להרוויח יותר כסף בעזרת שיווק באינטרנט

שיווק באינטרנט יכול להיות משולב עם מסרים פרסומיים אחרים בעיתונים, במגזינים, רדיו, טלוויזיה ושלטי חוצות. כיום כאשר חברה גדולה יוצאת בקמפיין פרסומי גדול ומפרסמת בעיתונות ברדיו ובטלוויזיה, באופן טבעי היא מפרסמת גם באינטרנט. המדיום הזה מהווה חלק בלתי נפרד מכל קמפיין רציני. פרסום במספר כלי תקשורת בו זמנית יוצר אימפקט חזק בזמן קצר יחסית. יש כמה דברים בסיסיים כמו הקמת אתר לחברה או לעסק, בניית רשימת תפוצה ושימוש באימייל כדי לשמור על קשר עם לקוחות, להודיע להם על מבצעים מיוחדים, ולהעביר להם מסרים שיווקיים. דרך נוספת לשימוש באימייל היא משלוח סקרים ללקוחות על מנת להבין יותר טוב מה הם הצרכים האמיתיים שלהם ומה הם הציפיות שלהם. על סמך מידע בעל ערך זה ניתן לשפר את רמת השירות ואף לפתח וליצור מוצרים ושרותים חדשים שיענו על הצרכים של הלקוחות. זוהי דרך אינטראקטיבית, המקיימת שיח עם הלקוחות, הקשבה להם, ונותנת מקום חשוב של כבוד לרצונו של הלקוח.
מהי התנהגות צרכנים וכיצד הכלי הזה יכול לעזור לך להרוויח כסף? התנהגות צרכנים היא האופן שבו אנשים מחפשים מידע אודות מוצרים ושירותים, כיצד הם רוכשים את המוצרים, ואיזה מוצרים קונים יותר דרך רשת האינטרנט. לדוגמה אנשים נוטים לבצע יותר רכישות של כרטיסים להופעות וכרטיסים לסרטים דרך האינטרנט, מאשר הם נוטים לבצע רכישות של מוצרי מזון וסופרמרקט דרך האינטרנט.
אדם שמפעיל סוכנות למכירת רכב יכול להשתמש באינטרנט ככלי פרסומי ללקוח כדי להגיע אל הסוכנות, אבל לא תתבצע מכירה און ליין דרך האתר של החברה. במקרה זה האתר והפרסום באינטרנט מהווים פרסום הדומה למודעה בעיתון כתוב, אלא שבאתר ניתן להציג הרבה יותר תכנים ולספק ללקוח מידע נוסף שלא ניתן לשים במודעה בעיתון. מצד שני משרד כרטיסים שמוכר כרטיסים להופעות ולקולנוע מאפשר מכירה של הכרטיסים דרך האתר.


אחת השיטות המתוחכמות והאפקטיביות ביותר בהם משתמשים משווקים מקצוענים באינטרנט היא שיטת הפילוח. אם במודעה בעיתון אותו המסר מופנה לכל הקוראים, הרי שבשיווק אינטרנט ניתן להעביר מסרים מותאמים אישית לחתכים שונים שנקבעו מראש. חברה המתקשרת עם לקוחותיה דרך האימייל, ומבקשת מהם למלא סקרים, או למלא פרטים, יכולה לאפיין קבוצות על פי חתך גילאים, אזורי מגורים, ואפילו רמת הכנסה. כאשר מועברים מסרים שיווקיים דרך האימייל, לא כולם מקבלים בדיוק את אותו המסר. למשל, נאמר שהעסק הוא חנות למכירת בגדים. ניתן להפנות מסר אחד לנשים מגיל 18 - 25, שמציג את הבגדים לנערות ולבחורות צעירות. ואילו עבור נשים בגילאי 40 פלוס יופנה מסר שיווקי שונה, שיציג בגדים לנשים בשלות יותר. כך גם ניתן להפנות מסרים לאנשים שהם הורים לילדים, ולהציג בפניהם את המבצע על הקולקציה החדשה והמדהימה לילדים. זוהי טכניקה שיווקית יעילה מאוד וכך ניתן להשיג אחוז תגובות הרבה יותר גדול, ולהגדיל את המכירות באופן ניכר, מכיוון שכל אחד מרגיש שההצעה שהוגשה לו כאילו הותאמה במיוחד עבורו, והיא נשמעת לו או לה רלוונטית.


יותר כסף באינטרנט ממינוף

הישאר מעודכן וקבל מתנה: