כסף באינטרנט מפרסומות גוגל

רבים מרוויחים כסף באינטרנט מפרסומות גוגל ובאמצעות כתיבת בלוג בבלוגר. הפורמט של בלוגר מאפשר לך לכתוב על כל נושא שבעולם, ולהוסיף פרסומות של גוגל. הרווחים לבלוג מגיעים מהפרסומות. זה די קל ופשוט להתחיל להרוויח כסף מהבלוג. יש כמה דברים שצריך ללמוד כאשר רוצים להרוויח כסף באינטרנט מכתיבת בלוג. ראשית עליך להחליט על נושא הבלוג. שאל את עצמך מהם הנושאים המעניינים אותך. האם אתה מתעניין במוזיקה? אולי יש לך תחביב מסויים, אולי יש לך ידע בתחום ספציפי שאתה יכול לכתוב עליו. אם למשל אתה מומחה למשחק מסויים באינטרנט, אתה יכול לכתוב על המשחק הזה, אם אתה חובב ספרים וקורא המון, אתה יכול לכתוב תקצירים אודות הספרים הללו, כפי שאני למשל עשיתי באתר ספר טוב. אולי אתה מבין בקידום אתרים, אז אתה יכול לכתוב אודות קידום אתרי אינטרנט 

חשוב שהנושא יעניין אותך, אחרת אתה תתייאש מהר מאוד ותפסיק לכתוב באתר.



ההרשמה לבלוגר היא חינם, ומהווה פתרון מצויין למי שרוצה להתנסות בחוויה של הקמת אתר חינם ללא כל השקעה, ובצבירת רווחים מהפרסומות של גוגל. הקלק בגוגל את הביטוי בלוגר ותגיע אל האתר, הקלק על המלבן בכתום עם הכיתוב, צור בלוג, פעל על פי ההנחיות באתר, והנה אתה יכול להתחיל לכתוב את האתר שלך באינטרנט. השלב הבא הוא להירשם לתוכנית הפרסומות של גוגל הנקראת בשם גוגל אדסנס.  אולי אתה עכשיו שואל את עצמך איך אני נרשם לתוכנית גוגל אדסנס? על מנת להירשם לגוגל אדסנס כדאי שיהיה לך קודם כל חשבון אימייל בגוגל. חברת גוגל היא זו שמפעילה את בלוגר, ולכן הפורמט הזה ידידותי מאוד למי שרוצה להרוויח כסף באינטרנט מפרסומות. היכנס לאתר גוגל והקלק על פתרונות עסקיים, כפי שמתואר בתמונה מתחת.


 כסף באינטרנט מגוגל


עכשיו הקלק על המלבן המופיע תחת הכיתוב - צבור רווחים בעזרת AdSense

כפי שמתואר בתמונה הבאה

 כסף באינטרנט מאדסנס




כעת הקלק על לחצן הצטרף עכשיו, ומלא את הפרטים בהתאם לשדות. בשדה כתובת אתר, כתוב את הכתובת של הבלוג שלך.

 הרשמה לגוגל אדסנס
שים לב שאם אתה בגיל פחות מ 18 לא תוכל לקבל את הכסף, לכן אם אתה פחות מ 18 מה שעליך לעשות הוא בשדה שם המוטב למלא את שמות אחד ההורים שלך, או אם יש לך אח או אחות גדולה, אז למלא את שמם בתור שם המוטב, כך שכאשר ייצברו רווחים לזכותך, הצ'ק יישלח על שמם, והם יהיו מסוגלים להפקיד אותו בחשבון הבנק שלהם, ולקבל כסף, כסף שנעשה באינטרנט.



לאחר שתירשם לתוכנית, גוגל יישלחו אליך מעטפה לבנה שבה יופיע קוד, אתה תיכנס לחשבון הגוגל אדסנס שלך, ותקליד את הקוד הזה. במעטפה מופיעים כל הפרטים וההנחיות כיצד להכניס את הקוד. איך תזהה שהמעטפה היא מגוגל? זאת מעטפה לבנה שעליה מופיע הלוגו של Google באותיות צבעוניות – כחול, אדום, צהוב, וירוק. לאחר שנכנסת לחשבון הגוגל אדסנס עם שם המשתמש והסיסמה שניתנו לך בעת ההרשמה, תונחה להיכנס ללשונית "החשבון שלי" ולהקליק על "היסטוריית תשלומים." ושם ישנו שדה שבו תקליק את ה PIN Number, מדובר במספר בן 6 ספרות. המספר הזה יופיע במעטפה.



מדוע גוגל שולחים לך את המעטפה הזאת ומבקשים שתזין את מספר ה PIN?

ובכן, מדובר באימות. תאר לעצמך שמישהו סתם נרשם לתוכנית גוגל אדסנס וכתב את השם שלך והכתובת שלך, ולך אין מושג בכלל במה מדובר? זהו אמצעי אבטחה כדי להבטיח, שאתה עצמך הוא זה שנרשם לתוכנית גוגל אדסנס.


על מנת להרוויח כסף באינטרנט מתוכנית גוגל אדסנס, עליך להיות בעל סבלנות רבה, מכיוון שכאשר הבלוג שלך בתחילת דרכו סביר שלא יהיו בו מבקרים רבים, אך ככל שתתמיד בכתיבת התכנים באתר, וככל שתלמד כיצד לקדם אותו, כך יתרבו המבקרים באתר, והרווחים שלך לאט לאט יגדלו. אל תצפה להרוויח כסף בחודש-חודשיים הראשונים. כאשר הבלוג שלך יהיה בן חצי שנה, אז כבר תתחיל לראות קצת רווחים, שרק ילכו ויגדלו. בלוג הוא ממש כמו תינוק שגדל ולומד ללכת. ככל שתכתוב יותר, ותעסוק יותר בנושא של קידום הבלוג, אתה תלמד את הנושא ותתמחה בו, וכך תלמד כיצד להגדיל את הרווחים, ולעשות יותר ויותר כסף באינטרנט.

מה אתה צריך לדעת כדי להרוויח כסף באינטרנט

הישאר מעודכן וקבל מתנה: