לעשות כסף מהשקעה בפרסום באינטרנט


זמן רב ביססתי את הרווחים שלי מהאינטרנט על אירוח פרסומות. כלומר הקמתי בלוגים ואתרים, השקעתי בהם, כתבתי תכנים  איכותיים, קידמתי אותם בתוצאות החיפוש של גוגל, ויצרתי לעצמי הכנסות מכך ששמתי מודעות פרסום באתרים והבלוגים הללו. עשיתי את זה למשך יותר משנתיים, אבל אחרי זמן מה התחלתי לשאול את עצמי שאלות. האמת היא שהייתי בטוח שאני עושה עסקה טובה, אני הופך להיות לערוץ אינטרנטי של פרסום, ומרוויח מזה כסף, מה רע? אז מה הפריע לי בכל העניין הזה, ואילו ספקות עלו בי?
כסף מהשקעה בפרסום
התחלתי לחשוב שכל אותם אנשים שמפרסמים בגוגל, ושמים את המודעות שלהם באתרים ובבלוגים שלי, הרי בסופו של דבר הם אינם פריירים, הם אמנם משלמים בתמורה לפרסום, אבל העובדה היא שהם ממשיכים לפרסם לאורך תקופה ארוכה, יש אפילו מפרסמים שאני רואה את המודעות שלהם לאורך יותר משנה, זה אומר משהו. מה זה בדיוק אומר לי? זה אומר לי שהם מרוויחים, ששווה להם לפרסם באתרים והבלוגים שלי, זה אומר לי שהם משקיעים אמנם סכום מסוים, אבל יוצרים לעצמם רווחים כאלה שזה שווה להם להשקיע את הכסף בפרסום.
אם הם עושים את זה, אז מדוע שגם אני לא אעשה זאת. החלטתי לפתח לעצמי ערוצי הכנסה שונים ממה שיש לי היום, ולגוון את מקורות ההכנסה שלי. אז יש מקור פרנסה אחד מאירוח פרסומות, אבל מצד שני אני מעוניין לעבור לצד שקונה פרסומות, זה שמשלם, כדי לקדם הצעות שירותים ומוצרים, שתמורתם הוא מרוויח כסף. כל זה נשמע הגיוני. אם למשל אני משקיע 100 $ במודעות כדי למכור ספר אלקטרוני כלשהו, וכתוצאה מהפרסום הזה אני מצליח להרוויח מהמכירות 500 $, אז הרווחתי בדרך 400 $. אמרתי לעצמי שאם אני לומד לעשות את זה נכון, אז אני יכול לשכפל את השיטה וליצור עוד  ועוד קמפיינים שיכניסו לי כסף. למעשה אף אחד לא יכול להגביל אותי בכמות הקמפיינים שאני מריץ, ואני יכול לקבוע את התקציב שאיתו אני רוצה לעבוד. לאמיתו של דבר התחלתי לראות איך אפשר להרוויח מזווית אחרת, שונה מהשיטה הרגילה בה עשיתי שימוש עד לאותו הזמן.
אז בהתחלה זה בהחלט נראה לי מוזר שאני אתחיל לשלם בעבור מודעות ופרסומות באינטרנט, כי הייתי רגיל שאני מרוויח כסף מזה שאני מארח פרסומות של אחרים באתרים ובבלוגים שלי, אבל די מהר התחלתי להבין ולראות איך זה עובד, ואיך אפשר להרוויח כסף מכל העניין הזה.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: