כסף באינטרנט מספרים אלקטרוניים?

 כסף באינטרנט
אחת השיטות להרוויח כסף באינטרנט היא למכור ספרים באמצעות אתר אינטרנט או באמצעות בלוג. כיצד אתה מרוויח כסף מספרים באינטרנט, והיכן אתה מוצא את הספרים הללו באינטרנט? אתה יכול להירשם לאתר ClickBank, ההרשמה היא חינם. אתר קליבנק מכיל בתוכו אלפי ספרים בנושאים שונים ומגוונים. אתה מציג את הספרים באתר שלך, ובעצם כאשר מישהו מקליק על הספר כדי לרכוש אותו, אתה מקבל עמלה מאתר קליקבנק, אתה מקבל כסף עבור כל הפנייה שהפכה למכירה בפועל.



אתה כמובן יכול גם לכתוב ספרים אלקטרוניים משלך, אלא שתהליך של כתיבת ספרים יהיה הרבה יותר ארוך ומייגע , מאשר להירשם לאתר, ולהתחיל לקדם ספרים מוכנים שאנשים אחרים כבר השקיעו בהם עבודה, כתבו והעלו לאתר קליקבנק. היתרון באתר קליקבנק הוא שאתה גם מקבל חומר פרסומי מהיצרנים של הספרים הללו, כך שיש לך עם מה לעבוד. למען גילוי נאות צריך לומר שהחסרון של אתר קליקבנק, מבחינתנו אנו הישראלים, הוא שהספרים הפופולאריים ביותר באתר הם ספרים באנגלית, וכאשר אתה ניגש למכור את הספרים הללו לציבור הישראלי הדובר עברית, זה עלול להיות קצת יותר קשה, מאשר להציע את הספרים לציבור אמריקני, או ציבור אחר הדובר אנגלית בתור שפת אם.


זה נכון, אבל צריך לזכור שעדיין ישנם אנשים רבים בארץ הרוכשים ספרים באנגלית (אני למשל אחד מהם), כך שניתן למכור ספרים מאתר ClickBank גם לישראלים. בנוסף לכך, אם יש לך ידע סביר באנגלית, אתה יכול להקים אתר או בלוג בשפה האנגלית ולקדם את הספרים האלקטרוניים הללו. העמלות גבוהות מאוד, מדובר בעמלות של 50% עד 70% מערך המוצר, כך שכל הפנייה שהופכת למכירה בפועל, מביאה לכך שתרוויח כסף טוב.
אם אתה שוקל לשפר את האנגלית שלך, אז תגלה שידע באנגלית עשוי להיות שווה לך הרבה מאוד כסף, מכיוון שתהיה מסוגל לכתוב תכנים באנגלית, ולשווק לקהל האמריקני ולמאות מיליוני גולשים ברחבי העולם. כבר ברגע זה ישנם מאות אנשים שעוסקים בשיווק של ספרים אלקטרוניים באינטרנט ומרוויחים הכנסה שהיא חלומו של כל מי שעושה את צעדיו הראשונים באינטרנט ומעוניין ליצור לו רווחים באינטרנט.
למד עוד אודות אתר ClickBank ועל תהליך ההרשמה לאתר.

לסיכום ניתן לעשות כסף באינטרנט מספרים אלקטרוניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: