גשם של כסף באינטרנט

האם היית רוצה לעשות גשם של כסף באינטרנט? כסף הוא ממש כמו גשם. על מנת שיירד גשם צריכים להיאסף עננים, הרבה עננים, בכמות כזאת שמכסה את השמיים לחלוטין. אין עננים? אין גשם. כך גם בכסף, אין מקורות הכנסה? אין כסף. אבל גם כאשר הגשם כבר מתחיל לרדת, תמיד יש את הרגע הזה שעדיין יבש לחלוטין, עדיין לא ירדה אפילו טיפה אחת של גשם, אבל הכול כבר מוכן לקראת זה שהגשם יירד, והדבר כבר הופך למשהו בלתי נמנע. ואז מתחיל טפטוף קל, טיפות קטנות, כמעט בלתי מורגשות, עד כדי כך שאתה בכלל לא בטוח אם אכן מתחיל גשם. הטיפות הללו מתעצמות וגדלות, הופכות כבדות יותר וגדולות יותר, והגשם מתחזק, עד שהופך לגשם שוטף וסוחף. גשם של כסף. זה מתחיל בטיפות קטנות, מתחיל להתגבר, מתגבר יותר ויותר, ומתחזק לגשם חזק ויציב, ואז, או אז, אוהו, זה הופך לטורנדו של כסף, מבול של כסף שנשפך מהשמיים. המסר כאן הוא ברור יש אנשים שאצלם יבש בכסף, אבל הגשם של הכסף לא צפוי לרדת, ויש אחרים שגם אצלם עדיין יבש בכסף, אבל הם עשו משהו בנידון, הם הכינו את העננים, ודי בקרוב הגשם שלהם יתחיל לרדת. בהתחלה בטיפות קטנות, אבל אחר כך בחוזקה ובעוצמה רבה.
גשם של כסף

ישנם משאבים רבים שאתה יכול להשתמש בהם, או לפחות לשקול שימוש בחלק מהם על מנת לקדם את עסקי שיווק תוכנית השותפים שלך. באנרים, מודעות, המלצות, בלוגים, הודעות בטוויטר וברשתות חברתיות אחרות. פייסבוק יכול להוות פלטפורמה טובה להעברת מסרים. אתה צריך שייראו אותך, אם לא רואים אותך אז אתה גם לא יכול לעשות כסף. כל התהליך הזה של בניית מערכת שבה אתה מגלה נוכחות מסיבית באינטרנט, מקדם אותך לקראת הגשם הראשון, היורה.
משווק תוכנית שותפים טוב, מעמיד את עצמו לרשות הלקוחות, הוא מאפשר להם ליצור עימו קשר דרך האתר, על ידי משלוח הודעה או שהוא מפרסם את כתובת האימייל שלו, כדי לאפשר ללקוחות פוטנציאלים לשאול שאלות. הוא משתדל להשיב על כל השאלות תוך 24 שעות מרגע שנשלחו. כך לקוחות יודעים שתוך 24 שעות יתקבל מענה לכל שאלה שמתעוררת אצלם. אין משהו שיכול להרחיק לקוח כמו אימייל שהוא שולח ואין הוא מקבל עליו מענה הולם. מענה מהיר ויסודי מעיד על רצינות ומקצוענות.


משווק טוב מחפש כל הזמן דרכים טובות ויצירתיות לקדם את עסקיו, ולמקסם את הרווחים באינטרנט, וכמובן שעליו לבצע הכל במסגרת הוגנת בעלת אופי אתי, תוך כדי שמירת כבודם ופרטיותם של אנשים אחרים. עולם האינטרנט הוא עולם ענק מגוון ומשתתפים בו הרבה מאוד אנשים מכל רחבי העולם, מיטב המוחות מחפשים דרכים חדשות לתגבר את ההכנסות, ולייצר רווחים גדולים יותר. למעשה זהו תהליך אינסופי, תמיד אנשים יחפשו את הדבר הבא, את הלהיט הבא, את הגביע הקדוש של עשיית הכסף באינטרנט. ישנם טיפים נהדרים ועצות מועילות אשר עשויות לשפר באופן ניכר את ההכנסות של בעל העסק האינטרנטי. לפעמים שינוי קטן, טוויסט קטן, עשוי להביא לשינוי גדול.

השוק באינטרנט הוא שוק דינמי המשתנה כל הזמן, אנחנו יכולים לראות את המגמות והשינויים ברבות השנים. למשל התגברותן ועלייתן של הרשתות החברתיות, אשר צברו תאוצה רבה בשנת 2010 הכריזו בפייסבוק על יותר מחצי מיליארד משתמשים. ישנם מוצרים ושירותים חדשים שעולים לאוויר כמעט מדי יום, או לפחות מדי שבוע. כך שמשווק תוכנית שותפים צריך להיות עם יד על הדופק, ולראות מהם המוצרים החדשים שהוא יכול לקדם, לעתים בחירה של מוצר או שירות מסוים יכולים לעשות את ההבדל, ולייצר מכירות בהיקף גדול, וכמובן הרבה יותר כסף. המשווק יכול לכתוב המלצות לגבי מוצרים שהוא עצמו בדק ולחוות את דעתו לגביהם. הוא יכול להמליץ על מוצר או שרות מסוים, שהוא יודע שהוא אכן טוב ועשוי להועיל למי שיעשה בו שימוש, או למי שזה יהיה ברשותו, או בבעלותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: