לעשות כסף באינטרנט בתור תחביב

רבים כיום פונים לעשיית כסף באמצעות האינטרנט, אך אין הכרח להפוך את זה למיזם עסקי של ממש. אם אתה נהנה ליצור תכנים, אם אתה אוהב לכתוב, אתה יכול לעשות כסף דרך האינטרנט, ולהשאיר את זה בתחום ההנאה והתחביב, ובדרך להרוויח גם קצת כסף, בתור הכנסה צדדית נוספת. אתה מבין, יש אנשים שהפכו את האינטרנט לעיסוק עיקרי, והם משקיעים הרבה מאוד שעות בכל יום בעסק הזה. למעשה הם משקיעים את מרבית זמנם בעסקי האינטרנט שלהם, מכיוון שזוהי פרנסתם העיקרית. אם הם לא ישקיעו בכל יום עשר שעות בעניין הזה, בסוף החודש לא יהיה להם במה להאכיל את הילדים שלהם, לא יהיה להם כסף לשלם חשבונות ושכר דירה. עבור אדם שצריך בכל חודש לדאוג כמה הוא ירוויח החודש, יש בזה לחץ עצום ודאגה מרובה. בוא נאמר שזה לא ממש טוב לבריאות להיות במצב לחץ שכזה.


מצד שני, יש הרבה מאוד אנשים כיום שהפכו את עשיית הכסף באינטרנט לסוג של תחביב. הם כותבים מתי שבא להם, מייצרים תכנים מתי שמתחשק להם, ולומדים כל מיני נושאים שקשורים לכך, בזמנם החופשי. הם יכולים למשל לקרוא אודות קידום אתרים וללמוד עוד משהו חדש, הם יכולים לגלות מידע חדש אודות שיטה נוספת להגדיל את הרווחים שלהם, והם יכולים ללמוד אודות דרכים נוספות לעשות כסף. ההבדל הוא עצום, כי כאשר כל העניין הוא רק תחביב, אז זה הרבה יותר כיף, ואין לחץ כמה כסף תרוויח החודש, ואין חששות שמא בחודשים הבאים הרווחים לא יהיו מספיק גבוהים כדי להתפרנס. מה יקרה אם יחולו שינויים בשוק?


מי שעובד כשכיר נהנה מהביטחון שהמשכורת תיכנס בכל חודש אל הבנק, והוא גם יודע בדיוק כמה כסף ייכנס לו לחשבון. לעומת זאת מי מבסס את עסקיו באינטרנט, אין לו ביטחון כמה החודש הוא ירוויח. בשעה שהוא יכול להרוויח אלפי דולרים, הרי שאין דרך להבטיח שכך גם יהיה בחודש הבא, או בשנה הבאה. מדובר בשוק דינמי שמשתנה כל הזמן. אגב דרך טובה לעשות כסף באינטרנט היא תרתי משמע לכתוב על התחביב שלך. אנשים רבים עושים זאת, הם פשוט מקימים אתר אודות התחביב שלהם, הם גם נהנים לשתף אחרים בידע שלהם, בפרספקטיבה שלהם, וגם בדרך מרוויחים עוד קצת כסף. זה לא משנה מהו התחביב שלך, בין אם אם זה רכיבה על סוסים, או נגינה בגיטרה, או כל דבר אחר, אתה יכול גם לעשות מזה כסף. זוהי סיטואציה שבה כל הצדדים מרוויחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: