להרוויח כסף באינטרנט – עוד שאלות ותשובות

שאלה:איך אני יכול להרוויח מיליון דולר באינטרנט?

תשובה:אנו רואים שאתה בחור ישיר, ולא הולך סחור סחור, ישר הלכת על המיליון דולר. אם חשבת שהתקלת אותנו בשאלה, אז זה לא המצב. יש פוטנציאל אמיתי להרוויח כסף באמצעות האינטרנט. האנשים שעושים מיליוני דולרים בעצם התחילו בכך שהרוויחו בהתחלה סכומים זעומים, למעשה בהתחלה הם הרוויחו דמי כיס. השיטה היא למצוא היכן יש כסף באינטרנט ואז לעשות את זה בגדול. לקחת את ה 10 $ האלה שניתן להרוויח ממודל עסקי אינטרנטי אחד ולעשות את אותו הדבר פי 10, פי 100, ופי 1000, ואז התמונה משתנה לחלוטין. זה בדיוק מה שעושים תותחי האינטרנט שמרוויחים הרבה מאוד כסף און ליין. הם לוקחים מודל עסקי פשוט שבו מרבית האנשים מרוויחים דולרים ספורים ביום, והופכים אותו לאימפריה גדולה שמרוויחה אלפי דולרים ביום. 
אז איפה נמצאים הדולרים הקטנים הללו, הדולרים המעטים, דמי הכיס האלה, ואיך אפשר להפוך אותם לאימפרייה של ממש? חלק גדול מהמידע נמצא באתר זה, רק צריך לדעת לחפש.


שאלה:  איזו גישה אני צריך לפתח לעצמי כדי להרוויח כסף באינטרנט?

תשובה:  מדובר בהלך רוח וגישה נכונה. ההצלחה של כל עסק בין אם הוא מתקיים ברשת האינטרנט ובין אם הוא מחוצה לו, דורש את הגישה הנכונה, ואת הלך הרוח הנכון. עדיין זה לבדו לא יבטיח הצלחה, אבל יכול לשפר במידה ניכרת את הסיכויים להצלחה. מהי הגישה הנכונה הזאת? זה הרצון לעבוד קשה עד כמה שיידרש, ולהקדיש את השעות, עד כמה שנחוץ כדי להשיג את המטרות אשר נקבעו מראש. גישה נכונה היא לא לחשוב ולהאמין שההצלחה תבוא בקלות, ובמהירות, ללא כל מאמץ. הגישה הנכונה מגלמת בתוכה רצון ללמוד ולדעת ולא לחשוב שאתה יודע הכול.

שאלה:האם אני חייב מנטור כדי להצליח להרוויח ברשת האינטרנט?
תשובה:מנטור הוא פקטור מאוד חשוב. מדובר במישהו שכבר עשה את זה והצליח. מישהו שעבר דרך, שעשה שגיאות ולמד מהן, הוא יכול להדריך אותך איך להימנע מאותן שגיאות, ומה לעשות נכון. יש לו את החכמה שבאה עם הניסיון, והוא יכול להצביע על קשיים ומכשולים בדרך, ולעזור לכוון אותך לעבר החלטות טובות יותר. ייתכן שאתה שואל את עצמך, למה שמישהו שהצליח כבר, ירצה להשקיע את זמנו כדי לעזור למתחיל כמוני להצליח?
ייתכן שאני יכול להשיב לך על השאלה הזאת על ידי כך שאספר לך על חבר שלי, שהוא מוזיקאי. הוא ניגן עם כמה מהכוכבים הגדולים בתחום. הוא גיטריסט מעולה, אבל כיום הוא כבר מבוגר. הוא מלמד שלושה גיטריסטים צעירים, אבל הוא לא רק מלמד אותם את האקורדים ואת שיטות הנגינה, אלא אף מייעץ להם לגבי הקריירה שלהם. שאלתי אותו פעם מדוע הוא משקיע מזמנו והוא אמר "זה כמו להשיג חיי נצח. אם אני אלמד אותם והם ילמדו אחרים בתורם, אז מה שאני יודע יחיה לנצח.”
משווקים מצליחים באינטרנט מעוניינים באותם חיי נצח גם כן. דווקא המצליחים ביותר שביניהם, הם אלה שפתוחים לעזור לאחרים, להצליח באינטרנט, ולהפוך ליזמים מצליחים. אבל כאשר הם כבר עוזרים למישהו, הם אוהבים לעזור לאדם שמגלה נכונות ורצון אמיתיים, אחד שמחויב להצלחה.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: