איך לבנות רשימת תפוצה חינם


על מנת לבנות רשימת תפוצה אתה צריך חשבון אוטוריספונדר, הבעיה היא שמדובר בשרות לא זול כלל ועיקר, ובמיוחד עבור מתחילים זה תמיד נשמע מאוד מרתיע. כולם אומרים לך שהכסף ברשימה ושאתה צריך להקים רשימת תפוצה, ולהוסיף עוד ועוד נרשמים. נכון לכתיבת שורות אלה, חשבון ברב מסר הישראלי עולה משהו כמו 100 שקלים בחודש, עבור חשבון דיוור ב Aweber תשלם בתור התחלה 20 $, כל עוד יש לך עד 500 שמות ברשימה שלך, אחר כך המחירים עולים. רבים מתמהמהים מלרכוש שירותי דיוור אף על פי שהם מבינים שזוהי הדרך האפקטיבית ביותר לשווק באינטרנט ולעשות כסף.
אבל היום אני רוצה להציג בפניך תוכנת דיוור חינם. אם אתה רוצה להתנסות בשיווק באינטרנט ובעבודה עם אוטוריספונדר ואינך רוצה להתחייב למאות דולרים מדי שנה, אתה יכול להירשם לחשבון חינם ולראות איך כל זה עובד.
הנה חשבון דיוור חינם,  מבלי שתצטרך לשלוף את הכרטיס האשראי שלך. באתר http://mailchimp.com   אתה יכול להקים חשבון חינם, ולנהל ניוזלטר משלך, עם רשימת תפוצה של עד 2,000 נרשמים, מותר לך לדוור מדי חודש עד  12,000 אימיילים. קיימות באתר גרסאות בתשלום עבור היקפים גדולים יותר של רשימות, אבל בתור מתחיל זה בהחלט אמור להספיק לך, כדי לבנות את הרשימה ולהתחיל להרוויח כסף. בסופו של דבר תמיד אתה יכול לשדרג את החשבון על ידי מעבר לחשבון בתשלום.
כאשר אתה נרשם לשירות זה עומדת לרשותך גלריה של מאות רקעים מעוצבים מוכנים לעמודי האימייל שלך, כך שזה נראה כאילו שכרת מעצב מקצועי. בחר את הרקע המתאים ביותר בהתאם לנישה בה אתה פועל, כך שהמסרים שלך יעבורו היטב. לנוחותך, הרקעים ממויינים לפי נושאים, כך שיהיה לך קל למצוא את הרקע המתאים ביותר עבורך. אתה יכול לשלב את חשבון האוטוריפונדר שלך עם טוויטר ופייסבוק, ולהגדיר כך שבכל פעם שיתפרסם בבלוג שלך פוסט חדש, אוטומטית התוכן יישלח לרשימת התפוצה שלך.
דוחות ומדד ביצועים – אתה יכול לבדוק נתונים סטטיסטיים כמו אחוז האנשים שפתחו את הודעת האימייל, כך שתקבל מושג אילו כותרות ואילו נושאים פופולריים יותר, ומחוללים תגובה בקרב הרשימה שלך.
כאשר אתה מוסיף תוכן להודעות האימייל שלך, אל תדביק את התוכן מתוך וורד, אלא קח אותו מתוך עורך טקסט פשוט, כמו NotePad, שזוהי אפליקציה הקיימת ממילא במחשב שלך.
אז איפה המלכודת? אתה אולי שואל. אין ממש, חוץ מזה שלכל הודעת מייל שתוציא יתווסף באופן אוטומטי הלוגו של האתר. כאשר יש לך חשבון אוטוריפונדר אתה מתזמן מראש הודעות שיישלחו אל מי שמצטרף אל הרשימה שלך, ובנוסף אתה שולח הודעות מתפרצות לרשימה.
עליך להבין שהשוק הגדול ביותר לעשיית רווחים באינטרנט נמצא בקרב דוברי האנגלית, כך שאם אתה פונה לקהל של דוברי אנגלית, אתה נמצא בשוק אדיר, בעל פוטנציאל גדול מאוד. אפילו אם אנגלית אינה שפת האם שלך, עדיין יש לך יתרון גדול בידיעת האנגלית. יחד עם זאת בימנו קיימות הזדמנויות רבות לעשות כסף כמעט בכל שפה על פני כדור הארץ. אם אתה לא שולט באנגלית ברמה כזאת שמאפשרת לך לכתוב תכנים באנגלית, הבשורה הטובה היא שללא ספק אתה יכול לעשות כסף בעברית.
כאשר אתה מתחיל לבנות את רשימת התפוצה שלך ולדוור ניוזלטר משלך, אתה מתחיל ליצור קשר שהולך ומתחזק עם הרשימה שלך. זה אחד הפקטורים החשובים ביותר, מכיוון שבסופו של דבר אנשים אוהבים לרכוש ממי שהם מכירים, על מי שהם סומכים, ומי שנותן להם ערך אמיתי. באמצעות שליחת אימיילים בעלי ערך בתדירות גבוהה, אתה בונה את היחסים שלך עם הרשימה. רשימת התפוצה שלך היא נכס, וזה דבר שיכול לעשות לך כסף לאורך שנים ארוכות, אם תשכיל לעשות בה שימוש נכון. 

הישאר מעודכן וקבל מתנה: