איך באמת מתחילים לעשות כסף באינטרנט?


אחת השאלות ששואלים אותי כמעט מדי יום היא איך מתחילים לעשות כסף באינטרנט. אנשים קוראים הרבה מאוד מאמרים, נחשפים למידע רב בנושא, חלקם אפילו קוראים ספרים שלמים, אבל מסיימים בכך שאין להם מושג ממה להתחיל, מעבר לכך אפילו אין להם קצה חוט. יש כאלה שכבר מתחילים לקבל  מושג כללי מה נדרש כדי להצליח בעסקי האינטרנט, וכבר מתחילים לראות חלק מהתמונה, אבל עדיין משהו חסר. מהו אותו דבר שחסר? אני אומר לך, אולי זה יישמע לך קלישאה, אבל זוהי האמת. מה שחסר הוא סבלנות. אני אחזור על זה שוב ואומר את זה פעם נוספת, חסר לאנשים הללו סבלנות. למה? מכיוון שאין דבר בעולם שאפשר ללמוד בשתי דקות, או ביומיים ולהיות מומחה בו, וכדי לעשות כסף ברשת האינטרנט אתה צריך להתמחות ולבסוף להיות מספיק מיומן, עד שתהיה מסוגל לקרוא לעצמך מומחה.
כסף באינטרנט - איך להתחיל
כאשר מישהו הולך ללמוד עיצוב פנים, הוא לא שואל מדוע מלמדים אותו שירטוט, הוא לא שואל מדוע מלמדים אותו פרספקטיבת המרחב, הוא גם לא שואל מדוע הוא צריך לבנות דגמים מעץ ופלסטיק, הוא פשוט עושה את זה, כי הוא מבין שזה נדבך חשוב בתוך המערכת הכוללת. אם נתבונן בדוגמה פשוטה יותר אז כאשר רוצים שילד קטן יקרא ספר, קודם כל מלמדים אותו את אותיות האלף בית, ולא מתחילים מייד לקרוא בספר. ככל הנוגע לכסף באינטרנט, מדובר באותו העיקרון ממש. אם אתה רוצה מייד לגשת ולעשות כסף אז ייתכן מאוד שתמצא את עצמך מסתובב סביב הזנב לאורך שנים ארוכות, אבל אם אתה מבין שיש כמה מיומנויות חיוניות שעליך ללמוד ולהיות בקי בהן, עוד לפני שאתה מתחיל להרוויח, אז אתה תצא נשכר מכל העניין.
אני אגלה לך היום את אחד מהסודות השמורים ביותר בתעשיית עשיית הכסף באינטרנט, מעטים מאוד יגידו לך את זה, אבל זוהי אמת החקוקה בסלע. שים לב, אתה מתחיל לעשות כסף רק כאשר אתה עצמך מתחיל לייצר ולפרסם תכנים לאינטרנט. אם אתה רוצה להרוויח עליך להעשיר את האינטרנט בתכנים איכותיים, זה המפתח להרוויח, זאת אבן היסוד. ייתכן עכשיו שאתה שואל את עצמך, ובצדק, אילו תכנים אני צריך לייצר? התשובה היא תכנים כתובים, מאמרים ותוכן בצורה של אתרי אינטרנט ובלוגים. תכנים אחרים הם סרטוני וידאו שמתפרסמים ביוטיוב. אבל כל דבר שאתה יוצר באינטרנט נחשב כתוכן. אפילו תגובות בבלוגים אחרים הם סוג של תוכן. אגב, גולשים אחרים שכותבים תגובות בבלוגים שלך, זה גם כן תוכן. אם אתה מעוניין לעסוק בתחום הזה, העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לך היא לשפר את מיומנויות הכתיבה שלך. והדרך היחידה לשפר את יכולות הכתיבה שלך, היא על ידי קריאה. ככל שתקרא  יותר, כך תהיה מסוגל לכתוב יותר טוב.

הישאר מעודכן וקבל מתנה: