איך לעשות כסף מעבודה באינטרנט ?

רק לשם הדוגמה, על מנת לפתוח עסק של קפה אתה צריך להשקיע סכום של כ 22,500 $ סכום בכלל לא קטן. נכון, גם לא בשמיים, אבל עדיין מדובר באלפי דולרים. בעסקי אינטרנט ניתן להתחיל בהשקעה הרבה יותר קטנה.
לא לעשות עם עצמך כלום, זה כל אחד יכול לעשות. אבל לעשות משהו, הו זה כבר משהו אחר לגמרי. האנשים המצליחים ביותר הם אלה שהיה להם את האומץ לפעול. אלה אנשים שיש להם חזון ויש להם יכולת לראות את עצמם בעתיד. לקחת את עצמם מהמקום בו הם נמצאים היום אל המקום בו הם רוצים להיות בעוד שנה למשל.
העסק הזה הוא רק דוגמה אחת, ואם אתה מוצא את עצמך נדרש להלוות כספים ולהיכנס לחובות, אז לא הייתי ממליץ לך להיכנס לזה. מצד שני, אם אתה אדם חרוץ, בעל נכונות ללמוד, בעל מוטיבציה, והתחום הזה של בתי קפה מעניין אותך ומרתק אותך, בהחלט שווה לשקול את העניין, אולי זה העסק אשר יבנה את עתידך ויספק לך חיים טובים יותר, ביטחון כלכלי, עסק משלך, ועבודה שמכניסה כסף טוב. הרי בסופו של דבר הפעולות שלך היום והתוכניות שלך בהווה, הן אלה אשר יעצבו ויקבעו כיצד ייראה עתידך. לקחת שליטה על חייך, זה דבר קריטי.
כל אחד היה רוצה להרוויח יותר כסף, כל אחד רוצה חיים טובים יותר, ושיהיה לו יותר זמן פנוי, וכמובן חופש כלכלי. אבל כמה באמת עושים משהו בנידון? אתה צריך לשאוף ליצור לעצמך מקורות הכנסה פאסיביים. הכנסה פאסיבית היא סוג של הכנסה שאתה מרוויח לאורך זמן, וזאת לאחר שהשקעת באופן חד פעמי מאמץ קצר של שעה אחת, או מספר שעות. זה יכול להיות גם מאמץ של יום עבודה אחד, שבעקבותיו מגיעות הכנסות לאורך שנה שלמה. זאת הכנסה פאסיבית. אנשים שהבינו כיצד לעשות זאת, זה היה עבורם כמו מין רגע התגלות, הם פתאום ראו את האור הגדול.

האינטרנט הביא עמו הזדמנויות חדשות לאנשים שתמיד רצו לעשות כסף מהבית, אך לא ידעו איך או שלא היה להם הון עצמי להשקעה. ידוע הוא שכדי להקים עסק נחוצה השקעה כלכלית גדולה. ניתן אפילו לומר שכדי להקים עסק נדרשת השקעה פיננסית די משמעותית. אפילו כדי למכור פלאפל צריך להשקיע הרבה מאוד כסף, צריך לשכור מקום מרכזי שבו עוברים אנשים רבים, צריך לקנות ציוד, לעבוד עם ספקים, לרכוש קופה רושמת. עד שאתה מגיע ליום הראשון של פתיחת העסק אתה יכול לגלות שכבר השקעת עשרות אלפי שקלים. באינטרט אין חשיבות למיקום. כל עוד אתה מחובר לרשת העולמית אז אתה נמצא במקום הנכון. בעולם האמיתי יש חשיבות מכרעת למיקום של עסק. כך גם אנשים שמתגוררים באזורים המרוחקים מהמרכז עדים לכך שיש פחות ופחות תעסוקה. מרבית מקומות העבודה נמצאים באזור תל אביב והמרכז, אדם המתגורר בישראל למשל בירוחם, דימונה או אופקים, יתקשה למצוא מקום עבודה, מאשר אדם המתגורר בראשון לציון או רמת גן. כאשר מדובר בעבודה מהבית באינטרנט הרי שאין חשיבות למשרדים מפוארים, או למיקום מרכזי, פיזית אתה יכול להימצא בכל מקום, גם אם זה מקום מרוחק מהמרכז ועדיין לעשות כסף. כל מה שאתה צריך הוא רעיון טוב, רעיון מקורי ולהוציא אותו מהכוח אל הפועל, ולהתחיל בתהליך של עשיית כסף.
ראיתי את זה כבר המון פעמים, כיצד אנשים שהתחילו מרעיון פשוט, לעתים רעיון שלא כולם מסביב האמינו בו, אך להם עצמם היתה אמונה אמיתית ברעיון הזה, לקחו את הרעיון הזה רחוק ועשו הון מעבר לכל חלומותיהם. מכיוון שאנו עוסקים בסביבה של אינטרנט, הם היו מסוגלים להתחיל ליישם את הרעיון הזה בעצמם. רק לאחר שהרעיון קרם עור וגידים והתחיל לתפוס, אנשים אחרים התחילו להאמין בהם, וביקשו להצטרף אל ההצלחה שלהם. כי ברגע שרכבת ההצלחה יוצאת אל הדרך, כולם רוצים לעלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: