כלי שיווקי פשוט שיעשה לך הרבה כסף

אם אתה משווק תוכנית שותפים ומרוויח עמלות מזה שאתה מפרסם מודעות פרסום באינטרנט באתרים והבלוגים שלך, ואם יש לך לינקים להצעות שונות שאתה משווק, אז אחד הדברים שעליך לדעת הוא לנטר את המכירות. מה זאת אומרת? אדם המשווק באינטרנט, לרוב אינו מסתפק באתר אחד, לרוב יש לו מספר אתרים ובלוגים שבאמצעותם הוא מקדם את המוצרים. לעתים יש לו מספר מקורות שונים לקידום, שאינם אתר או בלוג. לדוגמה, רשימת תפוצה. אם אתה רוצה לדעת מאיזה אתר הגיעו אל ההצעה שלך, אתה יכול להוסיף בסוף כתובת האפיליאט שלך את הסימן /? (זאת אומרת סלאש ואחריו סימן שאלה) אחרי הסימן שאלה, יופיע התיאור של האתר בו שתלת את כתובת האפיליאט שלך.



ניתוח הממצאים הוא אחד הנתונים החשובים ביותר למשווק, מכיוון שזה נותן לו תמונה ברורה איזה מהמאמצים שלו נושאים פרי ואילו אינם משיגים תוצאות. כך למשל, משווק בתוכנית שותפים נכנס לחשבון שלו ומגלה שהוא הרוויח כסף מזה ש 11 אנשים ביומיים האחרונים הקליקו על הלינק קורס באנגלית, ונרשמו לקורס. אבל הוא לא יודע מהיכן הם הגיעו, למשווק יש שני בלוגים ובשניהם מופיע הפרסום. האם כולם הגיעו מבלוג אחד, או אולי חלק מבלוג זה וחלק מהבלוג השני? אם היה לו כלי שמאפשר לו לגלות למשל שהלינק לקורס באנגלית עובד יפה מאוד באתר שמלמד איך לעבוד מהבית, אך אינו עובד בבלוג שעוסק בתוכנית מאסטר שף. הנתון הזה שווה לו הרבה מאוד כסף, מכיוון שהוא מייד מבין שעליו לשים פרסום אחר בבלוג מאסטר שף. לא רק שתדע כמה לקוחות הומרו למכירות, אלא תדע גם על כמה הצעות בפועל לחצו. כלומר, אם באתר מסוים ביקרו אלף גולשים, ומתוכם הקליקו שלושים וחמישה על הפרסומת. זה חשוב מאוד לבדוק את הביצועים של הפרסומים ולדעת מה עובד ומה לא.



אתה צריך לבנות לך עסק כזה שבו השמיים הם הגבול, כאשר העסק בנוי באופן הזה, אז תמיד יש לך את ההזדמנות לעשות כסף גדול. וזה לא משנה אם בשנה הראשונה אתה כמעט ולא מרוויח כלום, וזה אפילו לא משנה אם בשנה השנייה שלך, הרווחים שלך יעמדו על כמה אלפי דולרים בשנה. הפוטנציאל הגלום בעסק הזה הוא עצום. פעמים רבות אנשים משלמים עבור הפונציאל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: