עסק באינטרנט בשקלים בודדים

עסק באינטרנט יכול להיות הכי פחות יקר בעולם. אתה יכול להקים ולקיים עסק לכל דבר בתקציב פעוט של 20 שקלים בחודש, ואפילו פחות מזה. למעשה ניתן להפעיל עסק באינטרנט אפילו ללא כל השקעה כספית מצידך, אם אתה יודע איך לעשות את זה נכון.

עסק באינטרנט


האם אי פעם חשבת לבנות לעצמך עסק משלך, אך די מהר זנחת את הרעיון וירדת מכל העניין בגלל מחסור במזומנים ובכסף להשקעה? הודות לאינטרנט אתה לא חייב כסף גדול להקים עסק. אתה יכול ממש עכשיו, ברגע זה, לפתוח את הארנק שלך ולהוציא את כל המטבעות שיש לך שם. בסכום המטבעות שיש לך בארנק אתה יכול להקים עסק. זוהי בשורה מהפכנית, מעולם לא היה לזה אח ורע, ואף פעם בהיסטוריה האנושית זה לא היה אפשרי, אבל בימנו זה בהחלט אפשרי. הדרכים כיום להשיג לקוחות הרבה יותר זולות משהיו אי פעם. אפשר בתקציב זעום, למשוך המון גולשים אל האתר שלך, ולהביא לתנועת גולשים שניתן להמיר לכסף אמיתי.


אני רוצה להראות לך טכניקה חיונית שאתה יכול להשתמש בה כדי להגדיל את תנועת הגולשים אל האתר שלך מבלי להשקיע את החסכונות שלך בשיטות יקרות כדי למשוך גולשים. אתה לא חייב להשקיע כסף בתוכניות פרסום יקרות. הטכניקות הללו כל כך בעלות עוצמה, שזה יעזור לך ליצור כך כך הרבה תנועה לאתר, עד כדי כך שאתה לרגע אחד כבר תחשוב שאתה משווק אינטרנט מומחה. מדוע השיטות הללו עובדות? אני בוודאי לא פוסל שיטות פרסום בתשלום, ואני חושב שיש להם מקום. אך עבור האדם שעושה את צעדיו הראשונים באינטרנט, ורוצה להתחיל ליצור לעצמו מקור הכנסה רווחי, יתאימו מאוד השיטות בחינם. אדם שמרוויח אלף דולר בחודש באמצעות האינטרנט, לא תהיה לו בעיה להשקיע עוד חמש מאות דולר בפרסום על מנת לחולל הכנסות אפילו עוד יותר גדולות ולהכפיל את הרווחים שלו לסכום של אלפיים דולר בחודש. לשתול את הזרעים בקרקע הפורייה של האינטרנט, ולתכנן ליצור הכנסה נוספת באמצעות האינטרנט. מבחינתי, זה עדיף על לפתוח חנות בעיר, להשקיע דמי שכירות באלפי שקלים, ולשבת ולחכות ללקוחות שייכנסו לחנות. אז בוא נפיק תועלת מהכוח של העסק המהיר והזול ביותר בעולם כרגע!


שיווק ויראלי - מדוע שיווק ויראלי הוא בעל עוצמה רבה. כאשר יש לך את הכלים הנכונים למשוך תנועת גולשים אל האתר שלך, הרווחים שלך יהיו בלתי ניתנים לעצירה. הנה כמה דברים שתצטרך על מנת להשלים את המשימה הזאת, ולקדם את האתר שלך. מוצר דיגיטלי משלך. מה זה אומר? אם אתה בעל אתר או שיש לך בלוג, אתה יכול לקחת תכנים מוכנים מתוך הבלוג שלך ולערוך אותם לספר דיגיטלי בפורמט של PDF. כל מה שעליך לעשות הוא ליצור קובץ וורד עם התכנים לערוך אותו בצורה של ספר קצר או דו''ח. ואחר כך להמיר אותו לאיבוק. אני מניח שראית דוגמאות לספרים מסוג זה, הם נמצאים באינטרנט בכל מקום, ואפשר להוריד אותם בחינם. מה שהספרים הללו מכילים בתוכם הוא את הפרסום שלך, וזהו פרסום בחינם. אתה יכול לשים קישורים אל האתרים שלך וכך לזכות בפרסום חינם, ואתה אפילו יכול לשים קישורים למוצרים ושירותים שאתה מקדם. 
כדי להשתמש בשיטת פרסום ויראלי חינם, עליך למצוא את אלה אשר יעבירו הלאה את המוצר הדיגיטלי שלך. ראשית, חשוב שהמוצר שלך יהיה בעל ערך, אם תעביר מוצר שאין בו תכנים מעניינים, או הוא סתם אוסף של דברים שכתבת, בלי קשר ביניהם, סביר שאנשים לא יאהבו את זה, ולא יעבירו הלאה לחברים שלהם. מצד שני אם המוצר שלך בעל ערך אמיתי, והוא מעביר אינפורמציה חשובה מעניינת ומרתקת, הרי שהמוצר יעבור בקלות ובמהירות בין אנשים. הם ישתפו יעבירו את זה דרך פייסבוק, ודרך האימייל, ומהר מאוד המסרים השיווקיים שלך יהיו ברשותם של אלפי אנשים.


אם החלטת לצאת בקמפיין שיווק ויראלי, אתה בוודאי תוהה איך להתחיל, וממה להתחיל. לאחר שיצרת את הספר הדיגיטלי, ושמת בו את הפרסום שלך לאתר האינטרנט שלך ולמוצרים שאותם אתה מקדם, עליך לחשוב מה יגרום לאנשים לרצות להוריד את המוצר. נכון, זה שהוא מוצע בחינם זאת סיבה טובה, אנשים אוהבים לקבל מוצרים בחינם. המפתח הוא לארגן את הקמפיין באופן נכון, מכיוון שברגע שהוא יצא לדרך, כבר אין לך שליטה עליו. מכאן כבר אנשים מתחילים לשלוח באימייל לחברים שלהם, והחברים שלהם, שולחים הלאה לחברים אחרים. המוצר מתגלגל ומגיע להרבה מאוד אנשים תוך זמן קצר מאוד. ואז כל מה שנותר לך לעשות הוא להשיק את הקמפיין, ולראות כיצד האתר שלך גואה ממבקרים. האנשים יעבירו את המוצר לתועלת שלהם, ואתה תיהנה מפרסום בחינם. היתרון הוא שאתה יכול ליצור כמה קמפיינים של שיווק ויראלי שאתה רק רוצה, ולהשיק בכל פרק זמן מוצר נוסף בחינם אשר מכיל את הפרסום לאתר שלך. תציג את הספר שלך בעשרות אתרים אחרים. זהו מקור לתנועת גולשים מסיבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: