להרוויח כסף באינטרנט מ Twitter / חלק שני

זהו החלק השני בסדרה להרוויח כסף מטוויטר. אם טרם קראת את החלק הקודם עבור אל:
להרוויח כסף באינטרנט מ Twitter? / חלק ראשון


ההגדרות שלך
הדבר הבא שמומלץ לעשות הוא למלא את ההגדרות, וזה אחד הדברים החשובים ביותר בטוויטר, אם אתה מעוניין לעשות כסף ממדיום זה. תמצא את הגישה לכך בחלק העליון-ימני של המסך. שים לב שיש כמה טאבים בשורה הזאת. כרגע אנו נתמקד בטאב Account שמופיע בצד השמאלי של המסך.


המידע שהקלדת בשעה שנרשמת כבר קיים, אבל עכשיו זה הזמן להוסיף כמה דברים חיוניים, כדי שאנשים יהיו מסוגלים למצוא אותך, וגם שתופיע כמישהו מסקרן ומעניין, ששווה וכדאי לעקוב אחריו. אנשים ישתמשו באינפורמציה שהכנסת כאן, כדי לקבל את ההחלטה הזאת, אבל הרבה ממה שמוגדר כאן, ניתן לחיפוש בטוויטר, וגם דרך מגוון תוכנות צד שלישי.
דבר אחד לשים אליו לב הוא שאתה יכול לשנות את שם המשתמש שלך בכל עת, מתוך מסך זה. במקרה כזה המערכת תבקש ממך להכניס את הסיסמה שלך. אף על פי שזה ניתן לביצוע, לא כדאי לשנות שם משתמש לעתים תדירות, ובעיקר לא לאחר שכבר יצרת לך מוניטין כלשהו בטוויטר, מכיוון שזה יבלבל את העוקבים שלך. כך שכל עוד אין לך עוקבים, או שמספרם מועט מאוד, זה הזמן לשנות את שם המשתמש. במקרים אחרים לא הייתי ממליץ לעשות זאת.


ראשית הגדר את אזור הזמן, בשדה Time Zone, בחר מתוך הרשימה הנגללת GMT+2.00) Jerusalem) זהו אזור הזמן של ישראל. מדוע חשוב לעשות זאת? מכיוון שאנו מעוניינים שאנשים יהיו מעודכנים בזמן אמת. אם לא תבחר באזור הזמן הנכון, אז אתה עשוי לשלוח הודעה עכשיו, אבל בעיני המשתמשים זה ייראה כאילו שלחת אותה לפני מספר שעות. הדבר קריטי יותר כאשר מדובר בהודעות אקטואליות, או לספר על משהו שקורה עכשיו.

עכשיו עבור לטאב Profile
כאן יש לך אופציה להעלות תמונה לטוויטר, כך שבכל פעם שגולשים ייראו אותך בטוויטר הם ייראו את השם שבחרת וגם את התמונה. חשוב מאוד להעלות תמונה, מכיוון שתמונה מושכת את העין, ומעבירה את המסר מי אתה ומה יש לך להציע. כמובן שאתה צריך לעשות שימוש בתמונה שיש לך את הזכויות עליה, ולא סתם תמונה שמצאת באינטרנט, ולקחת ללא רשות. ניתן להעלות תמונות במשקל של עד 700KB, כך שאם התמונה גדולה יותר וכבדה יותר, ערוך אותה והקטן אותה.אם נרשמת בשמך הפרטי, העלה תמונה שלך, ואם בשם עסק העלה לוגו או כל תמונה אחרת שתעביר את המסר של העסק שלך. כאשר אנשים סורקים את ההודעות בטוויטר, העין שלהם נמשכת אל התמונה, יותר מאשר אל הטקסט עצמו, כך שתמונה היא דבר חיוני בסביבה זו.

בשדה WEB הקלד את כתובת האתר שלך, או הבלוג שלך. זה דבר חשוב מאוד, מכיוון שאנשים בטוויטר יגיעו אל האתר/ בלוג שלך, באמצעות מידע זה. שים לב להקליד את הכתובת המלאה כולל ה //:http

בשדה Bio – כתוב מידע אודות עצמך. מי אתה, מה אתה מייצג, מה יש לך להציע. חשוב במונחים של מילות מפתח שאנשים מחפשים בגוגל כאשר הם מבקשים מידע בנושא שאתה עוסק בו, מכיוון שאנשים יגיעו אליך בטוויטר גם באופן הזה. אני מציע שגם כאן לאחר שתכתוב את כל המידע, תוסיף שוב את כתובת האתר/בלוג שלך.

עבור לטאב Design
כאן אתה יכול לשנות את הרקע של עמוד הבית שלך בטוויטר, וחשוב מאוד שאכן תעשה זאת. מי שמשאיר את העמוד הבסיסי, שניתן בהרשמה נראה כחובבן. אתה יכול לבחור מתוך האפשרויות המופיעות לפניך את העיצוב המתאים ביותר. קיימת גם אפשרות להעלות רקע מהמחשב שלך. ובכן סיימנו עם תהליך ההרשמה. הדבר האחרון לעשות עכשיו הוא להקליק על Home בראש העמוד ולשלוח את הציוץ הראשון שלך. משהו כמו, "היי, הרגע הצטרפתי לטוויטר ואני מצפה לפגוש אנשים מעניינים.” זאת הודעה ראשונה שטוב לשלוח. פשוט הקלד אותה, והקלק על לחצן Tweet.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: