מהי הדרך הנכונה לעשות כסף באינטרנט ?

 לעשות כסף באינטרנט
אנשים רבים שרצו לעשות כסף התאכזבו קשות מספרים חסרי ערך שהם רכשו במיטב כספם. ספרים שהבטיחו להם עושר גדול, הרים וגבעות. מכיר את הפתגם, ההר הוליד עכבר? ובכן, האנשים הללו פיתחו ציפיות גדולות, הם התחילו עם המון מוטיבציה ורצון עז להצליח ולעשות כסף באינטרנט, הם היו מוכנים להשקיע מכספם כדי ללמוד שיטות לעשות כסף, הם רכשו מספר ספרים (באנגלית) בנושא, והתאכזבו. מדוע הם התאכזבו? מפני שהכותרות של הספרים הללו לא סיפרו להם את כל האמת. אתה מבין, היצרנים של הספרים הללו הם אנשים מאוד מתוחכמים, והם מציגים את זה כמשהו קל ופשוט, אבל ברגע שהלקוח רוכש את הספר ומבין מה נדרש ממנו, הוא מאבד את הלהט והמוטיבציה שהיו לו.



השאיפה שלי היא - וזאת גם צריכה להיות בבוא הזמן השאיפה שלך - ליצור מוצרים אמיתיים שיספקו אינפורמציה נכונה, שתעזור לאנשים להרוויח כסף, והמטרה שלי היא להעניק להם את זה ללא תשלום. אני יודע שהאנשים הללו מתוסכלים ומרגישים שעבדו עליהם, אבל אם אני אחשוף בפניהם דרכים לעשות כסף, מבלי כל סיכון מבחינתם, מבלי לבקש מהם להשקיע ולו אגורה אחת, אני מאמין שהם יהיו מעוניינים לשמוע. אני לא מציע לך תוכנית התעשרות מהירה, אני גם לא מציע לך להרוויח כסף בתוך שעות ספורות. במקרים מסויימים זה אפשרי אבל רק למי שכבר נמצא בתחום הזה וכבר עוסק בו שנים ארוכות.
אתה מבין, אדם שעוסק בשיווק באינטרנט במשך עשר שנים, ובנה לו רשימת תפוצה של עשרת אלפים איש יכול לטעון שביום אחד הוא הרוויח 20,000 שקלים, אוקיי, יכול להיות שזה נכון, מכיוון שאם הוא שולח הצעה עסקית לרשימת מייליג ליסט של עשרת אלפים איש – מספיק שאחוז ההיענות יעמוד על שיעור של 2% בלבד, הרי שהוא כבר הצליח למכור ל 200 איש את המוצר, ואם העמלה על המוצר הזה היא 100 שקלים, הרי שהוא אכן הצליח להרוויח עשרים אלף שקלים ביום אחד, אבל כמה זמן לקח לו לבנות את הרשימה הזאת של קוראים נאמנים, רשימת לקוחות הכוללת אלפי לקוחות פוטנציאליים שרגילים לקבל ממנו אינפורמציה והצעות? – שנים ארוכות!



לכן אני אומר, אל תחפש את ההתעשרות המהירה, אם אתה רוצה לעשות כסף באינטרנט, אתה אכן תעשה כסף באינטרנט, ואני רוצה לומר לך שזה תהליך של לימוד אינסופי, כי בתוך כל התהליך הזה, גם אני עצמי לומד כל הזמן, מפתח שיטות חדשות, מגלה דברים חדשים, ולא מהסס לשתף בגילויים הללו את כל מי שרוצה לעשות כסף. זוהי הדרך הנכונה לעשות כסף באינטרנט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: