כסף דרך האינטרנט




כסף דרך האינטרנט זורם בכל מיני ערוצים. כל הנחלים זורמים אל הים, אבל לא כל הכסף באינטרנט זורם אל אותו המקור. האפשרויות להרוויח כסף דרך האינטרנט הינן רבות ומגוונות, ולא נוכל במאמר זה לבדו להקיף את כולן, אף על פי שתמצא מאמרים נוספים באתר זה שיעניקו לך עוד ועוד רעיונות להרוויח כסף און ליין. אופציה אחת פופולרית מאוד בעולם, אבל צוברת תאוצה גם בארץ, היא שיווק תוכנית שותפים. השם נשמע קצת מטעה למי שלא מכיר את המושג. זה נשמע כאילו שאתה הופך להיות שותף של מישהו, אבל כל מה שעומד מאחורי זה, זה בעצם הפנייה של לקוחות מתעניינים לעמודים של יצרנים וחברות מסחריות. מכיוון שחברות מסחריות רבות גילו את קסמו ועוצמתו של האינטרנט, הרי שהן מעוניינות להגיע לכמה שיותר אנשים דרך מדיה זו, ואחת הדרכים שלהן להגיע לעוד ועוד אנשים, היא על ידי כך שהן מאפשרות למשווקים באינטרנט, לשמש להן כלי פרסומי. בעלי אתרים, ובעלי בלוגים יכולים להמליץ על שירות או מוצר מסוים, ולקבל תגמול כספי בעבור מאמציהם.
כסף דרך האינטרנט

דרך אחרת לבעלי אתרים ובלוגים היא להצטרף לתוכנית הפרסום המעולה של גוגל אדסנס, או לרשת פרסום נטו, ולקבל כסף בתמורה לפרסום המופיע באתרים שלהם. זוהי דרך מצוינת להרוויח מהתכנים באתר שלך, שאותם עצמם אתה מציע חינם לגולשים.

לאחרונה יש דיבור מאוד חם אודות סקרים תמורת כסף. קיימים מספר אתרי סקרים לגיטימיים, יחד עם זאת התחום הזה פרוץ וצריך להיזהר כאשר נרשמים לאתר סקרים. כל עוד מדובר באתר סקרים שאינו דורש מכם לשלם לו, אז הסיכוי גבוה שזה אתר לגיטימי, אף על פי שגם כאן יש כל מיני אתרים שיש להם מניעים נסתרים, ולאו דווקא, לשלם לכם. שני אתרי סקרים שאני יודע עליהם מניסיוני האישי שהם תקינים לחלוטין, ושכדאי להירשם אליהם, זה אתר המדגם , ו אתר סקרנט. אני יודע על כך שיש אתרי סקרים נוספים, לא בדקתי אותם, ייתכן שהם טובים, אבל אני באופן אישי לא מכיר אותם.

עליך לזכור שככל שהמיומנויות שללך והידע שלך רב יותר ועשיר יותר כך תהיה מסוגל להרוויח יותר כסף, ויהיו בידך יותר אופציות ואפשרויות מאשר יש לאנשים אחרים. לדוגמה, אם למדת קידום אתרים, הרי שתהיה מסוגל גם לקדם את האתרים והבלוגים שלך ולהרוויח מהם יותר כסף, וגם לקדם אתרים של אנשים אחרים בתמורה לתשלום חודשי בעבור השירות. אם טרחת ולמדת כיצד להקים אתרים, הרי שיש בידך נכס חשוב ובעל ערך, אתה יכול להרוויח כסף מהקמת אתרים עבור אנשים אחרים. כיום כמעט ואין עסק, קטן ככל שיהיה, שאין לו נציגות באינטרנט. אתה יכול להתחיל באזור מגוריך, ולעבור על החנויות והעסקים, ולבדוק למי יש אתר ולמי אין. אם מצאת עסק שאין לו אתר אינטרנט משלו, אתה יכול ליזום אליו פנייה, להראות לו, שלמתחרים שלו יש אתר אינטרנט, ולהציע להקים עבורו אתר, בתמורה לכמה מאות דולרים. זה לא חייב להיות אתר גדול ומקיף, אתר פשוט ובסיסי בהחלט יעשה את העבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הישאר מעודכן וקבל מתנה: