איך לעשות כסף באינטרט – 99,000 שקלים בחודש אחד?

 לעשות כסף באינטרנט
כיצד הגורואים הגדולים עושים כסף באינטרנט? כיצד הם מרוויחים סכומים אסטרונומיים של עשרות אלפי דולרים, ולפעמים אף מאות אלפי דולרים בכל חודש? איך לעשות כסף ברמות של 99,000 שקלים, אך ורק ממוצר אחד, שאתה משקיע בו חודש אחד של עבודה?

נשמע מושך נשמע מעניין. האם זה אכן אפשרי? התשובה היא כן, אנשים כבר עשו את זה והרוויחו אפילו הרבה יותר כסף ממה שטוענת כותרת זו. האם זה אכן לוקח חודש? להערכתי נחוץ יותר מחודש, אף על פי שיש הרבה מאוד אנשים שהצליחו לבצע את זה תוך פחות מחודש, ואפילו תוך שבועיים. הרעיון הוא פשוט ולא לגמרי חדש. לכתוב ספר אלקטרוני, ליצור מוצר תוך חודש בנושא אטרקטיבי שאנשים מעוניינים לדעת ולגלות אודותיו. ספר החושף את הסודות ומעניק הרבה מאוד טיפים למי שייקרא בו. המחיר של הספר? 99 שקלים! כמה צריך למכור כדי להגיע לסכום בכותרת? אלף עותקים. אלף עותקים זה לא נשמע כזאת כמות מטורפת, זה לא מעט, אבל גם לא הרבה מאוד. לא דיברנו על מכירות של עשרות אלפים, אלא אך ורק אלף אחד.


אז אולי זה נשמע קלי קלות להרוויח כסף באינטרנט בווליום כזה גבוה, אבל זה לא ממש כך. כדי אכן להצליח ולמכור אלף עותקים נחוצה לך רשימת תפוצה טובה באותה הנישה שבה עוסק הספר. היתרון הגדול הוא שאתה יכול להצטרף לאתרי אפילייט ישראליים כמו קליק און ו WeSell ולתת לאחרים לקדם את הספר תמורת עמלה. כמובן שזה יפחית את הרווחים הטוטאליים. אם 200 אנשים באתרי השותפים יבחרו לקדם את הספר שלך באתרים שלהם ובבלוגים שלהם ובאמצעות רשימות התפוצה שלהם, תמורת עמלה של 40 שקלים, על מכירה של כל עותק, אז על כל עסקה וכל מכירה תישאר עם 59 שקלים. זה עדיין יפה מאוד, תזכור את הפתגם: מאה אחוז מאפס זה עדיין אפס. הכוונה היא שבעסקים אנחנו לא מחפשים לקבל את המאה אחוז, כי לפעמים המאה אחוז שבו אנו מנסים להיאחז מונע מאיתנו להרוויח כסף. מה שווה מוצר שאתה יכול לקבל עליו מאה אחוז רווחים אבל איש אינו רוכש אותו? עדיף לתת לאחרים שיקדמו את המוצר, יפרסמו אותו, ובכל פעם שיצליחו להביא למכירה, יתחלקו איתך ברווחים. זוהי סיטואציה שבה כולם מרוויחים. גם המקדם מרוויח וגם אתה מרוויח.

איך לבנות רשימת תפוצה חינם 

לעשות כסף מהשקעה בפרסום באינטרנט

לעשות כסף ממסחר באתרי אינטרנט 

הישאר מעודכן וקבל מתנה: