כמה כסף לחסוך | טיפ לחסכון כסף

אחת השאלות שחוזרות על עצמן היא כמה כסף לחסוך? אנשים רבים שואלים את עצמם, מהו הסכום האידאלי לחסכון, כזה שיאפשר להם מצד אחד, לכלכל את עצמם ואת משפחתם, ומצד שני עדיין לשמור כסף ליום סגריר, או לצרכים אחרים, כמו החלפת רכב בעתיד. בשעה שכל אחד מרוויח סכומים שונים, הרי שברור שלאדם שמרוויח  50,000 שקלים בחודש יש יותר עוצמה וכוח לחסוך מאדם שמרוויח  7,000 שקלים בחודש. יחד עם זאת קיימת נוסחה מאוד פשוטה אבל גאונית, שמהווה מעין מפתח מאסטר ועשויה להוות פתרון מצוין עבור מי שרוצה לחסוך כסף.
כמה כסף
מה הנוסחה הזאת אומרת? הנוסחה אומרת לחסוך לפחות 10% מההכנסה ברוטו. כלומר, אדם שמרוויח סכום של 50,000 שקלים ברוטו, אמור לחסוך 5,000 שקלים. לעומת זאת אדם שמרוויח 7,000 שקלים ברוטו, אמור לחסוך 700 שקלים בחודש. שים לב כיצד הנוסחה הזאת מתאימה לכל סכום ולכל הכנסה. זהו כלל אצבע שעליך לשאוף אליו. אם אתה מסוגל לחסוך יותר, הרי שזה משובח, אני מכיר אנשים ש 20% ויש  אנשים שאפילו 30%  מההכנסה שלהם עוברת אוטומטית לחסכון נושא ריבית. מצד שני, אם אתה מאוד לחוץ בכסף, וקשה לך לחסוך כסף בצד, תתחיל מאחוזים נמוכים יותר, למשל 5%.

טיפ נוסף, אם אתה במינוס בבנק, תמיד מוטב להשתמש בכסף לכיסוי המינוס, ולא להיות במצב שמצד אחד כסף הולך לחיסכון, בשעה שאתה משלם ריבית מטורפת על המינוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: