לעשות כסף מהתכנים שלך בבלוג

כבר דיברנו על חשיבות התכנים באתר שלך, והצגנו דרכים כיצד אתה יכול להשיג תוכן איכותי מבלי שאתה עצמך תצטרך לכתוב אותו, יחד עם זאת אל תתנער לחלוטין מהתכנים. זה שמישהו אחר כותב אותם עבורך לא אומר שאתה צריך לא להעיף מבט בכתוב. מומלץ מאוד לקרוא בעיון את המאמרים שהוגשו לך. אל תקרא רק מקובץ המחשב, אלא גם תדפיס את המאמרים, וקרא אותם מנייר. ישנו תהליך פסיכולוגי, שכאשר אנו קוראים משהו מהנייר, אנו פתאום מגלים פרטים שלא שמנו אליהם לב כאשר קראנו אותם ישירות מצג המחשב. אם יש לך הערות כלשהן, כתוב אותם, והחזר אל הכותב לתיקון. אחרי הכול, זה האתר שלך, והוא ילווה אותך למשך השנים הבאות, אל תתפשר!

ברגע שאתה מתחיל לקחת את התוכן העומד לרשותך, להעלות אותו לבלוג ולפרסם אותו, זה הזמן להתחיל לחשוב על איך אתה יכול להרוויח כסף מהאינפורמציה המצויה בבלוגים ובאתרים שלך. יש לי כמה רעיונות כדי לעזור לך להתחיל, אז בואו נעשה את זה, אני יודע שאתה כבר מצפה לזה.
לקדם תוכניות שותפים - מציאת מוצרים שתוכל לקדם בתוך התוכן שלך היא דרך מצוינת לעשות כסף מהבלוג שלך. דרך אחת לעשות זאת היא להירשם לתוכנית שותפים עבור המוצרים והשירותים שאתה רוצה לקדם. לאחר שמצאת אותם ונרשמת, תקבל קישור (קישור השותפים שלך) שאתה יכול להשתמש בו כדי לשלוח את קוראי הבלוג שלך אל עמוד המוצר. כאשר הם מבצעים רכישה באמצעות הקישור שלך, אתה תתוגמל בעמלה, ותעשה כסף.


בעת פרסום התוכן שלך, תחשוב על המוצרים שאתה מקדם. אל תקדם כל מוצר שאתה רואה, אלא בדוק, המטרה שלך היא לתת ערך אמיתי למבקרים באתר שלך, ולשפר את חוויית הגלישה שלהם, כך שהם יהיו מרוצים מההצעות שהנחת בפניהם באתר שלך. אל תדחוף סתם מוצרים לגולשים שלך רק כי אתה מקבל עמלה בתמורה, קדם אך ורק מוצרים שאתה מאמין בהם שהם אכן טובים ושווים, כאלה שיוסיפו לאיכות החיים של הגולשים, או ישפרו את חייהם באופן זה או אחר.


אתה יכול למצוא תוכניות שותפים במקומות רבים, אבל הנה כמה תוכניות מומלצות:
קליק און - תוכנית שותפים מצוינת ואמינה המשלמת לך עבור תוצאות הפרסום.אתר קליק בנק - אתה יכול למצוא טונות של מוצרים דיגיטליים, רק להירשם בחינם בחשבון השותף, לאתר את המוצרים שאתה רוצה לקדם. מיועד לאנשים השולטים באנגלית. הפוטנציאל לעשיית כסף עצום! http://www.clickbank.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: