הזאת גם גוגל וגם פייסבוק. אבל במפת האוצר היה מסומן דבר נוסף שאולי קצת נשכח ככלי לעשיית כסף באינטרנט בשנים האחרונות, וזה האימייל. על מנת להתחקות אחר האוצר באינטרנט עליך להכיר את המונחים האלה היטב ולדעת כיצד להשתמש בהם. זה ממש כמו בעולם האמיתי. נאמר שהפקידו בידך מפת אוצר בעולם האמיתי, ועל פי המפה הזאת אתה צריך לחצות נחל ולעבור הר גבוה. הגעת אל הנחל, וישנה סירה במעגן. עליך לדעת כיצד להשיט את הסירה, לדעת איך לחתור ולנווט אותה אל העבר השני של הנחל. כאשר תגיע אל מרגלות ההר, עליך לדעת כיצד לטפס על ההר ולרדת מצידו השני. כך גם בעולם הוירטואלי, באינטרנט. זה לא מספיק שאתה יודע שיש גוגל, ואתה עושה בו שימוש ביומיום לחיפוש דברים באינטרנט שמעניינים אותך, אתה צריך לדעת איך להשתמש בגוגל כדי לחתור קדימה לעבר האוצר של הכסף באינטרנט. זה לא מספיק שאתה מכיר את הרשת החברתית פייסבוק, ואפילו שיש לך כבר חשבון בפייסבוק ואתה עושה בו שימוש, אתה צריך לדעת כיצד אתה מטפס בעזרתו אל העבר השני של ההר, ומתקדם אל עבר האוצר, אל עבר הכסף באינטרנט.

מחפשי הכסף באינטרנט צצים בכל מקום ברחבי תבל, ממש כמו פטריות אחרי הגשם. התופעה הזאת מזכירה את תקופת הבהלה לזהב באמריקה. כאשר נפוצה השמועה שיש זהב, רבים עזבו את ביתם, מכרו את רכושם ויצאו אל הדרך. הם העמיסו על עגלות את כל מה שיש להם ונדדו כדי לחפש זהב. האם הם מצאו זהב? חלקם הצליחו יותר, וחלקם פחות. חלק מאלה שהצליחו ומצאו זהב, אכן התעשרו מאוד מהזהב. אחרים התעשרו מכך שהם מכרו ציוד אספקה ומזון למחפשי הזהב. אך חלק מאלה שמצאו זהב לא היו שבעי רצון, מכיוון שהזהב שנמצא היה מועט מדי. האם ניתן למצוא נקודות הקבלה בין תקופת הבהלה לזהב במאה ה 19 לבין הבהלה לכסף באינטרנט במאה ה 21? אף על פי שקיימים קווי דמיון מסוימים בין שתי התקופות, הרי שהאינטרנט עובדתית הנפיק הרבה יותר מיליונרים מאשר בתקופה הקדומה יותר ההיא. בתקופת הבהלה לזהב היו רבים שמצאו מעט מדי זהב. גם כיום בעידן האינטרנט יש אנשים שמרוויחים כסף באמצעות האינטרנט, אך כסף מועט מדי. אם זה המצב אצלך, אז אתה צריך לשאוף להגדיל את ההכנסות שלך,להגדיל את הרווחים. הכול מתחיל בשאיפה להרוויח יותר.

אדם ששואף ליותר, משקיע יותר מאמצים יצירתיים כדי להשיג יותר. פעמים רבות מספיקה פעולה אחת קטנה, על מנת לחולל שינוי גדול. אבל כדי להגיע אל הפעולה הקטנה הזאת לעתים זה יכול לקחת חודשים ארוכים, ולעתים אפילו שנים. אבל אם יש לך מוח יצירתי, בתוספת טיפת מזל, אז אולי אתה תגלה את הנקודה הקטנה הזאת שמשנה את הכול, בזמן קצר מאוד.

יש הטוענים שהמפה לעשיית כסף באינטרנט נמצאת ברשותם, והם מוכנים למסור את המפה הזאת לכל מי שמוכן לשלם להם כמה עשרות דולרים, או כמה מאות דולרים. אולי במבט ראשון זה נשמע שהם מוותרים על הסוד הגדול שלהם תמורת מעט מדי כסף, אחרי הכול, אם כבר יש לך רעיון טוב לעשיית כסף, מדוע שלא תעשה בעצמך את הכסף מהרעיון הזה? למה לחלוק אותו עם כולם? התשובה פשוטה. הגישה היא שאם אלף אנשים ישלמו כל אחד 100$, אז הרווח יהיה 100,000$. השאיפה היא למכור את מפת האוצר הזאת לעשרת אלפים אנשים, כך שיתקבלו רווחים בשיעור של מיליון דולר.

נאמר שהם הצליחו לבסוף למכור את הספר שלהם שמכיל את הנוסחה הסודית לעשיית כסף באינטרנט, לעשרת אלפים איש מכל רחבי העולם, ולכן הם גם הרוויחו סכום של מיליון דולר. עכשיו נשאלת השאלה איזה שימוש יעשו כל האנשים הללו שרכשו את הספר בנוסחה לעשיית כסף באינטרנט. כל מי ששילם מאה דולר תמורת המוצר, מתחיל לקרוא בעניין רב ובעיניים נוצצות מדולרים כל מילה ומילה. הוא מנסה להבין מהי אותה נוסחה סודית, זה אולי לא כתוב באופן ישיר בכתבים שהוא קנה, אבל לאט לאט הוא מתחיל להבין שהוא לא יצליח לעשות את הכסף הגדול, אלא אם כן גם הוא בעצמו יבטיח לאלפי אנשים שיש לו את הנוסחה הסודית לעשיית כסף באינטרנט. כשהם ישתכנעו שזה נכון, ויהיו מוכנים לשלם לו 100$ כל אחד, תמורת הספר הסודי שיגיש להם, אז גם הוא יעשה את הכסף הגדול. האם זוהי הדרך היחידה לעשות כסף דרך האינטרנט? לא. כמובן שיש דרכים נוספות, אך זוהי אחת הדרכים שבה צועדים חלק גדול מהגורואים של האינטרנט המצליחים לסחוף אחריהם הרבה מאוד אנשים הנושאים אליהם עיניים וממתינים למוצא פיהם.

להרוויח כסף מכלכלת האינטרנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: