כסף באינטרנט מאמזון, הכיצד?

 מרוויחים כסף באינטרנט
כסף באינטרנט מאתר האינטרנט הגדול ביותר בעולם למכירת ספרים.

כידוע אתר Amazon.com הינו אתר עצום שניתן להשיג בו כמעט כל ספר בעולם. אבל לא רק ספרים, אלא מוצרים רבים אחרים. אני זוכר שלפני כמה שנים חיפשתי את הספר Think and grow rich מאת Napoleon Hill, זאת היתה תקופה שהספר אפילו עוד לא תורגם לעברית, וקיבלתי המלצה חמה לקרוא אותו. חיפשתי בכל מקום אבל לא מצאתי את הספר, עד שהגעתי לאתר אמזון, ושם הספר היה זמין. ביצעתי הזמנה עם עוד שלושה ספרים אחרים, וכך הגיעו אליי היישר מארצות הברית 4 ספרים חדשים מרגשים ומרתקים, שקראתי בשקיקה ובהנאה רבה.

בזמנו עדיין לא ידעתי שאפשר לא רק לרכוש מוצרים באתר, אלא גם אפשר להרוויח כסף ממנו. באתר אמזון.קום ישנם מיליוני מוצרים שאנשים ברחבי העולם רוכשים מדי יום. אז איך מרוויחים כסף מאתר אמזון?שלב ראשון אתה נרשם לאתר. ההרשמה לאתר היא קלה ובחינם. לאחר שנרשמת אתה יכול לבחור לך מוצרים שאותם אתה מעוניין לקדם ולהציג. בשלב זה הייתי ממליץ לך לחשוב מהו התחום המעניין אותך, אם למשל אתה מתעניין בצילום, אז אתה יכול לכתוב על זה בלוג, ובבלוג לשים לינקים אל המצלמות המוצעות באתר, אנשים ייקראו את הבלוג שכתבת אודות צילום, ואת ההמלצה שלך על המצלמה הספציפית הזאת, יקליקו על הלינק שלך, יגיעו לאתר אמזון וירכשו את המצלמה. כשהם מבצעים רכישה וקונים, אתה מקבל אחוזים ממחיר המוצר. ממי אתה מקבל את הכסף? מאתר amazon.com כמובן. האתר יספק לך את הלינקים ואת הבאנרים. צריך לדעת אנגלית בסיסית כדי לבצע את הרישום לאתר, ולבצע את ההנחיות בשעת יצירת הלינקים והבאנרים. הלינקים כבר יכילו בפנים את הזיהוי הייחודי שלך, מכיוון שאתה נכנס לאתר עם שם משתמש וסיסמה, שאותם תקבל בעת ההרשמה, וכך האתר יידע לשלם לך את הכסף. זהו מקרה קלאסי של עשיית כסף באינטרנט



אם לדוגמא יוצא לאור ספר חדש שממש מצליח, תאר לעצמך בתקופה שהספרים של הארי פוטר יצאו לאור והיו לוהטים בשוק. אילו היית כותב בלוג אודות ספר הארי פוטר שיצא זה עתה, ושם לינק בבלוג שלך אל הספר באתר Amazon, דמיין לעצמך כמה כסף יכולת להרוויח. הרי אנשים הזמינו את הספר הזה בטונות.
דבר מעולה נוסף שהם נותנים לך, הוא האפשרת לבנות את החנות הוירטואלית שלך. אתה מקים חנות וירטואלית, וזה קל ופשוט, אין צורך לדעת שפת תכנות בשביל זה. אתה מציג מוצרים שמעניינים אותך בחנות הזאת. ואז אתה יכול לקשר מהבלוג שלך אל החנות הזאת, ככל שיותר אנשים ירכשו מוצרים דרך החנות הוירטואלית הזאת שלך, כך יותר תרוויח כסף באינטרנט.

תגובה 1:

  1. תוכנית השותפים של אמזון היא מאוד נוחה לשימוש ולכן מתאימה גם למתחילים. מעבר לזה רשימת הנושאים באתר עצומה ולכן, כמעט כל אחד יכול למצוא שם משהו רלוונטי עבורו.

    אשמח אם תבקר גם באתר שלי שדן בנושאים דומים.
    http://online-money-il.blogspot.com

    השבמחק

הישאר מעודכן וקבל מתנה: