כסף באינטרנט בשיטת לסובב את המפתח



האם באמת ניתן להרוויח כסף באינטרנט בשיטת סובב את המפתח? ישנם משווקים המציעים לך עסק אינטרנטי מוכן, הם קוראים לזה לסובב את המפתח. מכירים את המערכון של הגשש, סע המפתחות כבר בפנים? אז זה בעצם הרעיון, שהכל כבר מוכן, והכל כבר הותקן עבורך, מישהו כתב את התכנים, הכניס הכל לתהליך אוטומטי. אתה מקבל בנוסף לזה מוצרים מוכנים שכבר נכתבו, כמו ספר או מספר ספרים בפורמט פי די אף, ומציעים לך להרוויח כסף באינטרנט מהעסק המוכן הזה. אלה הן הצעות שנעות בסביבות ה 100$ (לרוב אתה תראה שהם יורידו את זה למטה, למשל ל 97$, כדי שבאופן פסיכולוגי תרגיש שאתה משלם תשעים דולר, ולא מאה דולר), והם יכולים להציע לך הנחה, ולמכור את זה בטווח של 20$ – 30 $. האם ההצעות האלה שוות משהו, האם זאת עסקה טובה? 
כסף באינטרנט סובב המפתח

בוא נבדוק את זה לרגע, בסופו של דבר מדובר בהשקעה נאמר של 20 $, זה בסה''כ לא הרבה. אבל עליך לזכור שאתה עדיין צריך לרכוש דומיין משלך,ודמי אחסון, ואם תסתבך באחד השלבים, ממש לא נראה שתהיה לך תמיכה טכנית. כי הם כותבים באותיות הקטנות שהם לא מספקים תמיכה טכנית לתוכנה שהם מוכרים לך. בנוסף לכך ישנו סעיף (שוב כמובן באותיות קטנות) שאומר שאין הם מבטיחים שתרוויח מזה כסף. אבל מעבר לזה, נראה לי שהבעיה העיקרית במודל עסקי שכזה הוא שהוא מוצע לכולם. כלומר מה שאתה קונה, קונים עוד מאות אנשים, ולעתים אף אלפי אנשים. וכולם מקבלים את אותם התכנים ואת אותו העסק, כך שאני ממש לא רואה איך אתה יכול לנצח במשחק הזה, ככל הנוגע לקבלת תנועת גולשים מגוגל.

גוגל ממש לא אוהב תכנים מועתקים, ואם אתה מפרסם משהו, שמישהו אחר כבר פרסם, אוקי, אם מדובר במאמר אחד, אז זה בסדר גמור, אבל אם כל האתר שלך, מועתק ומשוכפל בתכנים שלו מאתרים אחרים (ואפילו שבמקרה הספציפי הזה, זה תקין חוקית, כי הם נותנים מעבירים לך את זכויות הפרסום של התכנים), הרי מבחינת גוגל, אתה לא מוסיף שום ערך עם האתר שלך. רק אתרים מקוריים, עם לפחות 80% תכנים מקוריים משלהם, נראים בעיני גוגל כאתרים בעלי ערך לגולש. אז אם שקלת לרכוש אתר כזה מוכן עם כל התכנים והספר המוכן, אז תחשוב שוב אם אתה באמת יכול לעשות כסף מזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: