להרוויח כסף באינטרנט ב Twitter / חלק שלישי

זהו החלק השלישי בסדרה להרוויח כסף מ Twitter. אם טרם קראת את שני החלקים הקודמים עבור אל:
להרוויח כסף באינטרנט מ Twitter? / חלק ראשון
להרוויח כסף באינטרנט Twitter? / חלק שני

דברים שכדאי לדעת
כדאי שתלמד קצת אודות ההודעות הישירות. אם אתה עוקב אחרי מישהו והוא גם עוקב אחריך, ניתן לשלוח לו או לה הודעה ישירה. כל שעליך לדעת הוא שכדי לשלוח הודעה למישהו ספציפי, צריך לשים את הסמל @ ומייד אחריו את שם המשתמש שאליו מיועדת ההודעה. שים לב שאין זו הודעה פרטית, והתוכן יופיע במסך הכללי, כך שעוקבים אחרים גם יראו את ההודעה.
אני בטוח שעכשיו אתם שואלים את עצמכם, ומה אם אני רוצה לשלוח הודעה פרטית למישהו מבלי שהיא תופיע על המסך לכל העוקבים, האם זה אפשרי? התשובה חיובית. מתוך התפריט העליון הקלק על Messages, כעת הקלק על New Message, בשורת הכתובות הקלד את הסימן @ ואחריו שם המשתמש, ובחלק של ההודעה מתחת, כתוב את הודעתך ולחץ על Send. רק שים לב שאתה יכול לשלוח הודעות לאנשים שעוקבים אחריך. כלומר, אם אתה עוקב אחרי מישהו ורואה את ההודעות שלו/ שלה, אבל הם לא עוקבים אחריך, אז לא תוכל לשלוח להם הודעה שכזאת. שליחת הודעות פרטיות היא דרך נהדרת ליצור קשרים דרך המערכת, ולפעמים ניתן ליצור קשרים עסקיים, אשר יעשו כסף גם לך וגם לצד השני.


דבר נוסף שכדאי שתלמד הוא כיצד לבצע Retweet. כאשר אתה רואה ציוץ שמוצא חן בעיניך ואתה מעוניין לפרסם אותו בקרב העוקבים שלך, אתה מבצע Retweet. הרי אמרנו קודם, שלא כל המשתמשים רואים את כל הציוצים. רק אלה שעוקבים אחרי אותו אדם ספציפי רואים את הציוצים שלו. זוהי מחווה של פרגון כלפי אותו משתמש, שאתה לוקח את ההודעה שהוא פרסם לעוקבים שלו, ומעניק לה חשיפה גדולה יותר על ידי כך שאתה מפרסם אותה שוב, בעבור העוקבים שלך. אגב, זוהי הסיבה לצייץ ציוצים מעניינים ולהעניק ערך אמיתי לשאר העוקבים, מכיוון שזה מגדיל את הסיכוי שאחרים יפרסמו לעוקבים שלהם את הציוצים שלך, וכך תזכה לפרסום וחשיפה גדולים יותר ב Twitter.


על מנת לבצע Retweet הצבע עם סמן העכבר על הציוץ המבוקש, אתה תראה שצבעו משתנה מלבן לאפור, והוא נראה בולט משאר הציוצים. עכשיו תבחין שהופיע הכיתוב Retweet לחץ עליו, ובחלון שייפתח הקלק שוב Retweet. אם התחרטת לחץ על Cancel
על מנת לראות ולהיראות ב Twitter וכדי למצות את הפוטנציאל של המערכת עליך להיות פעיל, וזה אומר לשלוח מדי פעם ציוצים, לתקשר עם אנשים אחרים, לשלוח להם הודעות ציבוריות ופרטיות. השתדל בכל יום לשלוח לפחות הודעה אחת. כך אנשים יכירו אותך, והסיכויים יגברו שירצו לעקוב אחריך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: