כסף באינטרנט מרשימת תפוצה

האם אתה עדיין מתעכב מלבנות רשימת תפוצה ?
זמן רב הפחד והחשש להיכנס לנושא של רשימות תפוצה ובניית רשימה קיננו בי. אני בטוח שגם אתה שמעת עד כמה זה חשוב לבנות רשימה ולדוור אליה. זהו בעצם המהות של שיווק באמצעות האימייל. הסיבה לכך שרבים מתעכבים וחוששים מלהתחיל בתהליך הזה הוא מפני שזה נראה להם מסובך מדי. אני מוכרח להודות שזה לא מאוד פשוט ובהתחלה לי זה נראה כה מורכב שבכלל לא הייתי מוכן להיכנס לזה. הבשורה הטובה היא שזה לא משהו שבלתי אפשרי ללמוד, וכאשר מתחילים להבין איך זה עובד, התמונה לאט לאט מתחילה להתבהר, והעננים מתפזרים.
כסף באינטרנט - שיווק באימייל
זה חשוב לבנות רשימת תפוצה מכיוון שהטכניקה הזאת הוכחה כעובדת. הרבה מאוד אנשים מרוויחים כסף באינטרנט מרשימות התפוצה שלהם. בסופו של דבר מדובר בטכניקה, והדרך שבה כל זה עובד היא טכנית לחלוטין. ברגע שאתה מבין איך זה פועל הכול הופך להיות פשוט יותר.
תחשוב לרגע אחד כגולש, אני בטוח שבעבר הצטרפת לרשימת תפוצה כלשהי. הגעת לעמוד אינטרנט שבו הכנסת את שמך והאימייל שלך. מדוע עשית זאת? למה מסרת את האימייל שלך? מכיוון שהובטח לך לקבל ספר אלקטרוני חינם בנושא שבו גילית עניין. אז הכול מתחיל מהספר, כמשווק באינטרנט ראשית עליך לדאוג שיהיה ברשותך לפחות ספר אלקטרוני אחד בנישה בה אתה משווק, ספר כזה שאתה יכול להעניק במתנה לאנשים שמצטרפים לרשימה שלך. אתה יכול לכתוב את הספר הזה בעצמך, או לשכור מישהו אחר שיכתוב אותו, בכל אופן זה לא חייב להיות ספר בהיקף של מאות עמודים, אלא עשות עמודים. אבל, וזה דבר חשוב, עליך לוודא שזה יהיה משהו בעל ערך עבור הגולש, ורלוונטי. אם אתה זקוק לספרים אלקטרוניים בעברית לתת לגולשים שלך, אתה יכול להוריד ספר חינם באתר ספרים להורדה. לפי הכללים של האתר הזה כל עוד לא ביצעת שינוי בספר מותר לך לחלוק אותו עם הגולשים שלך, ולחלק אותו מתנה ממך לגולשים.
עמוד ההרשמה, הוא בעצם דף אינטרנט שנקרא עמוד נחיתה,או עמוד הרשמה. בעמוד הזה אתה בעצם משווק לגולש את הספר החינמי. עשה שימוש בתבליטים כדי להציג את התועלות שבספר, אילו דברים הוא  מציע לגולש, אילו דברים הוא  יגלה, איך הוא ישפר את מצבו בעקבות קריאת הספר. הערך את מחירו של הספר אילו לא ניתן בחינם. בנוסף לכך חשוב לכתוב שההצעה מוגבלת בזמן. אתה לא רוצה שהגולש ישמור את העמוד במועדפים כדי לחזור אליו יותר מאוחר, אתה רוצה שהוא יבצע את הפעולה עכשיו, יירשם עכשיו.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: