איך לעשות הון און ליין


אנשים רבים שמעוניינים לעשות הון, כלומר הרבה מאוד כסף, שמים את יהבם על האינטרנט. נשאלת השאלה האם זה אכן צעד נבון, ואיך אפשר לעשות הון און ליין? אם אתה רוצה לרתום לטובתך את עוצמתה של רשת האינטרנט וליצור לעצמך מקור הכנסה רציני ויציב, עליך לדעת כמה דברים מראש.
לעשות הון
ראשית, אל תמהר לעזוב את מקום העבודה שלך כדי לעבוד באינטרנט. ההמלצה החמה שלי היא להתחיל וללמוד את הנושא טיפין טיפין אבל לאורך זמן, ובהתמדה. נצל זמן פנוי בסופי שבוע, עבוד לאחר יום העבודה שלך, לפחות שעה אחת ביום. במקרה הקיצוני ביותר אתה יכול לצאת לחופשה ללא תשלום ממקום העבודה לתקופה של חודש ימים או חודשיים, אבל בשום פנים ואופן אל תשליך את מקור פרנסתך לצד, רק כדי ללכת למשהו שאתה עדיין לא בקי בו, ואינו מהווה עבורך מקור הכנסה בטוח.
אתה יכול לקרוא הרבה מאוד חומר שמדבר על איך לעשות כסף, ואיך ליצור הכנסה נוספת, אבל אני רוצה שתפעיל את התאים האפורים שלך, אני רוצה שתנסה לסחוט רעיונות מקוריים מתוך מוחך. אתה מבין, הידע קיים ואתה יכול לקרוא וללמוד, אבל אלה שעשו את הכסף הגדול, תמיד הגיחו עם רעיונות חדשניים שאף אחד לפניהם לא הגה. כאשר אתה קורא באתרי אינטרנט שמסבירים לך איך אתה יכול להרוויח כסף, אתה בעצם קורא מה שכולם קוראים, אתה נחשף לאותן השיטות ואותן הדרכים שאליהם נחשפים אינספור אנשים אחרים שגם הם מעוניינים ללמוד כיצד ליצור לעצמם הון דרך רשת האינטרנט. מארק צוקרברג לא קרא באינטרנט  אודות אותו רעיון מהפכני ליצור את הרשת החברתית פייסבוק, זה משהו שהוא הגה מעצמו, ממוחו.
אני לא אומר שתפסיק לחלוטין לקרוא מידע ולנסות ללמוד עוד ועוד. להפך, האנשים המצליחים ביותר הם אנשים שלא חדלים מלקרוא. יחד עם זאת אני רוצה לעודד אותך לחשיבה עצמאית, ולהעלאת רעיונות מתוך מוחך. בכל בוקר כאשר אתה מתעורר כתוב שלושה רעיונות חדשים איך לעשות הון. אל תהיה שיפוטי כלפי אותם רעיונות פשוט כתוב אותם, העלה אותם על הכתב. לאחר חודש ימים יהיו בידך כ 30 רעיונות שונים. עבור עליהם אחד אחד וכתוב הערות לגבי כל אחד מהם. לבסוף בחר מתוך הרשימה הגדולה את שלושת הרעיונות הטובים ביותר, המבריקים ביותר, אלה שנראה לך שבאמת עשויים להצליח, ותתחיל לאט לאט אבל בטוח, לעבוד עליהם ולממש אותם בפועל.
זה יהיה הצעד הראשון שלך לעשות הון און ליין.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: