לעשות כסף ברשת האינטרנט – מאיפה להתחיל?

על מנת להרוויח יפה באינטרנט צריך להיות אחד שממש חי ונושם את רשת האינטרנט. אחד שסגנון החיים שלו סובב סביב עולם וירטואלי, אך שריר וקיים, אמיתי לחלוטין במרחבי הסייבר ספייס. אבל אולי הדבר החשוב ביותר הוא ספיגת הידע. יש הרבה מאוד אינפורמציה, כל כך הרבה שזה מבלבל. יש כאלה שטוענים שיש יותר מדי מידע עד כדי כך שהם כבר לא יודעים ממה להתחיל. אז ממה בכלל מתחילים, כדי להרוויח כסף באינטרנט? התשובה פשוטה, תתחיל מהמקום בו אתה נמצא. אם הגעת אל האתר הזה, אז כדאי שתקרא את התכנים ותחקור את הידע כאן, תרשום לך הערות. אם נתקלת במשהו מעניין, משהו שחדש לך, הכנס אותו לעמוד הרעיונות שלך. 
כסף באינטרנט - ממה להתחיל

התחושה שיש יותר מידי ידע היא תחושה מתעתעת. תחשוב לרגע אחד שהיית רוצה ללמוד להיות וטרינר, או אדריכל, והייתי אומר לך שכל הידע שאתה זקוק לו נמצא ברשת האינטרנט. איך היית מגיב? היית מתחיל לחפש את הידע, מגיע אליו, אבל סביר מאוד להניח שהיית מרגיש שיש טונות של אינפורמציה, ואכן זה כך. יש הרבה מאוד מה ללמוד, כדי להיות וטרינר צריך ללמוד 7 שנים. אלא מה? כאשר מדובר ברשת האינטרנט, רבים שוגים לחשוב, שהם יכולים תוך יום – יומיים ללמוד הכל ולהתחיל להרוויח כסף באינטרנט. חלק חושבים שהם יכולים תוך מספר חודשים לפרוש מעבודתם הקבועה, ולהתפרנס באופן יוצא מן הכלל אך ורק מעסק ברשת. זוהי שגיאה של מתחילים. אם אין לך את הידע ואת המיומנויות, אז אתה לא יכול לשרוד אפילו 5 דקות ברשת.

יש ספרים ויש סרטוני הדרכה, יש אתרי אינטרנט ובלוגים מצוינים שמכילים מידע איכותי. אתה יכול בהחלט להתחיל מאתר זה, וללמוד כל מה שאתה רק יכול. אבל לא רק כאן אלא אף באתרים טובים אחרים, ובתוכניות לימוד, סרטוני וידאו ועוד.

אם אתה יכול למצוא לעצמך גורו, אחד שכבר עשה את זה ומצליח באינטרנט, אחד שאתה יכול להיות העוזר שלו לפרק זמן מסוים, וללמוד ממנו את  העקרונות החשובים והאפקטיביים ביותר. אחד כזה שאתה יכול ללמוד ממנו את הסודות, הטקטיקות, האסטרטגיות והטריקים, זה יוצא מן הכלל. אבל גם אם אין לך  מדריך שכזה עדיין אתה יכול להצליח באינטרנט.

היתרון הגדול ביותר בעיני במודל עסקי זה הוא ההכנסה הפסיבית. אני יודע שאני יכול לצאת לטיול בחו''ל ועדיין הכסף ימשיך להיכנס פנימה. אני יודע שאני יכול בכלל להיות בחופשה באילת והכסף עדיין זורם, אני יודע שאני יכול לא לגעת בעסק שלי למשך שבועות, ועדיין אני רואה הכנסות ורווחים. וזוהי הגדולה של המודל העסקי הזה. זה הופך להיות למקור הכנסה בלתי ניתן לעצירה, וברגע שזה הופך להיות כזה, אז אתה מרגיש שעלית על המסלול הנכון. זה כמו רכבת שנמצאת מחוץ למסילה, אבל ברגע ששמים אותה על המסילה, היא מתחילה לנסוע וצוברת תאוצה, עד שהיא דוהרת במלוא הקיטור ושועטת קדימה. מי יכול עכשיו לעצור אותה?

אם יש לך אתר או אתה מתכוון להקים אתר אינטרנט, אז סביר להניח שאתה רוצה שאנשים ימצאו אותו ויגיעו אליו. הדרך המסורתית והמקובלת ביותר להגיע לאתר אינטרנט היא באמצעות חיפוש בגוגל. אבל אם אתה לא נמצא בעמוד הראשון של גוגל בתוצאות החיפוש, אז מעט מאוד, אם בכלל, גולשים יגיעו אל האתר שלך באמצעות גוגל. מצד שני אם אתה בין 3 המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל, בחיפושים פופולריים אתה יכול ליהנות מתנועת גולשים חזקה מאוד אל האתר שלך. ממש כפי שחנות בעולם האמיתי, ללא לקוחות וללא מבקרים, לא יכולה להרוויח כסף, כך גם אתר באינטרנט או אפילו בלוג באינטרנט, ללא מבקרים וללא גולשים, לא יכול לעשות כסף.

כדי להיות מצליח צריך לעשות דברים ספציפיים שיובילו אותך אל ההצלחה. כאשר מדובר בהצלחה בעסקי האינטרנט, אז ללא ספק מדובר בידע ספציפי המשתכלל ומתפתח כל הזמן. אפילו ברגע זה, בשעה שאתה קורא שורות אלה, יושבים מומחי אינטרנט, ומשווקי מבריקים, וחושבים על הדבר הבא שיעשה יותר כסף ברשת. אבל מדובר בתהליך הדרגתי, כאשר אתה בכל פעם עושה עוד צעד אחד קדימה. לפעמים מדובר בצעדים קטנטנים, כמעט בלתי מורגשים, אבל הצעד הגדול, הצעד הענק בסופו של דבר מגיע, ואז אתה מרגיש בשינוי המשמעותי.

קומנדו כסף ברשת האינטרנט

להפוך את הידע שלך לנכסים מכניסים כסף 

הישאר מעודכן וקבל מתנה: