כסף באינטרנט מנכסים וירטואליים

 כסף באינטרנט מנכסים וירטואליים
איך נכסים וירטואליים שווים כסף באינטרנט? בספרו של רוברט קיוסאקי אבא עשיר אבא עני הוא מדבר על אחד ההבדלים המהותיים ביותר בין אנשים עשירים לאנשים עניים. העשירים מגדילים כל הזמן את עמודת הנכסים שלהם, ואילו העניים מגדילים את עמודת ההתחייבויות שלהם. המשפט הזה עלול להישמע קצת סתום ובלתי מובן, למה הכוונה, וכיצד אתה וכל אחד אחר, יכול לרתום את האינפורמציה הזאת למען שיפור מצבו הכלכלי?



אנשים עשירים מגדילים את הנכסים שלהם, הם קונים בתים ומשכירים אותם, וכך מרוויחים כסף, הם קונים עסקים, ומרוויחים מזה עוד ועוד כסף, הם רוכשים מניות ומרוויחים עוד כסף, הם קונים זהב ומתכות יקרות, ומרוויחים מזה עוד כסף. כל הנכסים הללו מכניסים להם הרבה מאוד כסף, ובכסף שהם מרוויחים מהנכסים הם יכולים אפילו לקנות עוד יותר נכסים, כך שהם כל הזמן רק מגדילים את עמודת הנכסים שלהם.



העניים לעומת זאת צוברים חובות, הם קונים כל הזמן התחייבויות ולא נכסים. הם מתחייבים על מכשיר סלולארי נייד יוקרתי שהם לא יכולים להרשות לעצמם, הם קונים בגדים ונעליים, ומבקשים שיחלקו להם את זה ל 10 תשלומים, כי אין להם כרגע לשלם את הסכום המלא. איך אתה יודע אם מה שקנית זה נכס או התחייבות? אם זה משהו שמכניס לך כסף, אז מדובר בנכס. אם זה לא מכניס כסף, מדובר בהתחייבות. בשלב זה ייתכן שאתה כבר מבין את הבעיה, אתה מבין את המלכוד. אדם שיש לו הרבה כסף, אין לו שום בעיה לרכוש דירה יוקרתית, להשכיר אותה, ולייצר לו מזה הכנסה נאה. אבל מה יעשה אדם שאין לו כסף? אילו נכסים מניבים רווחים הוא יכול לרכוש?
כאן אני מפנה אותך לכסף באינטרנט. בעידן האינטרנט נפתחו הזדמנויות חדשות שבעבר כלל לא היו קיימות. כיום אדם, גם אם אין כסף להשקעה, יכול לבנות במו ידיו נכסים. בעבודה קשה, בהשקעה יומיומית של זמן ומאמץ, ניתן לבנות נכסים וירטואליים, כאלה שיכניסו כסף אמיתי, כסף ממשי. מהם נכסים וירטואליים? נכסים וירטואליים הם אתרי אינטרנט, בלוגים ועמודי תוכן, המניבים הכנסות ורווחים. ולצורך העניין, כרגע זה לא משנה אם מדובר באתר שמכניס דולר אחד ביום, או אתר שמכניס 100 דולר ביום. כל עוד האתר, הבלוג, או עמוד התוכן מכניסים כסף כלשהו, הם נחשבים לנכס וירטואלי, מכיוון שהם עושים כסף באינטרנט.
מה שיפה בנכסים וירטואליים הוא שהם כמעט ולא עולים לך כסף, אתה יכול להשקיע בלימוד, בעשייה, ביצירה ולבנות במו ידך את הנכסים הוירטואליים שלך, אשר ייצרו לך הכנסות לאורך השנים הבאות. קיימות דרכים רבות להפוך את התכנים שלך, האתרים שלך, והבלוגים שלך, למקור לרווח כספי, הן על ידי פרסומות של גוגל ושל חברות אחרות, הן על ידי תוכנית שותפים, אפילייאט, ועוד המון דרכים ושיטות.

לסיכום,
כסף באינטרנט מנכסים וירטואליים הוא פתרון מצויין למי שנקודת הפתיחה שלו
היא שאין לו המון כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: