להרוויח כסף באינטרנט מבניית אתר בנושא פופולארי

 כסף באינטרנט
להרוויח כסף באינטרנט
ניתן להרוויח כסף באינטרנט מאתר פופולארי. אם יש לך רעיון לאתר פופולארי ואתה מוציא אותו לפועל הרי שאתה יכול להרוויח הרבה מאוד כסף מהאתר הזה. קח לדוגמא את אתר שירונט. למפעיל האתר היה רעיון לבנות אתר שיאגד תחת קורת גג אחת, כלומר באתר אחד, את כל המילים של השירים. והאתר אכן מכיל מאגר עצום של שירים בעברית ובלועזית, אשר מתעדכנים על בסיס קבוע. כל שיר חדש שיוצא לאור מתעדכן באתר ומתפרסם כמעט במיידית. קהל הגולשים התרגל לכך שכאשר הוא מחפש מילים של שיר כלשהו הוא פשוט ניגש לאתר שירונט. וגם אם הגולש מבצע חיפוש בגוגל למילים של שיר מסויים, אז התוצאות בגוגל יובילו אותו אל האתר. ממה האתר מרוויח? אני אענה לך בשאלה - ממה מרוויח ערוץ 2? ממה מרוויחים שידורי קשת ושידורי רשת? התשובה ברורה – פרסומות.

אתר שמהווה אבן שואבת לאלפי גולשים ביום, יכול להרוויח הרבה כסף מפרסומות. צריך לומר שבניית אתר פופולארי היא לא עבודה לאדם אחד, מכיוון שכמות המשימות גדולה מאוד. במקרה כזה שווה לפעמים להשקיע כמה אלפי שקלים בתור השקעה ראשונית בהקמת האתר, וללמוד כיצד לתחזק אותו בעצמך, כדי שלא תהיה תלוי בבונה האתרים לנצח. כאשר יש לך אתר מצליח, אתר שגולשים בו אלפי אנשים מדי יום, יגיעו התותחים הגדולים, והחברות הגדולות (עם הכסף הגדול) ויהיו מעוניינות לפרסם אצלך באתר.


אנשים רבים כבר הבינו את הפונטציאל הגלום באתרי אינטרנט בעלי תוכן עשיר העוסקים בנושא ספציפי, ולמדו להרוויח כסף גדול מהמודל העסקי הזה. זכור, הכל מתחיל ברעיון, אפילו מנוע החיפוש המצליח ביותר בעולם, המגלגל מיליארדי דולרים – גוגל – התחיל ברעיון של שני סטודנטים מאוניברסיטת סטנפורד. כך שברגע שיש לך רעיון טוב לאתר טוב, אתה תהיה מסוגל לגלגל רווחים באינטרנט שרק יילכו ויגדלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: