רוצה להרוויח כסף באינטרנט – קבל 2 עצות טובות



יש כאלה שעדיין מחפשים את מפת האוצר לכסף באינטרנט. בספרי ההרפתקאות קראנו סיפורים משלהבים על מפות אוצר עתיקות. האם גם באינטרנט ישנה מפת אוצר כזאת?

ראיתי ואף שמעתי על הרבה אנשים שניסו מזלם ליצור עסק און ליין, ונכשלו. לתופעה הזאת יש מספר גורמים. ואם אתה רוצה להיות בין אלה שמצליחים ולא בין הנכשלים, כדאי שתקשיב לעצות שאחשוף פה לפניך, מתוך ניסיון אישי. אלה הן עצות פשוטות, אך אמיתיות ומעשיות.
להרוויח כסף באינטרנט


העצה הראשונה היא להפסיק לחפש כסף מהיר, ולהפסיק לחפש כסף קל. האם יש דרכים להרוויח בקלות? כן, אבל אני ממש לא אוהב את הדרכים הללו, מכיוון שמדובר בכסף קטן, בשקלים בודדים, וזה ממש לא מעניין אותי. קח את הזמן, תרשה לעצמך תקופת זמן עד שתתחיל להרוויח. רבים מוותרים מכיוון שתוך כמה חודשים עדיין אינם רואים כסף. אז מה? לי לקח כשלושה חודשים, עד שראיתי את הדולר הראשון, אבל מאז עשיתי עשרות אלפי שקלים באינטרנט, והכסף לא מפסיק לזרום. זכור, מנצחים אינם פורשים, ופורשים אינם מנצחים. אני עובד בסביבת עבודה שעובדת לפי פרויקטים, ואני רואה סביבי, איך אנשים משלימים פרויקטים גדולים שלוקחים חצי שנה ומשתתפים בהם כ 5 אנשים שונים. אתה מבין, אתה צריך לקחת את הזמן כדי לעבוד על הדברים, ולא לצפות שתוך חודש או חודשיים יהיה לך עסק שמרוויח מצויין.


העצה השנייה – ייתכן שלא תאהב במיוחד את העצה הזאת. זאת לא אשמתך. אבל אני רוצה לומר לך שאחרי הכול, אל תצפה לעשות הכל בחינם. נכון שאנו בסביבת אינטרנט וקיים הרבה מאוד חומר חינמי, יחד עם זאת יהיו פעמים שתצטרך לפתוח את הארנק כדי לשים ידך על הדרכה טובה באמת. אני לא אומר שתקפוץ על כל הזדמנות, על כל הדרכה בתשלום, או כל ספר חדש שיוצא לאור. תשתמש בשכל הישר שלך ובהגיון כדי לברור מה יכול להיות טוב עבורך ומה לא. לפעמים השקעה של כמה מאות שקלים בהדרכה מעולה, עשויה לסלול לך את הדרך, לעסק קטן באינטרנט שיניב עבורך אלפי שקלים בכל חודש לאורך שנים ארוכות.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: