הקסם האמיתי של לעשות כסף באינטרנט

 לעשות כסף באינטרנט
כאשר מדובר בלעשות כסף באינטרנט או איך לעשות כסף בכלל, עליך להתייחס לאלה שכבר עושים כסף בגדול, כמו שמתייחסים לקוסם. אל תקשיב רק למה שהוא אומר, אלא תשים לב מה הוא עושה. אולי בהתחלה זה יישמע לך בדיוק אותו הדבר, אבל זה ממש לא אותו הדבר. קוסמים אומרים משהו, אבל עושים משהו אחר, כך גם הגורואים הגדולים שמלמדים איך לעשות כסף, הם אומרים לך משהו, אבל שים לב מה תכלס הם בעצם עושים. לא תמיד מה שהם אומרים לך זה מה שהם עושים.

מי שרוצה לעשות כסף באינטרנט צריך לפעול וליישם. ראיתי כבר יותר מדי אנשים שמגלים עניין ראשוני בנושא של לעשות כסף באינטרנט, קוראים קצת מידע פה ושם, אבל לא עושים עם זה כלום. יצירת הכנסה פאסיבית, לא אומר שאתה צריך להיות פאסיבי ולהמתין שהכסף יגיע אליך. עליך לקבל החלטה לבנות את העסק הראשון שלך באינטרנט תוך פרק זמן מוגדר.

דוגמה לתוכנית כללית כזאת יכולה להיות משהו כמו, תוך חצי שנה מהיום אני מתחיל להקים את העסק הראשון שלי באינטרנט. אם אתה מתחייב לעצמך למסגרת זמן, אז סביר שאתה גם תצליח לעשות את זה. אם אתה לא שם מסגרת זמן, אז אתה תמיד תדחה את זה שוב ושוב, כי תמיד יצוץ משהו אחר לעשות, ורשימת התרוצים לעולם לא תסתיים. אחד הדברים העצובים ביותר בהצלחה ובעשיית כסף הוא סחבת ודחייה. אנשים אומרים אני אעשה אז זה אחר כך / אני אתחיל אחרי החגים / אחרי שאסיים ללמוד/ כאשר אצא לחופשה ארוכה / אחרי שאצא לגמלאות....רשימת התרוצים יכולה להיות אינסופית. אם אתה לא מחליט תוך כך וכך זמן לפעול ולעשות מעשה – אז כנראה שגם לעולם לא תעשה. גם לטפס על ההר הכי גבוה זה כרוך בצעד הראשון כלפי מעלה. תתחיל לעשות את הצעד הראשון כלפי מעלה, כי אם לא תעשה את הראשון, אז גם לא יבוא השני.

למעשה אני רוצה לא רק שתפעל, אלא שתפעל במלוא העוצמה ובמלוא הקיטור, כי רק כך תהיה מסוגל להגיע לתוצאות משמעותיות. כאשר אתה בוחר בתחום בו אתה רוצה להתמקד ולעבוד באינטרנט הרי שעליך לזכור כל העת שזה לא שאתה עובד אצל מישהו אלא שאתה הוא הבוס של עצמך. ולא רק זה שאתה הוא הבוס של עצמך, אלא שאם ישנן משימות שאתה לא מעוניין לעשות, או שאתה מרגיש שאתה פחות טוב בהן, אתה פשוט יכול לשכור אנשים אחרים שיעשו את זה בשבילך במחירים נמוכים. אני אתן לך דוגמה, נאמר שעשית תחקיר וגילית שהתעשייה של הדיאטות ושמירת המשקל מגלגלת הון עתק. החלטת להקים אתר שעוסק בנושא של דיאטות ותזונה נכונה. ייתכן שאתה איש שיווק מבריק, ויודע להקים אתרים ויודע לקדם אתרים, אך אינך מבין בתחום הזה של הדיאטות, אתה פשוט יכול לשכור אנשים שיכתבו עבורך את התכנים לאתר בתמורה לתשלום נמוך יחסית. כותבים מקצועיים לא מעטים יהיו מוכנים לכתוב עבורך מאמרים בהיקף של 300 עד 400 מילים בכל תחום ובכל נישה, במחירים מצחיקים, כך שבמחיר של כאלף שקלים יש לך אתר מרתק עמוס תכנים מעולים שמושך לקוחות כמו מגנט, ואתה לא נדרשת לכתוב אפילו מילה אחת. מה שיפה באתר הזה זוהי העובדה שהוא מרוויח בשבילך כסף יום אחרי יום, מדי חודש בחודשו ולאורך שנים ארוכות.


מצד שני נאמר שאתה לא איש טכני בכלל, אבל יש לך יכולות כתיבה מעולות, ויש לך ידע רב בתחומים שונים. אתה יכול בעצמך לכתוב את התכנים ולשכור אנשי מקצוע שיבנו לך את האתר עצמו. אתה מבין, אתה לא חייב לעשות הכל בעצמך. זה נקרא אאוטסורסינג, כלומר לתת לצד שלישי לבצע את העבודה. זה ממש כמו אשת קריירה שמרוויחה 150 שקלים בשעה. היא מעדיפה להשקיע בקריירה שלה, וכשהיא מגיעה הביתה שהבית יהיה נקי. לכן היא שוכרת אישה שתנקה תמורת 50 שקלים את הבית. לה עצמה זה לא כדאי לנקות את הבית מכיוון שהשעה שלה שווה הרבה יותר. אז תעשה בעצמך את החשבון שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: