לעשות כסף באינטרנט מללמוד

ללמוד איך לעשות כסף
הכותרת בהחלט במדברת בעד עצמה, על מנת לעשות כסף באינטרנט צריך ללמוד, ללמוד כיצד לעשות את זה. ואין קיצורי דרך, כלומר יש פה ושם כל מיני טקטיקות לעשות את הדברים בצורה קלה יותר, מהירה יותר, אבל אין באמת קיצור דרך של ללחוץ על כפתור, ושהדברים יקרו מעצמם. אחד הדברים שעוזר בכל עסק, בין אם הוא עסק בעולם הפיזי, כמו חנות, סופרמרקט, בית קפה, פאב או קניון, ובין אם הוא בעולם הוירטואלי, הוא הגישה החיובית שלך. כן, אני יודע שזה נושא שכבר דיברו עליו לא מעט, ויש גם את ספר הסוד שמדבר על גישה חיובית, וחוק המשיכה, ושדומה מושך דומה. אבל מה שאני רוצה לומר הוא שבעיקר כאשר אתה עובד מהבית באינטרנט, עליך להיות אדם של אנרגיות גבוהות. התהליך הזה שבו אתה לומד המון דברים חדשים, ולומד לבצע דברים שמעולם לא עשית, למעשה עליך למצוא דרכים לשמור על עצמך נמרץ ונלהב, ולהתלהבות יש חלק גדול מאוד בהצלחה של אדם שחווה הצלחה גדולה. האם נקלעת אי פעם למקום בו מצלמים סרט, או תוכנית טלוויזיה? האם שמת לב לאנרגיות המטורפות שזורמות שם? זה חלק מהעניין, זה אחד הטריגרים להצלחה. תמיד תעשה את המאמץ, ולא משנה מהי הטכניקה שלך, להיות האדם הנלהב ביותר בסביבה, אתה תהיה נדהם מהתוצאות שתשיג כתוצאה מכך.


ידע הוא כוח, ידע הוא עוצמה, וככל שאתה יודע יותר, ומיישם את מה שאתה יודע, אתה בהחלט יכול להרוויח יותר. אבל כדי לעשות כסף באינטרנט צריך להשקיע זמן. ולהשקיע במציאת דרכים לעשות את הדברים על טייס אוטומטי . אני למשל מפעיל את כל הבלוגים שלי בפרסום אוטומטי, כלומר התכנים מתוזמנים לתאריכים עתידיים מראש, כך שאני יכול להיות בכלל בטיול ברומא, לנסוע במטרו לבקר בקולוסאום, או לאכול פיצה איטלקית חמה וטעימה בפיאצה נאבונה, והבלוג שלי מתפרסם באופן אוטומטי ללא מגע יד אדם. באופן הזה, גם הרווחים שלי הופכים להיות אוטומטיים, מכיוון שהרווחים וההכנסות מבוצעות, ללא כל התערבות נוספת מצדי. אני כמו סופר, שכותב את הספר פעם אחת, ואחר כך מוכר אותו שוב ושוב מאות פעמים, אלפי פעמים, ועשרות אלפי פעמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: