להרוויח כסף באינטרנט ממוצר דיגיטלי

אם יש לך מוצר דיגיטלי משלך, אתה יכול בקלות לשלוח אותו לבעלי אתרים אחרים המעוניינים להעניק לגולשים שלהם מתנה לקראת החג או לרגל מאורע אחר. כאשר מדובר במוצר איכותי באמת, בעלי אתרים ישמחו לשתף פעולה. כמובן שאתה צריך לפנות לאתרים שהנושא של הספר שלך מדבר אליהם. לדוגמה אם יש לך ספר שנקרא "לעבוד מהבית להרוויח כסף" אז הגיוני שאתרים שעוסקים בעשיית כסף, להרוויח כסף, כסף באינטרנט, הם האתרים שיתאימו לעניין זה. לעומת זאת אתר שעוסק בדיאטה פחות יתאים, מכיוון שאנשים שמתעניינים בדיאטות ובהפחתת משקל, לא מחפשים כרגע איך לעבוד מהבית.


אני רוצה לשתף אותך בסוד שיגדיל במאות אחוזים את הסיכוי לכך שבעלי אתרים אחרים ישימו את הספר הדיגיטלי שלך באתר שלהם להורדה. הרי מדוע שבעל אתר אחר ירצה לשים את הספר שלך, אחרי ככלות הכל הגולשים באתר שלו יקראו את התכנים שלך בספר, ויגיעו לפרסומים שלך ששמת בתוך הספר.

להרוויח כסף
מהו אותו סוד שעליו אני מדבר? הסוד הזה נקרא התאמה אישית. מה זה אומר. כאשר אתה פונה לבעל אתר מסוים ומציע לו את הספר מתנה לגולשים באתר שלו, תציע לו לכלול פרסום שלו, של האתר שלו, בתוך הספר שלך. אתה מבין, כאשר אתה מגיש לו את הדברים באופן הזה הסיכוי שלך גדל עשרות מונים. בעל האתר מסתכל מנקודת המבט שלו, ושואל את עצמו, מה יוצא לי מזה? ובכן, ראשית יוצא לו מזה שהלקוחות שלו והגולשים באתר שלו מקבלים ספר מתנה, וזה דבר טוב כי הוא מוסיף ערך לגולשים באתר שלו. מעבר לכך, הוא מקבל פרסום ויראלי חינם לאתר שלו, מכיוון שחלק מאותם אנשים שהורידו את הספר מן הסתם, ישתפו אותו עם חבריהם ויעבירו אותו באמצעות האימייל לרשימות התפוצה שלהם. כיום כל כך קל ופשוט לשתף ולהעביר מידע באימייל. זה פשוט אמצעי יוצא מן הכלל, ואינו עולה אגורה.


הדבר החשוב ביותר מבחינתך לזכור הוא - שהספר שלך חייב באופן עקבי להוביל את הקוראים אל האתרים והבלוגים שלך. אתה צריך לשבץ באופן אסטרטגי את הלינקים שלך בתוך הספר הדיגיטלי. מכיוון שהספר ירוץ באינטרנט ויעבור די בקלות מאחד לשני, הרי שמובטח לך שתמשוך הרבה מאוד תנועת גולשים של מבקרים חדשים שאלמלא הספר כלל לא היו מגיעים לאתר שלך.

להעשרת הידע שלך והורדת ספרים דיגיטליים חינם, היכנס לאתר ספרים להורדה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: