כללים לעבודה באינטרנט מהבית

כדי להצליח בעבודה באינטרנט מהבית, אתה זקוק לקצת יותר ממחשב וחיבור פשוט לאינטרנט. אתה צריך לבצע כמה שינויים בסגנון העבודה שלך, בלוח הזמנים, ואפילו בגישה שלך, על מנת להבטיח יעילות מרבית. יש כמה כללים לעבודה מהבית, אשר יסייעו לך להשיג ביצועים טובים יותר. המשמעות של זה היא שאתה תהיה מסוגל להרוויח יותר כסף, בפחות זמן עבודה באינטרנט.

יש לי סביבת עבודה מוגדרת. זה יכול להיות אחד החדרים בבית, שנוח לעבוד ממנו. שמעתי גם על אנשים שעובדים מהמטבח שלהם, וזה מבחינתם המקום הטוב ביותר. אחד הדברים שאתה יכול לעשות כדי לקבל החלטה איפה הכי טוב לך לעבוד, הוא להשתמש במחשב נייד עם חיבור אינטרנט אלחוטי. כך אתה תהיה מסוגל לעבוד מכל מקום ברחבי הבית. אם אתה כמוני - מתגורר בבית פרטי - אז אתה תוכל לעבוד מהחצר, לצאת החוצה אל השמש הנעימה, לשבת בצל האילנות, על הדשא וליהנות מתחושה של חופש ונינוחות.


תקבע את שעות העבודה. יש עבודות רבות המבוססות תוצאות, כלומר יש לך משימה לביצוע שתמורתה אתה מקבל כסף. את הצד השני שמשלם את הכסף זה ממש לא מעניין אם בצעת את העבודה ב 9:00 בבוקר או ב 9:00 בערב, למעשה לא איכפת לו אפילו אם ביצעת את זה באחת אחרי חצות, כל עוד אתה עומד ביעדים שהוצבו. אבל אתה מבחינתך צריך לקבוע לעצמך מהן שעות הפעילות. זה דבר חשוב ביותר, כדי ליצור הפרדה בין זמן עבודה לבין זמן פרטי, לעצמך ולמשפחתך. השיטה הזאת תסייע לך לגבש גישה מקצוענית בעבודה מהבית, ותהיה לזה השפעה גדולה לגבי הרווחים שלך, ועשיית הכסף.
עבודה באינטרנט


קבע לעצמך מטרות יומיות. השיטה הזאת תסייע לך לזהות מהו סדר העדיפויות, ותאפשר לך לנהל נכון את זמנך. כתוב את היעדים שלך, ובדוק בסוף כל יום האם עמדת בהם. מבלי להשיג את המטרות היומיות שלך, אתה כמו חתול שרודף אחרי הזנב שלו, ולא תשיג כלום. שמור על עצמך מפני הסחות דעת אינטרנטיות. יש מהן הרבה מאוד – אתרים חברתיים כמו פייסבוק, אתרים של סרטונים כמו יוטיוב, אתרי הורדה ועוד ועוד. לא רק שהם יאטו את הפעילות של המחשב שלך, אלא שהם יגזלו מזמנך היקר. בשעה אחת שבזבזת בפייסבוק יכולת להשלים את המשימה הבאה. אתה תשים לב שהכמה דקות פה באתר הזה, ורק כמה דקות באתר ההוא, ורק לבדוק את החדשות באתר זה. עשה את השימוש הטוב ביותר בזמן העבודה של וואיי נט והנה אתה מסיים בשעות יקרות מבוזבזות. רבים עושים את זה, אל תעשה את שלך. זמן עבודה הוא זמן עבודה נטו, תהיה פרודוקטיבי.


צא להפסקות. הצד השני של המטבע, הקיצוניות ההפוכה בעבודה מהבית דרך האינטרנט, היא אנשים שעובדים ועובדים עד שהם מוצפים, המוח שלהם כבר מוצף. יותר מדי עבודה ברצף היא לא הדרך הנכונה להשיג יותר תוצאות, זה יכול להתיש אותך. תנוח כאשר אתה זקוק למנוחה, למעשה קבע לך זמנים להפסקות, ואם אתה מרגיש שכבר יצאת מריכוז ושהדברים לא עובדים כמו שצריך, צא לעשר דקות רענון,תכין לעצמך כוס קפה או תה, ותירגע, צפה בטלוויזיה לכמה דקות, או צא החוצה לשאוף אוויר. החוכמה היא לקחת פסקי זמן קצרים, אך לא להיגרר לחצי שעה ושעה הפסקה. אין צורך בכל כך הרבה זמן כדי להירגע ולחזור לעצמך. צא להפסקת אוכל מסודרת, אל תתפתה להמשיך לעבוד על חשבון ארוחת הצהריים שלך, כי זה יתנקם בך המשך, ושכרך ייצא בהפסדך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: