להרוויח כסף באינטרנט סכום של 250,000 שקלים בשנה

להרוויח המון כסף באינטרנט
מה הם הצעדים החיוניים והחשובים שצריך לנקוט כדי להרוויח כסף באינטרנט, וליצור מקור הכנסה יפה און ליין? נאמר שהיעד שלך הוא רבע מיליון שקלים נוספים בשנה, מהאינטרנט. תחשוב על זה לרגע אחד, לא משנה כמה כסף יש לך ברגע זה, לא משנה מה מצב החשבון שלך בבנק היום. בעוד שנה מהיום יהיה ברשותך סכום של עוד רבע מיליון שקלים. אם נפרוט את זה לפרטים זה אומר להרוויח 20,833 שקלים בחודש, או אם נפרוט את זה לימים ונחלק ב 365 ימים בשנה, מדובר בסכום של 685 שקלים ביום. אין מדובר בסכומים קטנים, לאמיתו של דבר מדובר בסכומים שמרבית האזרחים במדינה, ייראו בהם סכומים גדולים למדי, ובעיקר בגלל שאין מדובר בהכנסה עיקרית, אלא הכנסה פאסיבית, הכנסה שהיא בנוסף למה שאנחנו מרוויחים במקום העבודה הרגיל שלנו. בעצם אני מדבר כאן על להרוויח כסף באינטרנט בשעות הפנאי.



השיטה היא לבנות יותר ויותר אתרים ובלוגים במהירות הולכת וגדלה. אם אתה מסוגל להשיק בכל חודש אתר חדש, או בלוג חדש בנושא מסוים, הרי שאתה מתחיל לפתח לך מקור הכנסה נוסף. השילוב של עשרות בלוגים ועשרות אתרים, ולעתים אפילו מאות כאלה, עשויה להביא אותך בבטחה אל היעד אליו אתה נכסף. הרעיון הוא למצוא דרכים וטכניקות לזרז את התהליך, ולהפוך אותו לפשוט יותר, קל יותר ומהיר יותר. זה יכול להיות אחד הפקטורים שמבדילים בין אנשים המצליחים לעשות אלפי דולרים בחודש באינטרנט, לבין אנשים שבקושי מגרדים את המאה דולר בחודש. בנוסף לכך אתה צריך כל הזמן לשכלל את השיטות בהן אתה מושך גולשים אל האתרים שלך. נכון, אתה מתחיל מאפס, זה ממש כמו לקבל מחשב חדש ריק שאין בו כלום, ולהתחיל להתקין את המערכת ההפעלה, ואח''כ את התוכנות של האופיס, ולהתחבר לאינטרנט, ואז פתאום המחשב מקבל חיים, ואתה יכול לבצע איתו פעולות מדהימות. ההתחלה היא הקשה ביותר, להתניע את כל המנגנון הזה, לעורר אותו לחיים ולהכניס אותו לפעולה זה לא פשוט, וזה כן לוקח זמן. אני מציע לך להתחיל היום, כן לא מחר ולא מחרתיים, פשוט לנקוט בפעולה ולהתחיל בתוכנית שלך לעשיית כסף באינטרנט. תחחיל לחשוב מה הם הנושאים הקרובים ללבך, מה מעניין אותך, באיזה תחומים או תחום יש לך ידע, ואתה מסוגל לחלוק אותו עם אחרים, באמצעות אתר אינטרנט או בלוג.



אתה יכול להתחיל ולמכור מוצרים של אחרים, בסך הכול מדובר בהפניה אל ההצעה של היצרן. לדוגמה, חברת אקסלנס נשואה החליטה לצאת בקמפיין פרסומי מקיף לגבי קופות הגמל שלהם. הם מפרסמים בטלוויזיה בערוץ 2, הפרסומת הזאת עם יואב קוטנר, שצועק, תחליש אני לומד, והם מפרסמים גם באינטרנט. הם משקיעים הרבה מאוד כסף בפרסום בערוץ 2 אבל גם לא מעט בפרסום באינטרנט, והם מוכנים לשלם כסף, סכום כסף מסוים, לכל מי שמפנה גולשים אל העמוד שלהם באינטרנט. כך זה עובד בכלכלה החופשית, כדי להביא לקוחות צריך לפרסם. אפילו אם יש לך מוצר מעולה, עדיין צריך לפרסם אותו על מנת שיידעו שהוא קיים. לעשות כסף באמצעות תוכנית שותפים היא דרך נפלאה להרוויח כסף, דרך שבה אתה לומד בדרך המון דברים, משפר ומשכלל את יכולותיך ואת הידע שלך. זה ממש לא משנה אם אתה חייל בחופשה שרוצה לעשות כסף, או אם אתה סטודנט באוניברסיטה, או אם אתה מורה בבית ספר או איש הייטק. אמהות שרוצות לגדל את התינוק שלהן , ולא לשים אותו במעון יום, פונות לתחום הזה של עשיית כסף מהאינטרנט.



בשעה שניתן להירשם לתוכנית שותפים ישראלית ולהרוויח כסף, הרי שהכסף הגדול באמת נמצא בתוכניות השותפים האמריקניות, ClickBank למשל היא אתר המציע אלפי מוצרים דיגיטליים למכירה, ספרים ותוכנות בכל נושא ונישה שתעלה על הדעת. אלה הם מוצרי אניפורמציה שחלקם נמכרים כמו לחמניות טריות, והופכים לרבי מכר חמים. כאשר אתה נרשם לאתר הזה, אתה יכול לשווק את מוצריו ולשווק לקהל של מאות מיליוני אנשים בעולם. כמה דוברי עברית ישנם בעולם, וכמה דוברי אנגלית ישנם בעולם? ללא ספק כאשר אתה משווק באנגלית, השמיים הם הגבול, ואם אתה באמת רוצה לעשות את הרים של כסף, עליך לשלוט בשפה האנגלית. הלקוח משלם ומקבל במיידית את המוצר, היישר אל המחשב שלו, באמצעות הורדה של קובץ, אין צורך להמתין שבועות ארוכים עד שהמשלוח יגיע באמצעות שליח דואר אוויר, מחוץ לארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: