עושים כסף מתוכנית שותפים ?

איך עושים כסף מתוכניות שותפים, האם אתה מעוניין להרוויח כסף באמצעות האינטרנט? ניתן לעשות זאת מתוכנית שותפים. למעשה לתוכנית שותפים היו צריכים לקרוא תוכנית הפניות. המונח תוכנית שותפים מטעה הרבה מאוד אנשים שאינם בקיאים במושג זה ואינם מבינים באופן מלא מה עומד מאחוריו. כאשר מדברים על אדם שעוסק בשיווק באינטרנט בשיטה של תוכנית שותפים, אנו מתייחסים לבעל עסק קטן באינטרנט, שבדרך כלל ברשותו אתרי אינטרנט ובלוגים שמושכים קהל רב. אותו בעל עסק שרוצה להמיר את תנועת הגולשים שלו להכנסות, עשוי להירשם לתוכנית שותפים שבה הוא מפרסם שירותים ומוצרים של בעלי עסקים אחרים, והוא מתוגמל בכסף בתמורה לכך. במרבית המקרים התשלום ניתן בעבור פעולה ולא בעבור נטו הפרסומות עצמן. למעשה בשורה תחתונה מדובר בהפניה אל מוצר, ובשליחת לקוחות פוטנציאליים אל עמוד המכירה של מוצר / שירות.

מדוע בכל זאת זה נקרא תוכנית שותפים, מכיוון שהיצרן או בעל השירות בונה תוכנית שמי שמצטרף אליה יכול להיות שותף ברווחים. כמובן שאין מדובר בשותף לעסק, ובוודאי שלא שותף במניות החברה. הכוונה היא שותף בכסף שמתקבל מאותה מכירה / פעולה ספציפית שהשותף הפנה אליה.


עושים כסף
השותפים הם למעשה סוג של מפרסמים. ככל שהאתרים שלהם יותר מעניינים, מרתקים, בעל ערך לגולשים, הרי שהם מושכים תנועת גולשים גדולה יותר, וחלק מהגולשים עשויים לגלות עניין בהצעות שהם מייצגים. כמובן שלא כל הגולשים יגלו עניין, אבל כך זה עובד בכל תעשייה שבה תניח את כף רגלך. אם מישהו מפרסם מודעה בעיתון הוא לא מצפה שכל מי שיקרא את המודעה, ירכוש את המוצר שלו, אבל אם 2% או 3% מתוך האנשים שקראו את המודעה בעיתון יבצעו רכישה, אז הוא כבר יהיה במאזן של רווח.



ניתן להרוויח מתוכנית שותפים, ובעלי אתרים נוטים לשלב את האופציה הזאת בעמודי האינטרנט שלהם. יש כאלה שנרתעים מלעשות זאת, ומעדיפים שהאתרים שלהם יהיו נקיים מפרסומות. זה בהחלט מומלץ עבור מי שמייצג באמצעות האתר שלו מוצר משלו, או שירות משלו. אם למשל אתה מאוד אוהב מוזיקה ויודע לנגן בגיטרה ברמה כזאת שאתה מסוגל גם ללמד אחרים, הרי שייתכן שתרצה להקים אתר בנושא מוזיקה ולימודי גיטרה. בשעה שאתה מספק מידע חינם לגולשים אתה גם מציע את שירותיך, כלומר את שיעורי הגיטרה שלך. באתר בעל אופי כזה מוטב שלא להניח פרסומות כדי להשאיר את הגולש ממוקד באתר שלך ובשירותים שאתה מעניק לגולשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: