קומנדו כסף ברשת האינטרנט


איך אתה יכול להפוך ולהיות ליחידת קומנדו של איש אחד, שעושה כסף ברשת האינטרנט? ידוע שהאנשים שעושים את הכסף הגדול באינטרנט אינם עובדים לבד, הם מעסיקים מקדמי אתרים, כותבי תכנים, מתכנתים, מעצבים, ועוד. אז איך אתה יכול בתור אדם אחד לעשות את כל זה בעצמך? להיות יחידת קומנדו עילית של אדם אחד. 
כסף ברשת - קומנדו של אדם אחד
אני מייד אתן לך את התשובה, אבל לפני שאני חושף בפניך את הסוד, אני מוכרח להזהיר אותך, שזה לא מספיק לדעת את זה, אלא צריך לדעת לעשות שימוש נכון בידע הזה.
האם שמעת אי פעם על המושג PLR ? אלה הן ראשי התיבות של Private Label Rights. מדובר במוצרי מידע, תכנים שונים, מאמרים וספרים אלקטרוניים שנכתבו על ידי צד שלישי, ולך מותר לעשות בהם שימוש חוקי כאילו היו התכנים שלך. כאשר אתה רוכש את התכנים הללו אתה מקבל זכויות יוצרים עליהם. באופן הזה אתה מסוגל לבנות מהר מאוד רשת של אתרי אינטרנט, או רשת בלוגים ענפה שמושכת באמצעות התכנים אלפי גולשים. אתה יכול להירשם לאתר שותפים, להוסיף לינקים של מוצרים שאתה מקדם, והנה אתה כבר מתחיל לעשות כסף.
מעבר לכך כאשר אתה רוכש ספר אלקטרוני יחד עם זכויות היוצרים שלו, מותר לך אף למכור אותו בכסף כמוצר שלך.
כל זה נשמע עד כאן מצוין, והתחום הזה פורח בארצות הברית ובקרב יזמים הפועלים באינטרנט. יחד עם זאת אם רצית לרכוש חבילה כזאת בעברית, הרי שזה עדיין לא קיים. אתה יכול לרכוש מחברות שונות מאמרים בתשלום והם יכתבו אך ורק עבורך, אבל התשלום יהיה בהתאם, כלומר תצטרך לשלם כסף רב. היתרון ב PLR הוא שזה יוצא לך מאוד זול לרכוש תכנים בשיטה הזאת.
בתור ישראלי, אתה יכול לרכוש מוצרי תכנים אלה באנגלית, לעשות בהם שימוש ביצירת אתרי תוכן באנגלית. מעבר לכך, אתה יכול לתרגם אותם לעברית ולעשות עוד יותר כסף ביצירת בלוגים בעברית. יחד עם זאת כאשר אתה מפרסם את התכנים באתרים באנגלית, עליך לקחת בחשבון שתצטרך לשכתב את האינפורמציה כדי להפוך אותה לייחודית, אחרת התוכן שלך ייתפס כמשוכפל על ידי מנועי החיפוש. מה עליך לשנות? חיוני לשנות את הכותרת של המאמר, ולערוך מחדש כמה שיותר פסקאות.
ישנם יזמי אינטרנט שכל התכנים שלהם, וכל העסק שלהם בעצם, מבוסס על  PLR. הם רוכשים תכנים בכמויות אדירות, מעסיקים צוות של משכתבים ועושים כסף רב מהמון אתרים, וספרים אלקטרוניים שהם מייצרים מהתכנים הללו.
למי מתאימה השיטה הזאת? באופן כללי השיטה הזאת מתאימה עבור אנשים שיש להם הרבה זמן פנוי, והם  מסוגלים להתמודד עם כמויות גדולות של חומר כתוב. תחשוב לרגע שרכשת חבילה של אלפיים מאמרים, זה המון חומר כתוב, ועליך לעשות בו שימוש כדי להרוויח ממנו. בסופו של דבר אפשר לעשות מזה כסף טוב, אבל כדי להרוויח היטב נחוץ לפרסם את התכנים להעלות אותם לאינטרנט.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: