מה עומד מאחורי עבודה באינטרנט בתור מדריך?

 עבודה באינטרנט בהדרכה
הדרכה און ליין, היא מסוג הדברים שעדיין מתפתחים. ניתן לומר שהיא בשלב הילדות שלה, ויש לה עוד הרבה לאן ללכת ולהתפתח. אך אנו יכולים לראות שכבר כיום סטודנטים רבים מרמות השכלה שונות ובחתך גילאים רחב מאוד, משתמשים באפשרות הזאת, שבעבר כלל לא היתה קיימת. כבר כיום ברחבי העולם לומדים מאות אלפי תלמידים וסטודנטים דרך האינטרנט, והמספר הזה הוא רק נקודת פתיחה, שעתידה לצמוח באופן אדיר. השוק הזה צומח וגדל ללא הרף. אבל מה בעצם עומד מאחורי העבודה הזאת? מה זה אומר לעבוד באינטרנט בהדרכה?


מדריכים באינטרנט מסייעים לסטודנטים עם המשימות שלהם והמחקרים, וגם מלמדים אנשים. לרוב אין מדובר בהשכלה פורמאלית עם תעודות, אלא לימוד בתחום ספציפי שאין מלמדים בבתי ספר רגילים. זה יכול להיות לימוד בתחום המוזיקה, או לימוד שפה זרה. המדריך פוגש את הסטודנטים בכיתה וירטואלית ומלמד דרך לוח וירטואלי. כל הקומוניקציה מתבצעת דרך סשן של צ'ט חי. זוהי הזדמנות טובה עבור אמהות שמעוניינות להישאר בבית, סטודנטים שסיימו את לימודיהם, מורים בשנת שבתון, וכל אחד אחר שיש לו כישורים להדריך וללמד. מרבית העבודות כמדריך מציעות שעות גמישות, כך שהמדריך יכול לקבוע את לוח הזמנים בעצמו, ולהפיץ אותו לתלמידים.


הוא יכול לעבוד בשעות הבוקר, או בשעות הערב, או בכל זמן אחר במהלך היום, שבו הוא מרגיש שהוא בשיא הפרודוקטיביות והריכוז שלו. גמישות מסוג זה יכולה להיות בעלת ערך עבור אנשים שמעוניינים בהכנסה נוספת, מעבר לשעות העבודה הקבועה היומיומית שלהם.




דרישות התפקיד
חברות המספקות שירותי הדרכה באינטרנט מחפשות אנשים אשר התמחו בתחום ספציפי. אם יש לך ניסיון כלשהו בהדרכה, הרי שזה יתרון. וכמובן שידע נרחב בנושא שמלמדים יכול רק להוסיף. מעבר להתמחות החינוכית, נדרש לדעת להציג אינפורמציה בדרך מעניינת תוך כדי שימוש בכלים הזמינים.


איך לחפש את העבודה

יש שתי דרכים כדי לאתר ולמצוא עבודה כמדריך און ליין. האחת היא לעבוד בעבור חברת הדרכה באינטרנט, חברה המספקת את השירותים םהללו. עם צמיחת התעשייה של הדרכה און ליין, יותר חברות פתוחות לקלוט מדריכים באינטרנט. בדוק את האתרים שלהם, ותראה מהן הדרישות. האם אתה עומד בסטנדרטים הדרושים? האם התשלומים מתאים לציפיות שלך, לצרכים שלך?



הדרך השנייה היא לעבוד באופן עצמאי ולהציע שירותי הדרכה באינטרנט משלך. להשיג לקוחות ותלמידים בכוחות עצמך. דוגמה טובה לאחת שעשתה את זה בגדול זוהי לילך דרור מאתר מגירות שבנתה את עסקי ההדרכה שלה באינטרנט בצורה ראויה להערכה. אם אתה הולך על הכיוון הזה דע שאתה בעצם בונה עסק משלך, והמאמצים שתצטרך להשקיע יהיו מרובים, מכיוון שאתה הוא זה שאחראי לדאוג לקדם את השירות שאתה מעניק, אך גם הפירות שתקצור עשויים להיות מאוד מתוקים וטעימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: