הכנסה נוספת באינטרנט בשבילך



תחשוב לרגע כמה כסף אתה צריך להשקיע בנכס מניב, על מנת שתהיה מסוגל למשוך ממנו הכנסה נוספת בשיעור של כ 5,000 שקלים. כן, זה די נחמד להרוויח חמשת אלפים שקלים מדי חודש כדמי שכירות מנכס שיש לך. העניין הוא שצריך קודם לשם כך לרכוש דירה או חנות – נדל''ן כלשהו. מי שיש בידו ההון, ויכול להרשות לעצמו רכישת דירה לצורך השכרה, בהחלט עושה זאת ומחזיק בידו נכס המכניס לו כסף לחשבון הבנק ללא מאמץ רב. אך מה אמור לעשות אדם שאין לו כסף כדי לרכוש דירה או חנות להשקעה? שים לב שמדובר כאן בדירה להשקעה, שהיא בעצם דירה שנייה. מכיוון שהאדם חייב להתגורר במקום כלשהו, וזה לא יכול להיות בדירה שהו משכיר לאחרים. מרבית האנשים לא יכולים גם לרכוש לעצמם דירה משלהם, למגורים, וגם לרכוש דירה נוספת לשם השקעה, כדי להשכיר אותה ולעשות ממנה כסף.
ליצור הכנסה נוספת מהאינטרנט

אבל מה אם הייתי אומר לך שאתה יכול לבנות לעצמך מין בית וירטואלי כזה, שאף הוא יניב לך סכומים די דומים, לבית האמיתי. שבבוא הזמן בעבודה נכונה, ובהתמדה, יניב עבורך את אותה התוצאה – כ 5000 שקלים בחודש. האם זה היה נשמע לך טוב? וכל זאת מבלי הצורך לרכוש דירה במיליון וחצי שקלים ויותר. פשוט לבנות במו ידיך ברשת האינטרנט את הנכס שלך, שייצור עבורך את ההכנסה הנוספת הזאת שכל כך הרבה אנשים נכספים אליה.

כשסיפרתי את זה לראשונה לחברים טובים שלי, הם בהתחלה לא האמינו לי שיש כזה דבר. עד שהראיתי להם את הרווחים שלי. אתה מבין בלי דירה להשכיר, אני מסוגל להרוויח בכל חודש הכנסה נוספת, כאילו שיש לי דירה להשכרה. ואני לא צריך להתעסק עם חוזה שכירות, ובתחלופה של שוכרים. אני לא צריך לתחזק את הדירה להשכרה. ונמנע ממצבים כמו, הדייר מתקשר ומודיע שיש נזילה בצנרת, או בעיה בחשמל. ובעל הדירה הוא זה שאחראי על כל תקלה ובעיה בבית, ונדרש להשקיע לעתים אלפי שקלים בתיקונים שונים ובתחזוקה. דירה – אפילו שהיא מיועדת להשכרה – צריך לתחזק, וצריך לבטח, ביטוח עולה כסף נוסף.
בשבילי זה היה ברור כבר מהרגע הראשון. מכיוון שהבנתי שנתוני הפתיחה שלי לא מאפשרים לי לרכוש דירה להשכרה, כפי שעשו חלק מידידיי הטובים ביותר. לי אין כל נכס נדל''ן אחר. הבנתי שהפתרון עבורי הוא לייצר ממש במו ידיי, בעשר אצבעותיי את הנכס הזה. והמקום היחידי שאני מכיר שבו אפשר לייצר כזה נכס הוא ברשת האינטרנט.
    לעשות כסף ברשת האינטרנט - מאיפה להתחיל 

      יצירת מקור הכנסה רווחי באינטרנט

הישאר מעודכן וקבל מתנה: