להרוויח כסף באינטרנט מ Twitter / חלק ראשון

קשה להאמין שאין מישהו בימנו שלא שמע על Twitter, אלא אם כן הוא נוסע בחלל, שלא נחת כאן בשנים האחרונות. טוויטר הוא אתר שצמח באופן מדהים, ונחשב לאחד האתרים המובילים בעולם. הוא כבש את האינטרנט בסערה כאשר בכל יום מצטרפים אליו עשרות אלפי משתמשים חדשים. מהפכת טוויטר בעיצומה.

הדרך הטובה ביותר לתאר את טוויטר היא כמיקרו פלטפורמה לבלוג. אתה מוגבל ל 140 תווים בכל פעם שאתה מצייץ (שולח הודעה), ובהתחלה זה נראה לך מאוד מגביל, אך לאחר שאתה הופך למנוסה יותר, זה מדהים מה אפשר להכניס בתוך 140 תווים.

טוויטר, הוא הרבה, הרבה יותר מזה. זה כמו חדר צ'אט גלובלי, עולמי, ענק. אבל אין הוא חייב להיות כזה. הכול תלוי אחרי כמה אנשים אתה עוקב, וכמה אנשים עוקבים אחריך. אם מדובר באלפים, אז זרם הציוצים שלך, ירוץ במהירות ויתפשט כמו אש בשדה קוצים. אם אתה עוקב רק אחרי כמה מאות, או פחות, אז הדברים יתנהלו רגוע יותר, ובקצב איטי יותר. טוויטר הוא גם דרך מרשימה לפגוש באנשים ברשת און ליין, ולמצוא אנשים בעלי תחום עניין דומה לשלך. אני אראה לך כיצד לעשות זאת כאשר נתקדם הלאה.

כיצד להירשם
ההרשמה לאתר טוויטר פשוטה וקלה מאוד, אבל יש כמה דברים שאתה צריך להיות מוּדע להם, כאשר אתה יוצר את החשבון שלך. למעשה אפילו אם כבר יש לך חשבון טוויטר, כדאי שתשקול שימוש בטיפים הללו, מכיוון שהם יכולים לחולל שינוי, ולשפר את חוויית השימוש שלך בטוויטר. הדבר הראשון לעשות, אם עדיין אין לך חשבון בטוויטר, הוא להיכנס לאתר בכתובת http://www.twitter.com/ זוהי כתובת אתר הבית של טוויטר, וזה החלון שממנו אנשים מתחברים אל החשבון שלהם. אם טרם נרשמת, אז הגיע הזמן שתירשם. ההרשמה חינם, וניתן לעשות זאת תוך כמה דקות. בוא נעבור במהירות על תהליך ההרשמה.


הרשמה
בחלון הראשי תידרש למלא שם מלא, כתובת אימייל וסיסמה. עכשיו הקש על הכפתור הצהוב עם הכיתוב Sign Up.
הרשמה לטוויטר
שים לב שאתה ממלא אימייל נכון, מכיוון שבתום תהליך ההרשמה יישלח אילך אימייל מהמערכת לאימות. אם כתבת סתם אימייל שאין לך גישה אליו, או שסיפקת בטעות אימייל לא נכון, הודעת האימות לא תגיע אליך, ותהליך ההרשמה ייכשל. דבר נוסף שעליו כדאי לתת את הדעת הוא ששם המשתמש צריך להיות באותיות לועזיות ולא בעברית.לאחר שמילאת את כל הפרטים הקלד על לחצן Create My Account
כאשר אתה בוחר את שם המשתמש, כדאי להקדיש לזה מחשבה, מכיוון שזה ישקף את האופן שבו תוצג בטוויטר.האם אתה מעוניין להופיע בשם או בכינוי כזה שייתן מושג לגבי מה שאתה מייצג. לדוגמה, מפעילת אתר דיאטה ששמה אירית, תעשה בחוכמה אם תבחר בשם משתמש כמו Dieta_harzaya מאשר תבחר באירית 42. מדוע? מכיוון שהכינוי הראשון נותן מושג לגבי השירות שהיא מייצגת, וימשוך אנשים שמתעניינים בנושא של הרזיה ודיאטה, להירשם אליה ולעקוב אחריה. יחד עם זאת אם עדיין אין לך מושג מהו התחום שממנו אתה מעוניין מתכוון להרוויח כסף, הרי שאתה יכול בשלב זה פשוט להירשם בשמך. אפשר ליצור מספר חשבונות בטוויטר, אבל לכל חשבון צריכה להיות כתובת אימייל ייחודית. כלומר אתה לא יכול להירשם פעמיים בשני כינויים שונים, עם אותה כתובת אימייל. כל כתובת אימייל היא ייחודית ומקושרת לחשבון Twitter אחד.

בשלב הבא תישאל אם אתה רוצה להוסיף חברים שלך, מתוך מאגר החיפוש המבוסס אימייל. אתה לא חייב לעשות את זה בעת ההרשמה, ולעבור לשלב הבא. המסך הבא מציג רשימה של אנשים שטוויטר מציע לך לעקוב אחריהם. כמובן שזה אופציונאלי ואינך חייב לעקוב אחריהם, אבל כדאי שתמשיך הלאה, ותמצא את האנשים שאתה מעוניין לעקוב אחריהם בכוחות עצמך, על פי העדפותיך. כאשר אתה מקליק Finish, תועבר אל מסך חשבון הטוויטר שלך. אתה כרגע מחובר ומוכן לצאת לדרך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: