להרוויח אוקיאנוס של כסף באינטרנט

אני מכיר אדם שקנה בית מהרווחים שהוא עשה באתר קליקבנק. ולא סתם בית, אלא דופלקס מדהים בסכום של שלושה מיליון וארבע מאות אלף שקלים. כן, זה כולל גם ברכת שחייה בחצר. הבן אדם הזה כל כך יודע להרוויח כסף, שלא רק שהוא רכש את הדופלס הזה מהכסף שהוא הרוויח מאתר קליקבנק, אלא שכאן הוא לא עצר. מה הוא עשה? הוא מינף את הרווחים שלו. למעשה הדופלקס הזה שווה הרבה יותר, אבל הבעלים שלו היה לחוץ למכור. אז הוא קנה נכס ששוויו בשוק הוא ארבעה מיליון שקלים, בסכום של שלושה מיליון וארבע מאות אלף שקלים, כלומר הוא קנה את הנכס ב 600,000 שקלים פחות מהשווי האמיתי שלו. מדוע בעל הדופלקס הסכים למכור לו במחיר הזה? ובכן, מסתבר שהרבה יותר קל למכור דירה שנעה בין מיליון מאתיים שקלים, לשני מיליון שקלים, אבל ארבעה מיליון שקלים, כבר הרבה פחות אנשים יכולים להרשות לעצמם לרכוש בית במחיר שכזה. ככל שהמחיר של הנכס יקר יותר, כך יש פחות קונים פוטנציאליים. בעל הנכס היה חייב את הכסף (נקלע לחובות בעסק שלו, והיה חייב כסף מזומן, ומהר).


אתה בוודאי כבר מנחש מה היה השלב הבא, אותו בחור שקנה את הבית, הצליח למכור אותו כעבור כשלושה חודשים במחיר של ארבעה מיליון ומאה אלף שקלים. כלומר הוא הרוויח בעסקה הזאת, תוך פרק זמן של שלושה חודשים – 700,000 שקלים. עסקה לא רעה, הא?

אני רוצה לומר לך שהבחור הזה חי בסגנון חיים מהסרטים. אם יצא לך לראות את הסדרה מסודרים, אז סגנון החיים שלו בהחלט מאוד מזכיר את זה. הוא למד כיצד להיות אשף בשיווק, והוא פשוט יודע לעשות כסף. לטענתו זה פשוט מאוד, וכל אחד יכול לעשות זה די בקלות. ובכן, לא ממש בקלות, אבל הוא טוען שכמעט כל אחד יכול לעשות את זה. רק שתבין, מדובר באדם שלא סיים בית ספר תיכון. הוא חכם מאוד, אבל את כל מה שהוא יודע הוא בוודאי לא למד בבית ספר. תשמע, הוא אומר לי, לא תמיד הרווחתי בקליקבנק סכומים גדולים, אבל למדתי ושכללתי את השיטות עם הזמן. למדתי כיצד ליצור רשימות תפוצה, למדתי איך לפרסם באדוורדס ביעילות רבה, לאמיתו של דבר, הפכתי להיות קוסם של פרסום בגוגל, למדתי כיצד לכתוב מכתבי מכירה ששווים זהב, נתתי ללקוחות שלי המון מידע חינם, ים של בונוסים, אבל זה השתלם לי.

מה אומר לכם, כל זה באמת השתלם לו, מכיוון שהעובדה היא שהוא קנה בית מהפעילות שלו באינטרנט, הוא קיבל כל כך הרבה כסף מקליקבנק, שזה כאילו שהוא זכה בלוטו. יש הרבה מה ללמוד מהחבר הזה, וזה אחד הדברים שאני מתכוון לעשות, ללמוד ממנו להוציא את המידע, ולפרסם אותו כאן באתר הזה. לשתף את הקוראים באתר כדי שגם הם יקלטו משהו מתוך זה. הגישה שלי היא כזאת, אפילו אם נצליח לקלוט רק עשרה אחוזים ממה שהוא עושה, ולהרוויח עשירית ממה שהוא הרוויח, אז זה עדיין יהיה מצוין. אוקי, אז לא נרוויח מיליוני שקלים, אבל עדיין נוכל להרוויח כמה מאות אלפי שקלים. מה הן הטקטיקות בהן הוא משתמש, איך הוא בעצם עושה את זה? היי, אם יש שם כל כך הרבה כסף, אז מדוע שגם אני או אתה לא נמשוך לעצמנו משהו מתוך זה? אחד הדברים שהוא עושה, הוא קונה זכויות על ספרים. כלומר, הוא משלם כמה מאות דולרים תמורת ספר (שכתוב באנגלית במקרה זה), ואז הוא רשאי לעשות עם הספר הזה כל מה שעולה על רוחו, זה שלו. הוא יכול למכור את הספר הזה במחיר מלא, הוא יכול להציע את הספר כבונוס או כמתנה ללקוחות שלו, וזוהי אחת השיטות שלו להרוויח. הסוד הוא לרכוש זכויות על ספר חם. אנחנו לא מדברים כאן על ספר מנייר עם כריכה, ועמודים ודפים, אלא על ספר דיגיטלי, שניתן לקרוא מכל מחשב, אייפד או אפילו אייפון. הוא מריץ קמפיינים שיווקים ועושה כסף ועוד כסף. אני עדיין לומד ממנו עוד ועוד, אעדכן בהמשך.

המיומנות ליצור כסף באינטרנט

הישאר מעודכן וקבל מתנה: